Super Ad برنده: ‘Smaht Pahk,’ ‘روز موش خرمای کوهی امریکا,”, Loretta,’ ‘سرد در مرتع پرورش احشام,’ ‘الکسا’ ‘سختی هرگز واریز شده’

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

کانزاس سیتی ممکن است برنده روشن از سوپر باول اما
برنده شب گذشته واقعا بازی بزرگ — سوپر آگهی کاسه — نیست و در عین حال روشن و حتی به عنوان تعدادی از صبح روز دوشنبه آماری quarterbacks شروع وزن در.

بر اساس دور تا سه
منابع معتبر — ایالات متحده آمریکا امروز عاد متر’ ایپسوس ” زنده عاطفی اندازه گیری و یوتیوب را “بیشترین بازدید فیلم ها” (از نظر بازی روز نمایش بر روی پلت فرم) — برخی از رهبران روشن پدید آمده اند, به خصوص
جیپ را “موش خرمای کوهی امریکا روز” هیوندای “Smaht Pahk,” Dorito را “سرد در مرتع پرورش احشام” آمازون “قبل از الکسا” و کیا را “سخت هرگز واریز شده” Google “Loretta.”

هر یک از این نقاط در بالای رتبه بندی 10
حداقل دو نفر از سه منبع’ رتبه بندی.

مبارزات که نمی کرایه را به خوبی گنجانده شده است بسیار تحت پوشش لکه های سیاسی از رئیس جمهور و دموکراتیک چلنجر مایک بلومبرگ —
که موفق به رتبه در هر دو ایپسوس یا یوتیوب قرار گیرد و در گذشته و نزدیک به آخرین ترتيب در تبلیغ متر است. بلومبرگ به نقطه رتبه 60 از 62 لکه های, در حالی که رئیس جمهور در رتبه 62.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>