سوپر باول نشان می دهد اندکی افزایش بینندگان تلویزیون ملی آگهی دلار تا 29 درصد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

پس از یک سال کمی کاهش بینندگان این
سال بزرگ بازی — “سوپر باول LIV” — تا به حال اندکی افزایش سنتی بینندگان تلویزیون برای Fox Television Network. آن را نیز به ثمر رساند بزرگتر افزایش کلی هزینه تبلیغات تلویزیونی.

Kantar Media را برآورد اولیه نشان می دهد در بازی های ملی تلویزیون تبلیغ صرف برای سوپر باول بود $435 میلیون — تا 29 درصد از 2019 مبلغ 336 میلیون. قبلی بالا بود $390 میلیون
برای سال 2017 بازی.

فردا شاهد 2 درصد افزایش به یک Nielsen-اندازه گیری 99.9 میلیون بیننده در آن شبکه تلویزیونی فاکس در مقابل 98.2 میلیون بیننده در CBS از یک سال پیش. در سال 2018 در NBC
آمار بینندگان 103.4 میلیون.

هنگامی که از جمله تمام سیستم عامل که در آن بازی زد — فاکس شبکه تلویزیونی Fox Deportes و همچنین دیجیتال جریان سیستم عامل ها از جمله NFL.com Fox Sports, Verizon, Fox Deportes و یاهو ورزشی — فاکس می گوید آن را کشیده و در 102 میلیون بیننده.

تبلیغات

تبلیغات

در سال 2019, CBS گفت و تلویزیون دیجیتال مشاهده به مبلغ جمعی 100.7 میلیون بیننده.

مجموع
ملی تبلیغات زمان 51 دقیقه/15 ثانیه-سوم-بیشترین تعداد ثبت به گفته Kantar. ملی تبلیغات تلویزیونی تا به حال 24 درصد سهم از کل فوتبال زمان رویداد.

این
سال وجود دارد طولانی تر-فرم تبلیغات-24 از 59 نقاط — که 60 ثانیه یا طولانی تر است. یک سال پیش وجود دارد 16-فرم نقاط. قبلی بالا در سال 2014 23 بود.

Anheuser Busch
InBev بزرگترین spender در $41 میلیون. پپسی با 31 میلیون دلار و پس از پراکتر و گمبل در $30 میلیون و آمازون در 26 میلیون دلار.

تولید کنندگان خودرو بودند پیشرو
سوپر باول تبلیغات دسته — $77 میلیون از تبلیغ صرف و 7 دقیقه و 30 ثانیه از کل خودرو تجاری زمان.

روباه زد حداقل مقدار زمان در تلویزیون شبکه در هوا وله — 6
دقیقه/25 ثانیه-در پنج سال گذشته است. در سال گذشته CBS زد در دقیقه 9/21 ثانیه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>