مطالعه می یابد و پدر و مادر نگران تبلیغات خود را بر روی بچه های یوتیوب

بیش از دو سوم از پدر و مادر آمریکایی می گویند آنها در مورد همه چیز
آگهی به فرزندان خود یوتیوب, با توجه به یافته های یک مطالعه جدید تجزیه و تحلیل نگرانی والدین در مورد فرزندان خود را “نمایش زمان” منتشر شد در این صبح توسط مرکز تحقیقات پیو.

این
مطالعه “پدر و مادر کودکان در این سن از صفحه نمایش” انجام شد در رابطه با ایپسوس’
دانش پانل و بررسی نزدیک به 4 ، 000 در ایالات متحده والدین مارس 2-15 و نشان داد که 28 درصد هستند “بسیار نگران” در مورد تبلیغات فرزندان خود را ببینید در حالی که تماشای فیلم های یوتیوب.

نگرانی بیشتر
حاد در میان اسپانیایی خانواده و همچنین خانواده ها با کودکان سنین 5-11 در مقابل کسانی که با کودکان زیر سن پنج.

این مطالعه نشان داد پدر و مادر و حتی بیشتر به شدت نگران آن است که خود را
کودکان برخورد خواهد شد “محتوای نامناسب” در حالی که گشت و گذار در یوتیوب به عنوان به خوبی به عنوان این نوع از فیلم ها هستند که به آنها توصیه می شود بر اساس یوتیوب الگوریتم.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de