روز دیگر من خواندن یک داستان طولانی در نیویورک تایمز که به معنی COVID-19 رکود اقتصادی ممکن است مانند یک چیز بد به دلیل آن است که وادار کردن سازمان و مشتریان را به شکل
راه ارزان تر انجام کسب و کار.

داستان شروع می شود با گفتن این که “صنعت تبلیغات گرایش به سمت بیش از حد — catered احزاب در لاس وگاس
عنوان توسط ستاره موسیقی پاپ; سنگین داخلی سلسله مراتب پر شده با تعداد بی شماری از نقش مدیر; پرتاب-آن-در-این-دیوار قرار دادن آگهی — پافشاری کرده است برای سال ها با وجود نگرانی در مورد
اسراف.”

در حالی که من مطمئن هستم کسانی که انداخت احزاب در CES “عنوان توسط ستاره پاپ” اعتماد به نفس است که خود را ROI شد و ارزش آن و در هر صنعت
اتحاد “سنگین داخلی سلسله مراتب” (این بار به 1,700 روزنامه نگاران!!), من تف کردن رژیم غذایی من کک وقتی دیدم “پرتاب-آن-در-این-دیوار قرار دادن آگهی.”

این حدود همان لحظه بزرگ شرکت فنی گرفتن چکش در واشنگتن برای, در بخش با استفاده از اطلاعات دقیق تر هدف تبلیغات است. در حال حاضر, اگر شما در, تبلیغات,
ضرب و شتم ملی, روزنامه, رکورد, آن وقت شما به ماندن بگیرید پهلو به پهلو از آنچه که در واقع اتفاق می افتد در صنعت. توانایی هدف قرار دادن تبلیغات آنلاین — و به طور فزاینده ای OTT —
تکامل یافته است به نقطه ای که شما می توانید محصول خود را در مقابل خریداران واقعی با بهره وری است که به سادگی می شود بهتر و بهتر.

تبلیغات

تبلیغات

این کاملا درست است که جرم
بازاریابان است که در نظر هر کس هنوز هم تنفس یک مشتری بالقوه اجرای تبلیغات خود را تقریبا در همه جا آنها می توانید به استطاعت پس از هزینه انجام آن را در یک تاریخی کم است. این را می دهد
ظاهر “پرتاب-آن-در-این-دیوار قرار دادن آگهی” — که در واقع, آن است که توسط طراحی و موفق به اندازه کافی برای آن را به نگه داشتن در حال انجام است. که آن ممکن است شما را شاش کردن به عنوان یک مصرف کننده (یا
ضرب و شتم خبرنگار) در معرض خطر است مارک های درگیر در حال حاضر به دلیل آنها می توانند یک پاسخ دهی از .02 به بانک در تمام طول روز طولانی است. اغلب این نوع از تبلیغات بخشی از کراس پلت فرم
تلاش و به سادگی وجود دارد به منظور تقویت نام تجاری و حتی استنباط پاسخ.

در ضمن مارک های که در مورد مراقبت از با استفاده از “پرتاب-آن-در-این-دیوار قرار دادن آگهی”
بهره مند از تکامل از هدف قرار دادن ساخته شده ممکن است با داده های عظیم, مجموعه, های, و باید نقل مکان کرد و تا حد زیادی دور از “نیم من تبلیغات هدر رفته, اما من مطمئن هستم که نیم.”
آنها مانند یک پاسخ دهی 90%? در واقع hitters می خواهم یک طور متوسط پنبه حلاجی شده از .750 بیش از حد.

اما در واقعیت متوسط CTR برای نمونه آنلاین نمایش آگهی فقط
در اطراف 0.1% — و رک و پوست کنده آن را بی معنی به ارائه نرخ به طور متوسط از آنجا که بسیاری از رسانه ها و کمپین عوامل موثر بر پاسخ از کیفیت خلاق به
واریانس در آنچه به منزله یک آگهی با موفقیت خدمت کرده است.

هیچ تبلیغ می خواهد به دقت هدف تنها افرادی که در حال حاضر خرید محصول خود را. آنها همچنین به دنبال
چشم انداز است که می تواند تبدیل به مشتریان جدید است. آن را خوب خواهد بود اگر هر چشم انداز می توان در همان متوسط با همان خلاق اما هر رسانه دارای چالش های منحصر به فرد بنابراین اکثر بازاریابان
سعی کنید برای بهینه سازی هزینه های خود را در سراسر کانال های متعدد. این نیز می تواند به این تصور از “پرتاب-آن-در-این-دیوار قرار دادن آگهی.”

نه برای گفتن وجود ندارد
مقدار عادلانه از زباله در آگهی خرید. وجود دارد. اما اکثر مردمی که من می دانم در این کسب و کار مجدانه برای از بین بردن تا آنجا زباله به عنوان امکان پذیر است و ارائه بهترین خدمات ممکن برای ROI
تبلیغ.

است که به نام رقابت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net