B2B خریداران در حال حاضر فکر می کنم و عمل می کنند مانند مصرف کنندگان است. آنها عادت به سریع و بدون درز معاملات آنلاین و شخصی تجربه مشتری – و در عین حال با توجه به Salesforce کمتر از 30 درصد از مشتریان B2B می گویند تامین کنندگان و ارائه خدمات به مشتریان عالی تجربه کنید.

اضافه کردن به این واقعیت است که ما مدرن B2B خریدار انعکاسی است از ما هزاره نسل حاضر در حال افزایش از طریق کسب و کار و رتبه آنها را دیجیتالی جهان بینی به محل کار رانندگی خرید رفتار که در آن 61 درصد از معاملات B2B در حال حاضر شروع به آنلاین.

علاوه بر این جهانی Covid-19 مستند رانندگی است تا محتوای دیجیتال مصرف کلی و قرار دادن یک نور افکن در B2B برندها به بالا بازی خود را در ایجاد محتوا که از طریق کاهش درهم و برهمی.

این CMO شورای گزارش — ساخت بازاریابی محتوا تبدیل – نشان می دهد که با وجود نیاز برای محتوای بازاریابان برای نگه داشتن مارک های بالا از ذهن تنها 12 درصد از بازاریابان بر این باورند که آنها باید محتوای مربوطه و قانع کننده استراتژی های بازاریابی به هدف صحیح مخاطبان است.

پس چگونه شما می توانید ایجاد محتوای بزرگ طراحی شده برای حرکت افراد – مطالب است که نه تنها بزرگ است اما تحویل در محتوا مربوطه راه محور در اطراف ما همیشه در’ غیر خطی-خریدار ؟ آن را در مورد ترکیب خلاقیت بزرگ با تکنولوژی بزرگ برای ارائه و لذت مخاطبان ما شتاب خریدار به مشتری سفر

در مارس شش ما با برخی از جالبترین MarTech فروشندگان به ارائه خلاق و محتوای استراتژی است که درایو مثبت نتایج کسب و کار.

PathFactory مثلا ایجاد هوش مصنوعی هدایت محتوای سفر بر اساس محتوای واقعی مصرف داده است. این سوخت در هر مرحله از سفر مشتری با هوشمند محتوا و پرورش در زمان واقعی با استفاده از شراب خواری-قادر محتوای آهنگ و میکرو-محتوای شخصی سفر. این اقدامات چه واقعا مهم —زمان هر فرد و حساب خرج می کند در هر دارایی و صفحه وب — حق را به دوم. فکر می کنم آنها را به عنوان Netflix برای کسب و کار.

کار با Pathfactory دیده ایم محتوا نامزدی افزایش ده برابر برای مشتریان و ایجاد یک زنده وبینار جلسه به نام “لبریز مطالب خود را ROI’ بعدی چهار شنبه 29 آوریل در ساعت 4 BST

کشف چگونه برای خدمت به بهترین ترکیب به مطالب-گرسنه مخاطبان و دریافت الهام گرفته شده توسط چگونه برای کمک به ایجاد محتوای خود را به ایستادگی کردن از جمعیت

ثبت نام در وبینار ما: ‘لبریز مطالب خود را ROI’ در 29 مارس در 4ساعت BST.

// در این مقاله برجسته

مارس شش

مارس شش جهانی B2B بازاریابی آژانس کار با برخی از جهان ترین فن آوری های نوآورانه مارک. از دفاتر در لندن مونیخ, سان فرانسیسکو, سیاتل و سنگاپور, ما تخصص در …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im