مطالعه: 80 درصد از ایالات متحده CTV بینندگان را به تماشای Ad-پشتیبانی از محتوای

تلویزیون متصل مصرف کنندگان به طور گسترده ای در هیئت مدیره با
پذیرش تبلیغات اگر آن را به معنی گرفتن محتوای رایگان تایید یک نظرسنجی جدید انجام شده برای SpotX.

Mintel بررسی یک نمونه در سراسر کشور نماینده 1,500 CTV مصرف کنندگان 18 سال و بالاتر که
گفت: آنها سازمان دیده بان CTV حداقل یک بار در هر ماه.

در حالی که پژوهش سابقه در فوریه قبل از همه گیر رانده افزایش جریان, آن را فراهم می کند قبل از COVID مصرف معیار و
شاید مهم تر رفتاری و جمعیتی بینش در مورد CTV مصرف کنندگان که به احتمال زیاد به از دست داده اند ارتباط خود را در طول چند ماه گذشته.

در اینجا نگاهی به برخی از کسانی که
بینش و قبل از همه گیر مصرف معیار از جمله برخی از نظرات از مصاحبه با SpotX COO Sean Buckley.

قابل توجه پذیرش تبلیغات

به طور کامل 85% گزارش شده
در حال حاضر اشتراک حداقل یک پرداخت می شود جریان خدمات و 79% به طور خاص گزارش اشتراک Netflix بکشد. بیش از نیمی (56%) گزارش شده اشتراک در کابل 36% طناب برش
و 8 درصد طناب نورس.

تبلیغات

تبلیغات

در همان زمان چهار از پنج یا 80 درصد گزارش شده تماشای حداقل برخی از ad-پشتیبانی از CTV برنامه نویسی.

و هنگامی که پرسید: “آیا شما احتمال بیشتری برای انتخاب
آگهی رایگان نسخه پشتیبانی از یک جریان خدمات و یا پرداخت برای یک تجربه آگهی رایگان?,” 60 درصد گفت: آنها به احتمال زیاد به را انتخاب کنید از نسخه رایگان با تبلیغات است.

نتایج همچنین به نظر می رسد نشان می دهد
که CTV آگهی شخصی است که دیدن برخی از موفقیت است. نزدیک به 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهم دیده می شود تبلیغات که آنها علاقه به 17 درصد گفت: آنها می خواهم در نظر گرفته خرید به دلیل یک
آگهی های آنها را مشاهده و 12 درصد گفت: آنها در واقع می خواهم خرید چون از آگهی.

در حالی که 42 درصد از CTV بینندگان گفت: آنها دوست ندارند با دیدن تبلیغات 58 درصد گزارش شده به طور کلی مثبت
نگرش در مورد تبلیغات بر اساس تبلیغات, ساخت این امکان را برای آنها را به تماشای محتوای رایگان بودن سرگرم آگهی و تبلیغات ارائه اطلاعات در مورد مارک های آنها علاقه مند هستید و اطلاع رسانی خود را
خرید تصمیم گیری.

“به عنوان فن آوری بهبود یافته است, تبلیغات تصویری در حال تبدیل شدن بیشتر شخصی و مربوط به بینندگان می گوید:” باکلی. “ترکیبی از رشد در
زمان زیادی را صرف تماشای جریان برنامه نویسی [زیر] و چهار از پنج بینندگان گفت: آنها سازمان دیده بان ad-پشتیبانی از محتوای قوی ترین شاخص است که مخاطبان فعالانه در آغوش ad-پشتیبانی از
برنامه نویسی.”

از نظر پاسخ منفی به تبلیغات 36% گفت: بزرگترین مسئله نشان داده شده است همان تبلیغ بیش از حد بسیاری از بار و 28 درصد گفت: آنها برای پیدا کردن آن وحشت زده هنگامی که ads “follow” آنها را از یک صفحه به دیگری از جمله در CTV. از همه مهمتر نزدیک به سه چهارم (71%) گفت: آنها در مورد چگونه اطلاعات شخصی خود را در حال استفاده برای
مقاصد تبلیغاتی.

“به طور کلی نتایج حاکی از آن است که پذیرش نسبت به تبلیغات نشان داده شده است به خصوص به منظور ارائه رایگان-به-نمایش محتوا و
مصرف کنندگان پیدا کردن ارزش در سرگرم کننده و شخصا تبلیغات مرتبط” خلاصه گزارش. “با این حال شرکت های رسانه ای
و تبلیغ داشته باشیم باید بیش از حد قرار گرفتن در معرض و احترام به مصرف کننده و حمایت از حریم خصوصی.”

