تسکو بزرگ بودجه سده کمپین پرداخت

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

مارک پایان دادن به سده آن سال تسکو است با افتخار اعلام کرد که تصمیم خود را به جای بسیاری از آن بودجه تبلیغاتی برای دوره کریسمس به رسانه ها به جای بزرگ, فیلمهای, پرداخت می شود, با نام تجاری به یاد بیاورید تا 73 درصد آن متنی-تبلیغات.

کریسمس کمپین بود فصل پایانی سده آن فشار که زد در سراسر 2019 و جشن چگونه خرده فروش ارائه شده است ‘ارزش’ به صورت 100 سال است. کمپین های چهارم یک سری از تبلیغات و یک در فروشگاه ارتقاء ‘قیمت است که شما را به عقب.’

ایجاد شده توسط BBH لندن, کریسمس نقطه بود دلتنگ بازگشت به آینده-esque magical mystery tour انگلستان که دیدم یک ادعا تسکو تحویل راننده سوار در غیر منتظره گردباد سفر.

تسکو قرار می دهد آن عملکرد قوی را به contextualisation از تبلیغات. کار کردن در کنار MediaCom تسکو همکاری با کانال 4, ITV, آسمان, رسانه های به کوک هم فوق العاده لکه از مبارزات انتخاباتی که دیدم زمان-مسافر از طریق هاپ زمان و کانال های تحویل کریسمس به هشت نفر از انگلستان بیشتر به تماشای نشان می دهد.

ادعا این اولین بار است که یک نام تجاری به ارمغان آورده است تمام سه پخش استعداد را نشان می دهد و هم در ‘تلویزیون’, خلاق, مشارکت, لکه های ویژه استعدادهای درخشان از من مشهور…من از اینجا!, Lily pebbles تعقیب یک لیگ از خود و آسمان ورزش فوتبال شنبه.

در پشت این تسکو اعلام کرده است که 72 درصد از کسانی که به دیدن تبلیغات متنی به رسمیت شناخته شده تبلیغات – به مراتب بالاتر از 49 درصد معیار.

بیشتر 71 درصد از متنی بینندگان احساس کردند که تبلیغات ‘اسیر سحر و جادو از کریسمس” بود که بالاتر از 59 درصد به صورت غیر متنی. 50 درصد از متنی بینندگان یافت کمپین ‘الهام بخش’ در مقابل 36 درصد برای غیر متنی.

در نهایت از طریق آن ارتباط و همکاری تبلیغات مشغول به کار برای افزایش قصد خرید برای Tesco.com 60% در میان بینندگان تبلیغات متنی در مقایسه با غیر بینندگان در رقابتی بسیار زمان از سال است.

قوی کمپین عملکرد فقط گیلاس در بالای تسکو قوی فروش کریسمس که دیدم 0.1% در انگلستان بود-برای-مانند فروش در شش هفته به 4 ژانویه در حالی که در سه ماهه سوم درآمد کلی افزایش 0.4% ارائه آن پنجمین سال متوالی از رشد فروش در کریسمس.

زمانی که تسکو ارائه نتایج آن برای دوره بحرانی در ژانویه آن خروجی رئیس exec دیو لوئیس گفت: این درام که در آن سال سرمایه گذاری به BBH-ایجاد کمپین برای جشن 100 سالگرد سال تا به حال شاهد افزایش اقدامات کلیدی در اطراف ادراک از کیفیت و ارزش و نیز بهبود یافته در گزارش سهولت فروشگاه همکار مفید و در دسترس بودن محصولات در فروشگاه.

“من هرگز دیده می شود کسب و کار در حال اجرا به عنوان به خوبی به عنوان آن را در کریسمس گفت:” لوئیس. “این ترکیب به ما کمک کرد تا بهتر بازار در برابر یک چالش افت.”

// در این مقاله برجسته

تسکو

Tsco بازرگانی تسکو به عنوان یک چند ملیتی بریتانیایی, مواد غذایی و کالا به طور کلی خرده فروش با دفتر مرکزی آن در Welwyn Garden City, Hertfordshire, England, United Kingdom.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>