مطالعه می یابد و پدر و مادر نگران تبلیغات خود را بر روی بچه های یوتیوب

بیش از دو سوم از پدر و مادر آمریکایی می گویند آنها در مورد همه چیز
آگهی به فرزندان خود یوتیوب, با توجه به یافته های یک مطالعه جدید تجزیه و تحلیل نگرانی والدین در مورد فرزندان خود را “نمایش زمان” منتشر شد در این صبح توسط مرکز تحقیقات پیو.

این
مطالعه “پدر و مادر کودکان در این سن از صفحه نمایش” انجام شد در رابطه با ایپسوس’
دانش پانل و بررسی نزدیک به 4 ، 000 در ایالات متحده والدین مارس 2-15 و نشان داد که 28 درصد هستند “بسیار نگران” در مورد تبلیغات فرزندان خود را ببینید در حالی که تماشای فیلم های یوتیوب.

نگرانی بیشتر
حاد در میان اسپانیایی خانواده و همچنین خانواده ها با کودکان سنین 5-11 در مقابل کسانی که با کودکان زیر سن پنج.

این مطالعه نشان داد پدر و مادر و حتی بیشتر به شدت نگران آن است که خود را
کودکان برخورد خواهد شد “محتوای نامناسب” در حالی که گشت و گذار در یوتیوب به عنوان به خوبی به عنوان این نوع از فیلم ها هستند که به آنها توصیه می شود بر اساس یوتیوب الگوریتم.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurmamobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themes