Super Bowl TV اندازه گیری مانند مشاهده روی سیستم عامل های دیجیتال است که هنوز هم یک قطره در سطل است. اما وجود زمینه ای کم ارزش
داده های دیجیتال?

از 102 میلیون که به تماشای سوپر باول 99.2 میلیون از تلویزیون سنتی پخش در شبکه تلویزیونی فاکس به گفته نیلسن-اندازه گیری و تحلیل.

است که برگ های تمام دیجیتال تلویزیون مشاهده سیستم عامل با جمعی 2.8 میلیون بیننده با توجه به روباه نگاه به ظاهر شبیه-به-مانند دمای دقیقه برنامه رتبه بندی.

منطق نشان می دهد —
حتی با علاقه رو به رشد در دنیای دیجیتال به خصوص مستقیم به مصرف کننده (D2C) سیستم عامل — که رفتارهای دشوار است به رها کردن. شاید یکی می توانید تعداد کسانی که فراوان سوپر باول احزاب و
سهولت تبدیل یک تلویزیون به اولیه آن تنظیم برای تقریبا همه — است که یک کابل, ماهواره مخابراتی یا مستقیم over-the-air خدمات.

اما همچنین ممکن است ببینید که چه تلویزیون
بازاریابان برای امیدوار بود — مقدار زیادی از تحریمها نامزدی. در حالی که رسانه های اجتماعی و جستجو می توانید گرفتن, بزرگ, توجه, صحبت کردن با آن بسیار ارزشمند تعامل, اقدامات, یکی به ظاهر کمتر به شماره
در نظر گرفتن آنلاین انداز و زیر مجموعه آن “به دست آورده views.”

تبلیغات

تبلیغات

تفاوت در اینجا می آید از تجزیه و تحلیل پرداخت آنلاین تبلیغات در مقابل کسانی که مباحث به دست آورده انداز که در آن مصرف کنندگان به دنبال
و/یا مشاهده عدم پرداخت محتوای تبلیغاتی. در بازی روز وجود دارد و در مجموع 199,643,505 آنلاین انداز (YouTube) با 63.7 میلیون “به دست آورده” انداز با توجه به iSpot.tv.

یوتیوب تعریف یک نظر به “وقتی کسی به تماشای 30 ثانیه از [یک] آگهی ویدئویی (یا مدت آن است که اگر کمتر از 30 ثانیه) و یا در تعامل با تبلیغ هر کدام که می آید برای اولین بار.”

کلیدی دیگر مشاهده اطلاعات هنگامی که آن را می آید به Super Bowl commercials: توجه.

TVision یک شرکت فن آوری است که اقدامات بینندگان حرکات چشم بر روی صفحه نمایش تلویزیون (با پانل اندازه 5000) می گوید: “توجه” است درصد همه آگهی که در آن بیننده را به دنبال در روی صفحه نمایش تلویزیون برای دو یا بیشتر از دو ثانیه است.

برترین مارک های فردی برای سوپر باول بودند از: جزر و مد غلاف’ “در نهایت بعد #LaundryLater” (109.4 توجه Index); Michelob فوق العاده است “جیمی آثار آن” (108.7); کشاورزان’ “کودک مهره” (107.8); کشف را “بله ما پذیرفته شده” (107.3); و “هیچ وقت
به مرگ” پیوند فیلم تبلیغاتی – “هیچ وقت به مرگ” (106.7).

مارک های در حال اجرا در سه ماهه چهارم کمک کرد و در یک بازی نزدیک بود بهترین.

همه این به این معنی مقدار زیادی-به ویژه
با توجه به رشد رسانه های دیجیتال پسوند که می توانند در حال حاضر 5.5 میلیون دلار برچسب قیمت برای 30 ثانیه تجاری در تلویزیون در این بازی بزرگ است.

انعکاس آنچه در رسانه های دیگر مدیران باید گفت:
در گذشته Gary Vaynerchuk بنیانگذار Vaynerchuk رسانه های CNBC گفت که با توجه به آنچه در سوپر باول می کند برای تبلیغ — روشن و خاموش کردن تلویزیون سنتی پلت فرم — آن را یک معامله خوب است. “این
سوپر باول آگهی پرفروش زیر قیمت,” او می گوید.

“حتی بدون نیاز به اینترنت آن را یک بار در امریکا نشسته و می خواهد به واقع دیده بان تجاری. هر لحظه
ما نفرت است.”

برآورد اولیه از Kantar Media است که در بازی سوپر باول تلویزیون ملی درآمد حاصل از تبلیغات است تا نزدیک به 30 درصد بیش از یک سال پیش به $435 میلیون.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de