Swizzels منصوب فین برای تابستان Squashies کمپین

Swizzels Matlow نوآورانه قنادی تولید کننده منصوب فین به عنوان یک شریک خلاق برای حمایت از آن زمان ‘اختراع تابستان خود را با Squashies’ کمپین.

پس از رقابتی زمین فین انتخاب شد به منظور توسعه واکنشی و اجتماعی متمرکز کمپین برای تحریک مصرف کنندگان و کمک به تولید در فروشگاه پشتیبانی و دید برای تجارت مشتریان این تابستان. کار در ماه جولای راه اندازی خواهد شد و تزریق نور دل سرگرم کننده و مثبت به زندگی مشتریان خود را.

مبارزات انتخاباتی فراهم می کند مصرف کنندگان با الهام و خلاقیت را بیشتر از تابستان در طول مستند دوره که آیا پخت با Squashies و یا در نظر گرفتن بخشی در یک خانواده ورزشی روز, و با ارسال یک عکس یا تصویری نشان دادن آنها چه هستند تا در این تابستان مصرف کنندگان وارد می شود تا به رقابت با شانس برنده شدن 1000 پوند.

سارا لوییز Androidwear بازاریابی مدیر برای Swizzels می گوید: “فین واکنش نشان داد یک درک قوی از بازار و چگونه Squashies می تواند در خدمت نیازهای فعلی مشتریان خود را از طریق یک کمپین خلاق. آن تیم بود که آسان برای کار با, باز و مشارکتی در طول روند و ما مشتاقانه منتظر به کار با آن در تابستان ما کمپین”.

کریس وستون فین مدیر خلاق می گوید: “Swizzels’ داستان از نوآوری و اختراع است که یکی از هیجان انگیز برای گفتن. شیرینی و قنادی نمی تواند بیشتر مربوط به مصرف کنندگان به عنوان کوچک زندگی لذت شده اند بسیار محدود است.

“این سال ما همه نیاز به دوباره اختراع کارهایی که انجام میدهیم از جمله ما در تابستان. ما چالش های انتخاباتی این کشور را در تابستان امسال بهترین تا کنون. تابستان را نه یک چیزی که شما می توانید خرید. این نگرش یک رفتار است. ما می توانید آن را به آنچه ما می خواهیم و این به ما اجازه استفاده از نام تجاری ‘مبتکر” گزاره و ایجاد یک کمپین تابستان با ارتباط واقعی.

“ما در حال تشویق دوستداران شیرین به اختراع اهل تفریح و بازی, لذت بخش, تابستان لحظات و تجربیات خود را در راه ساخت تابستان توجه به هر آنچه در آن مانند به نظر می رسد برای آنها. از آن شده است فوق العاده کار با این تیم در Swizzels برای کمک به این کمپین به زندگی سراسر مستند و ما نگاه به جلو به آینده راه اندازی کمپین های با هم.”

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Squashies رقابت در اینجا.

// در این مقاله برجسته

فین

واقعیت تلخ این است که به غیر از تعداد کمی از وفادار ترین و مشغول خریداران برندهای مهم نیست به مشتریان. خرید رفتار در بسیاری از دسته ها شکل گرفته است تا حد زیادی توسط اینرسی…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im