خورشید اجرا 2020: زن سوری را “قلاب” در قطب شمال اروپا, پیاده روی برای تناسب اندام و سلامت

Category: ونکورسان Comments: No comments

Leanne غرفه 65 عاشق پیاده روی و ورود به نیمه ماراتن با پیاده روی قطب. او می گوید با قدرت و استقامت بهتر است در حال حاضر از آن در کالج.

Leanne غرفه با لهستانی نوردیک راه رفتن. فرانسیس گرجستان / PNG

نوردیک قطب-راه رفتن نه تنها سرگرم کننده برای دختران غرفه سوری از آن شده است یک مسیر بهبودی و سلامت.

غرفه 65 بازنشسته حسابدار و شرکت رهبر در یک اتاق در حال اجرا راه رفتن درمانگاه سعی کردن, مرسوم, مد روز, ورزش در سال 2012 به عنوان یک راه به جای عصا او با استفاده از پس از جراحی مفصل ران و او رو.

او پیوست پورت کوکیتلام در حال اجرا در اتاق راه رفتن که دارای پنج کیلومتر اما می خواستم به راه رفتن در مسافت های طولانی تر پس از او روشن به 10 کیلومتر لنگلی ،

یکی از مدرسان پیشنهاد او راه رفتن با قطب به جای عصا بنابراین او و شگفت زده شد با نتایج.

“بهبود و به تعادل من فقط باور نکردنی بود چرا که شما در حال ایستاده راست و نه طرفداری از یک طرف از بدن خود را بیش از دیگر. این خیلی فوق العاده بود و من راه رفتن با قطب زمان” او گفت:.

“آن را نگه می دارد بدن شما و حتی شما عالی فوقانی بدن تمرین.”

در طول زمان و به عنوان فاصله افزایش یافته غرفه شروع به توجه کنید که چگونه قوی او احساس در بدن خود را و چگونه او پاها و بازوها شد خیلی بیشتر باب روز.

“هنگامی که شما در بالا رفتن از یک تپه با راه رفتن به طور منظم پاهای خود را در حال کار واقعا سخت است اما زمانی که شما راه رفتن با قطب شما در حال حرکت اسلحه خود را در همان زمان. شما باید برای به دست آوردن طول قطب خود را بنابراین شما واقعا کار خود را به عقب و اسلحه. حتی راه رفتن بر روی زمین مسطح شما متوجه آن است.”

غرفه تا به حال به یک دوم تعویض مفصل ران به دلیل آرتروز و می گوید: قطب-راه رفتن با سرعت بالا خود را بازیابی.

“بهبود زمان باور نکردنی بود به دلیل اینکه خیلی فعال” گفت: غرفه که در قطار با قطب سه بار در هفته یا بیشتر.

“تعادل خود را بسیار بهبود یافته است که شما لازم نیست به ترس از دام و از استفاده از قطب های من شده اند قادر به رفتن سریع تر و بدون خسته کننده به طوری که قلب من بهبود یافته است زیادی. من می دانم که من استقامت بالاتر از آن تا کنون بوده است. در برخی از راه, سلامت من است بهتر از آن را در کالج.”

او آموزش به پیاده روی در این سال BMO ونکوور نیمه ماراتن طول می کشد که در ممکن است, اما آن را نمی خواهد ، او استفاده کرده و او را قطب و تکمیل چندین نیمه ماراتن از جمله ویکتوریا و لاس وگاس معمولا از اتمام 21 کیلومتر دوره در حدود سه و نیم ساعت است.

او همچنین در بسیاری از ونکوور سان اجرا می شود و همیشه با قطب با وجود جمعیت عظیم.

“شما گشاد گشاد راه رفتن خود را تغییر دهید و شما تغییر فاصله شما با قرار دادن قطب های خود را و شما باید آگاه باشند از مردم در اطراف شما شما همیشه باید. گاهی اوقات شما را به سمت و مسیر کمتر سفر اما من هرگز تا به حال یک مشکل است.”

قطب او با استفاده از سقوط به طوری که او می تواند بسته آنها را در چمدان خود را بروید و برای افزایش در کشورهای دیگر. در علاوه بر این به قطب غرفه توصیه می کند با استفاده از هیدراتاسیون بسته به دلیل آن را بسیار آسان تر برای به دست آوردن یک نوشیدنی از شلنگ به جای تلاش برای به دست آوردن یک بطری آب از یک کمربند دور کمر در حالی که برگزاری لهستانی.

به عنوان کفش, Steve Mattina, B. C. مدیر منطقه ای برای در حال اجرا, اتاق گفت: در حالی که شما لازم نیست کفش به طور خاص طراحی شده برای پیاده روی نوردیک حق انتخاب اتصالات کفش مهم است.

در حال اجرا در اتاق کارکنان خواهد شد انجام یک تجزیه و تحلیل راه رفتن برای یک کفش مناسب اتصالات. Mattina گفت: از که می توانید آنها را تعیین واکر یا دونده را, شخصی, بیومکانیک و سپس سمت راست را انتخاب کنید کفش.

[email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>