هزینه های مواد غذايی خانوار کاهش می یابد به عنوان یک نتیجه مستقیم از مردم مواد غذایی-to-go’ عادات ارائه یک چالش جدید برای سوپر مارکت مارک.

تحقیق تازه از Shoppercentric است درخشید نور را در به سرعت در حال تغییر صورت خرده فروشی با 80 درصد از انگلستان خریداران گفت: آنها خورده ام یک وعده غذایی که آماده نبود که در خانه در ماه گذشته است.

شور و شوق برای مواد غذایی-to-go’ بخش است به ویژه در میان افراد جوان با 92 درصد از 18 تا 24 ساله را در آغوش راحتی در مقابل 71 درصد سهم بیش از 65s.

این است که با این واقعیت است که یک دهم از خریداران معتقدند که در حال حاضر مواد غذایی خود را صرف کاهش می یابد به عنوان یک نتیجه از عادات غذا خوردن خود را با هزاره و Gen Z خریداران در پیشتاز از این تغییر.

این گزارش همچنین نشان داد که 44 درصد از کسانی که در سن 25 تا 34 ساله بود غذا توسط امثال Deliveroo, UberEats یا مهره های بازی دومینو در ماه گذشته است.

نتایج آمده به عنوان “چهار بزرگ’ سوپر مارکت ها به دنبال راه های جدید برای به نمایش گذاشتن ارزش خود را در یک چشم انداز رقابتی. تسکو Sainbury را Asda و Morrisons همه گزارش ویژه فقیر کریسمس تجارت دوره 2019 به عنوان خریداران و بازدید آنها را کمتر از معمول است.

جیمی Rayner مدیر عامل Shoppercentric گفت: “تحقیقات ما نشان می دهد که گسترش انتخاب دسترسی آسان و قیمت گذاری به تهیه کردن برای همه سلیقه ها و بودجه به این معنی است که بسیاری از خریداران با تکیه بر مواد غذایی-to-go’ معتقدند هزینه های خود را در این رسانه ها افزایش خواهد یافت که به احتمال زیاد به معنی فشار بیشتر بر مواد غذایی صرف.

“این واقعیت است که مواد غذایی-برای-رفتن به دسته استقبال از گزینه های سالم و توسعه پایدار با سرعت بیشتری نسبت به فروشندگان مواد غذایی به این معنی است که هیچ کس در بخش مواد غذایی می توانیم به نوبه خود چشم به این چالش.

“برای سوپر مارکت مواد غذایی-برای-برو یک رقیب پنهان در چشم ساده و ارائه یک چالش رو به رشدی که آنها نیاز به افزایش است.”

مشکلات رو آفلاین فروشنده نشان داده شده بود به تازگی توسط Meituan Dianping که بسته شد و الا سوپرمارکت فروشگاه ها فقط یک سال پس از راه اندازی با نام تجاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im