تیم های ورزشی طرفداران آماده شدن برای بازگشت Pro بازی

جهان ورزش ما فراهم می کند با یک استعاره مناسب
برای راه زندگی ما تبدیل شده است که وارونه این ماه: هاکی روی یخ در ماه اوت است.

آینده در سراسر این اصل ورزش در زمستان در حالی که کانال-چرا در تابستان را به گرفتن برخی از
استفاده می شود.

بنابراین خواهد NBA بازی که در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد جولای 30. یک سری از گرم کردن “scrimmages” — در واقع نمایشگاه بازی ها — برنامه ریزی شده بود به شروع این هفته در
شنبه شب (22 ژوئیه).

سکندری بر هاکی و بسکتبال بازی در تلویزیون است و سالانه مراسم از زمستان برای میلیون ها نفر از طرفداران ورزش. آنها انتقالی ورزشی داخل سالن که پر کردن شکاف
بین سوپر باول و شروع فصل بیس بال.

همه که تغییر در حال حاضر. در اوت. 1 لیگ ملی هاکی بازگشت به یخ قرار داده و در آن به تعویق افتاد برگشتی. NHL متوقف شد
آن فصل در مارس 12 با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

تبلیغات

تبلیغات

بیست و چهار نفر از 31 تیم NHL واجد شرایط برای حذفی مسابقات است که انتظار می رود به سقوط. به دلیل همه گیر
و محدودیت های آن بازی برگزار خواهد شد در یک گروه محدود از عرصه های که در آن نظافت و بهداشت می تواند با دقت نگهداری می شود.

مانند دیگر ورزش دو لیگ که شروع مجدد
فصل خود را در این تابستان — NBA و لیگ اصلی بیس بال — هاکی بازی حذفی برگزار خواهد شد قبل از صندلی های خالی. وجود خواهد داشت هیچ مخاطبان زنده در این عرصه است.

حداقل
بیس بال را به صورت مختصر فصل برگزار خواهد شد در این فصل هنگامی که آن را به طور سنتی انجام شده است. تیم های لیگ بیس بال تا به حال نمایشگاه بازی های هفته گذشته یا بیشتر. جدید
کوتاه شروع فصل امروز (پنج شنبه, جولای 23).

برای همه از بازگشت و یا راه اندازی مجدد نرم افزار ورزشی در تابستان امسال آن است که عدم شنیدن تشویق, booing و متفرقه سر و صدا از طرفداران
در این غرفه که آمار و ارقام به طور قابل توجه ترین تفاوت بین این برنامه های تلویزیونی و تمام کسانی که دیده می شود در سال گذشته است.

صدای محیط است که بخش مهمی از تجربه
تماشای ورزشی در تلویزیون است. تماشای هاکی بازی حذفی برای مثال با هیچ سر و صدای جمعیت خواهد بود یک احساس عجیب و غریب در واقع.

زنده تلویزیونی ورزش به مدت طولانی به نمایندگی از دولت از-هنر
فناوری های تلویزیون و تحویل. در این تابستان رویدادهای ورزشی بدون جمعیت را به عنوان یک فرصت برای نوآوری در تلویزیون کانال های ورزشی.

هر, ورزش, بسیاری از طرفداران به مدت طولانی
وزن جوانب مثبت و منفی از حضور در بازی ها در فرد مقابل از تماشای آنها در تلویزیون.

تصمیم به ماندن در خانه و تماشای آنها در تلویزیون در درجه اول ناشی از هزینه بلیط (و مواد غذایی و
نوشیدنی) و آب و هوا (یک عامل در درجه اول تحت تاثیر بازی های فوتبال).

با این تابستان تلویزیونی “فقط” رویدادهای ورزشی, طرفداران حتی نمی باید برای انتخاب کنه. ممکن است بسیاری از
پیدا کردن که تماشای ورزش مورد علاقه در تلویزیون است که همه آنها نیاز است.

سپس سوال می شود: در صورتی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد خواهد طرفداران ورزش زحمت برای پر کردن استادیوم دوباره ؟

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de