مشاهده زمان بالا حتی قبل از COVID

حتی قبل از پناهگاه-در-خانه پژوهش
یافت 63 درصد از پاسخ دهندگان گزارش که آنها را تماشا CTV هر روز به مدت سه ساعت به طور متوسط و 94% تماشای حداقل هفتگی. مشاهده ساعت در هفته به طور متوسط 23.

SpotX ندارد
از خود قبلی مقایسه داده ها — این است که این شرکت اولین مصرف کننده مطالعه در CTV — اما باکلی اشاره می کند که نیلسن نشان داده که متوسط زمان هر روز فقط 46 دقیقه که از
2018.

در مقایسه نیلسن گزارش می دهد که سنتی پخش بینندگان تلویزیون سازمان دیده بان به طور متوسط از 35.5 ساعت در هفته است اما “بسیاری از افزایشی ساعت تا حد زیادی رانده 55+ گروه سنی
با توجه به این که متوسط سن live خطی پخش بینندگان تلویزیون 58.7 سال” با اشاره به گزارش.

دستگاه عاقلانه 54% دسترسی CTV از طریق تلویزیون های هوشمند, 37% از طریق جریان دستگاه و
بقیه از طریق کنسول های بازی است.

آستانه برای هزینه های تعداد Subcriptions

همانطور که از مه ترین گزارش هزینه بین $4 و 29 دلار در هر ماه برای پرداخت streamers اگر چه برخی از
صرف شد تا به 69 دلار در هر ماه در مجموع. تعداد بسیار کمی بودند هزینه های بالا که آستانه.

یک سوم (32 درصد) مشترک به خدمات و حدود یک چهارم هر مشترک به یک سرویس یا سه
خدمات.

ترین گفت که چهار شد حداکثر تعداد خدمات است که آنها را مشترک و 80% نمی قصد افزایش هزینه های خود را در اشتراک در آینده 12
ماه.

هنوز هم بسیاری از پاسخ دهندگان اشاره به انعطاف پذیری و تنوع به عنوان دلایل اصلی آنها را تماشا CTV با قیمت گرفتن در مکان سوم جای گرفت.

خط پایین: CTV بینندگان گفت: آنها
شد به دنبال راه هایی برای افزایش دسترسی به محتوای بدون افزایش هزینه.

“امریکا اشتها برای جریان ویدئو قوی است. اما مصرف کنندگان تمایل به
پرداخت برای محتوای محدود است به چند را انتخاب کنید اشتراک خدمات” خلاصه گزارش. “Ad-پشتیبانی از محتوای فراهم می کند streamers با یک انتخاب گسترده تر از گزینه های CTV بینندگان
با شور و شوق استقبال از آن.”

مخاطبان متنوع

بر خلاف آنچه برخی ممکن است فرض CTV مخاطب است و نه اریب به بخش. در میان CTV آمریکا
مصرف کنندگان متوسط سن 45 و مخاطبان نسبتا به طور مساوی توزیع شده در سراسر سن بخش:

 

سفیدپوستان تسلط اما 30 درصد از بینندگان از اقوام دیگر با 36 درصد است که
30 درصد از اسپانیایی ها 10 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار 3 درصد از آسیایی ها و 2 درصد دیگر.

درآمد عاقلانه 42 درصد از CTV مصرف کنندگان کسب بیش از 75000 دلار در مقایسه با 43 درصد از کل
جمعیت.

“تبلیغ باید دنبال مخاطب” استدلال می کند به گزارش. “تلویزیون سنتی باقی مانده انتخاب شماره یک برای دستیابی به مقیاس ، این سفیدی
مخاطبان و به تدریج در حال تبدیل شدن کمتر انعکاسی از امریکا پویا در جامعه است. CTV آینه ملی ما مصرف کننده آرایش – متنوع دیجیتال و خواستار است. آن را تبدیل به راه ایده آل برای
رسیدن به مخاطبان خاص به طور موثر در مقیاس.”

محققان همچنین با استفاده از نتایج به توسعه CTV مخاطبان بخش پروفایل از طریق یک جداگانه تقسیم بندی مطالعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de