استودیو ممکن است خالی باشد اما خانه مخاطبان خواهد فقط بزرگتر

اگر زمان همه گیر اورژانس به طور فزاینده ای نگه می دارد و مردم از تجمع در اماکن عمومی که از ما عمده رسانه های سرگرمی می ایستد به نفع
ترین ؟

پاسخ به این سوال ساده است تلویزیون — اصلی stay-در-خانه سرگرمی متوسط.

همه
می داند که در حال تماشای تلویزیون است که در حال حاضر واقعی تفریح و سرگرمی ملی که میلیون ها نفر اختصاص چندین ساعت در هر روز است. در حال حاضر آنها در حال آماده کردن خود برای تماشای حتی بیشتر.

نگاه
بینندگان به افزایش در سراسر هیئت مدیره — از شبکه به جریان خدمات برای یوتیوب-به عنوان مردم دور ماندن از فیلم, نقش و موزیکال, رویدادهای ورزشی (که همه در نهایت بود
به هر حال لغو), رستوران ها, مراکز و مکان های دیگر که در آن مردم.

تبلیغات

تبلیغات

ورزشی تلویزیون را به یک ضربه. اما تلویزیون اخبار به احتمال زیاد بالا برود (نه این که آن را به طور ناگهانی تبدیل به
بیشتر قابل اعتماد, قابل اعتماد و یا دو حزبی).

در ضمن آنچه که در مورد همه نشان می دهد که زمانی در استودیو مخاطبان اما در حال حاضر انجام دور با
آنها ؟

برای انواع خاصی از تلویزیون را نشان می دهد استودیو مخاطبان مدت طولانی است که بخشی جدایی ناپذیر از تجربه تماشای آنها را تولید آنها و انجام در
آنها. من
t است و در قسمت دوم که در آن فقدان یک استودیو مخاطبان ممکن است احساس ترین. هنرمندان از جمله به عنوان میزبان ما در اواخر شب نشان می دهد رشد در مخاطبان است.

ارائه تک گویی بدون حمایت واقعی خنده را به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به. یا شاید تک گویی خواهد بود توزیع با در دسترس نباشد.

آن است که فقط یکی از بسیاری از تصمیم گیری است که تولید کنندگان از اواخر شب نشان می دهد در طول روز نشان می دهد بحث مسابقه را نشان می دهد و کمدی فیلم برداری قبل از مخاطبان زنده خواهد شد و باید در روزهای آینده و
هفته به تلویزیون biz قرنطينه خود و میله های درب از استودیو مخاطبان است.

برای مثال دو CBS نشان می دهد بازی “بیایید یک معامله” و “قیمت مناسب” حتی ممکن است غیرممکن را از هر دو آنها را با تکیه بر خود استودیو مخاطبان خود را برای شرکت کنندگان است. هیچ تصمیم گیری نشده است ساخته شده در مورد وضعیت آن
مخاطبان اگر چه تصمیم گیری است و انتظار می رود به زودی.

مسئله اصلی برای تولید هر نوع از تلویزیون نشان می دهد که متکی بر یک استودیو مخاطبان است چه چیزی برای انجام با
عدم وجود صدا است که به طور معمول ناشی از مخاطبان — خنده و کف زدن های گاه به گاه “وای” (در پاسخ به نوزادان ناز و یا حیوانات) و یا همیشه محبوب “وو هو!”

مخاطبان شنیده می شود بیشتر در تلویزیون دیده می شود اگر چه آنها نشان داده هر زمان که اواخر شب مهمان می آید بر روی صحنه و دریافت نزدیک به اتفاق آرا ایستاده اند. مخاطبان هستند
بخشی از نشان می دهد. این است که چرا تلویزیون را نشان می دهد استخدام افراد به “گرم آنها را.”

شور و شوق مخاطبان مهم است که آیا واقعی (به عنوان در خنده ناشی
از چیزی که واقعا خنده دار) یا جعلی (به عنوان در Pavlovian تشویق است که تولید شده توسط یک چشمک زدن “تشویق!” نشانه).

بدون مخاطبان خواهد شد که خنده
در کلبرت یا دو Jimmies? خواهد شد که تحسین هر زمان “Double Jeopardy!” به نظر می رسد در نشانه مدیره بر “خطر!” (که خالی استودیو نشان داده شده در تصویر بالا) و یا
زمانی که Vanna لمس یک نامه روی “چرخ از فورچون”?

شاید این مخاطبان-رایگان فاصله ممکن است ظهور به عنوان یک دوره از نوآوری و خلاقیت به عنوان
اواخر شب نشان می دهد, برای مثال, تلاش و تولید کمدی طراحی شده به شدت برای بینندگان در خانه و نه برای خانه بینندگان و مخاطبان استودیو در همان زمان.

همانطور که برای مسابقه می خواهد مخاطبان بلک اگر “Jeopardy!,” برای مثال تصمیم می گیرد برای رفتن با قبل از ثبت کف که شرایط بوجود می آیند که در نیاز به برخی از تشویق
صوتی ؟

یکی از نقاط قوت “خطر!” این است که صحت آن. جعلی تشویق به احترام به عنوان “خطر!” ممکن است
راه را اشتباه بروید.

کسی چه می داند ؟ کنجکاوی بیش از اواخر شب نشان می دهد و مسابقه را نشان می دهد نگاه و صدا و بدون studio مخاطبان تولید می تواند حتی بیشتر
به عنوان نمونه مردم لحن در برای دیدن آنچه که آنها انجام خواهد داد.

چیزی که تلویزیون همیشه می توانید در این است: در زمان خوب یا بد مردم هنوز هم تماشای
تلویزیون است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im