این زمان در سال گذشته اگر کسی تا به حال گفت: عبارت “اجتماعی فاصله’ به شما, شما احتمالا باید روشن بینی خود را در آنها. اما در اوایل این سال زمانی که جهان پرتاب شد به مستند این جفت از کلمات مورد تاخت و تاز مکالمات روزمره ما تبدیل شد و صحبت از (به زودی به صورت قفل شده) شهر است. ‘اجتماعی فاصله’ (همچنین به نام “فیزیکی فاصله’) به معنای نگه داشتن یک فضای امن بین خود و افراد دیگر در خارج از خانه خود را.

در حال حاضر در حال کار در یک آژانس اجتماعی و اجتماعی به عنوان یک استراتژیست این کاملا منحصر به فرد و گریتینگ اصطلاح وتر با من زده. همانطور که همه گفته شد تا به ماندن در خانه محدود کردن فعالیت فیزیکی و به طور موثر انجام حداقل انسان وسوسه را امتحان کنید و به واسطه آن از دست روابط در آمد از طریق بارز ترین جایگزین وجود دارد: تکنولوژی – و بیشتر به طور خاص رسانه های اجتماعی.

پس از شروع این مستند در ماه مارس Instagram و Infinite گزارش کرده اند و 25% افزایش تعامل کاربر ماه-در-ماه. زانو حرکت تند و سریع واکنش به این افزایش است, بله, وجود دارد, بدیهی است, نهفته است اهمیت ماندن متصل به دیگران در طول این دوره انزوا. آن را یک فرصت برای خلاقیت و سرگرمی – و اجازه دهید صادق باشیم آن را ساده ترین راه برای پر کردن وقت خود را به عنوان ما همه در انتظار سوزاندن بعدیبه روز رسانی از بوریس.

اما Covid کنار طبیعت اعتیاد آور تکنولوژی دقیقا نمی پیشگامانه اخبار. مخلوط این بار با عدم قطعیت و وجود دارد برخی از واقعا تند و تلخ سوال را در نظر بگیرید. مانند: آیا مردم در نهایت به آرامی شروع به فاصله خود از مناطق از رسانه های اجتماعی است ؟ این در حال حاضر شروع به اتفاق می افتد در برخی از شیوه? و چگونه این جهانی shakeup بر راه تجاری و تبلیغ باید رفتار کنند ؟ آیا نظم نوین جهانی به چین آنلاین و همچنین به عنوان خاموش ؟ جواب کوتاه بله است. بلهوجود دارد.

در همه جا و اجتناب

بیایید آن روبرو هستند, رسانه های اجتماعی است که در همه جا در جیب های ما در صفحه نمایش ما و در تبلیغات. تعداد کل افراد در رسانه های اجتماعی در حال حاضر می ایستد در3.8 میلیارد نفر بیش از جمعیت کل جمعیت شد و در سال 1971! تخمین زده می شود که فرد به طور متوسط صرف خواهد شد بیش از نیم دهه از زندگی خود را خیره در روی صفحه نمایش تلفن (فقط اجازه دهید که غرق در). با وجود این گردن از مو بالا بردن آمار رسانه های اجتماعی تبدیل شده است حیاتی منبع خبری در 10 سال گذشته و همچنین به عنوان یک محل بحث و بحث. با خبر تغییر در چنین سرعت سریع رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای اقامت در حلقه – اما آن را نیز می تواند یک مجموعه از اطلاعات است. می توان آن را فوق العاده سخت به نگاه به دور و خاموش و گاهی اوقات این به نوبه خود می تواند اضطراب آور. در طول این زمان های عجیب و غریب, این آخرین چیزی است که شما نیاز به در بشقاب شما.

در دو هفته اول ماه از مستند, توییتر, گزارش شده است که 13 درصد از تمام انگلستان توييتها ذکر Covid یا حول Covid-هشتگهای مرتبط و یا مکالمات. مانند شخص بعدی به تازگی از تاج بحث کوچک بود شروع به پوشیدن لباس نازک به من و چیزی نیاز به تغییر. من تصمیم به قطع نظر ‘Covid’, ‘Covid-19’, ‘کرونا’ و ‘کرونا ویروس در توییتر.

من نیز خاموش اطلاعیه های فشار از اخبار برنامه بر روی گوشی من تا صبح من شروع نمی شود با یک Covid با مضمون alarm clock. تنها به روز رسانی من خواهد بود خواهد بود اگر من آگاهانه نشستم و تماشا خبر آنلاین – یک اتفاق نادر در تخت من.

عبارت “سم زدایی دیجیتال’به معنی آگاهانه تصمیم به تمرکز توجه کمتر آنلاین. این می تواند به معنای حذف Facebook و یا تمیز کردن خود را از لیست زیر از ‘on Instagram. قبل از مستند 21 درصد از افرادی که حذف شده بود, رسانه های اجتماعی آن را به نفع سلامت روان خود را. در حال حاضر بیش از همیشه به چشم انداز اجتماعی بسیار ظریف محل به صحبت کردن در. مردم و حتی بیشتر تردید از آنچه که آنها در حال دیدن آنلاین و چگونه این فید را گسترده تر قرنطینه قاب از ذهن است. برای مارک های (و مردم) واقعا صحبت به مخاطبان خود در سطح انسانی مکالمه نیاز به خود آگاهی و در نظر گرفته شود. اگر نه آن می افتد ، آن را به عنوان ساده به عنوان ‘اگر شما لازم نیست که هر چیزی خوب بگو فقط نگو هر چیزی در همه.

به عنوان ما به تصادف نسبت به ماه سوم از مستند وجود دارد بدون شک اکثریت قریب به اتفاق مردم زمان روی صفحه نمایش است که در گیر یک درد مقعد سطح ‘وای خدا من آرزو می کنم من تا به حال نگاه کرد که’. اما امیدوارم این لنز از چه تلقی ‘مطالب معنی دار است کمی واضح تر در نور از همه چیز. پس حق مردم در اجتماعی برای دلایل درست حلقه حقیقی تر از همیشه است. آن زمان را به خوبی به خود را در واقعی و جهان مجازی به خودتان لطف که همه چیز بهتر خواهد شد و این همه عذاب و دل تنگی و غم های سبز. من در واقع خودم را به تماشای جاستین بیبر Instagram زنده در 3 صبح روز دیگر به عنوان او صحبت کرد و با طرفداران خود در مورد وقت خود را در قرنطینه (آن را آهسته شنبه شب OK?), و من می دانم که این احساس انسانی تر از مارک های بهینه سازی خود را در تبلیغات اجتماعی برای 9×16 بگویید “زندگی واقعی” داستان در یک زوم-esque مد .

این همه در مورد زمینه و مراقبت در این گیج کننده زمان و مطمئن شوید که ضعیف پیام را شرایط بد بدتر است. جهان ممکن است وارونه اما باید به عنوان شفاف که ممکن است بیشتر برترین از همیشه. ‘اجتماعی فاصله’ را تبدیل به یک چیزی از گذشته (امیدوارم هر چه زودتر به جای بعد) اما واقعی, ارتباط آگاهانه آنلاین چیزی است که همه ما باید به دور از این در سال و حمل به خوبی به آینده است.

تام جارویس بنیانگذار و مدیر عامل بیابان.

// در این مقاله برجسته

بیابان

این کارشناسان رسانه های اجتماعی. مؤثر و شکل گیری آنلاین مکالمه از طریق استراتژی خلاقیت و رسانه ها. ما ایجاد تاثیر مارک های چنین به عنوان کشف شبکه Ellesse, Warner Bros, GSMA, NBC, Uni…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net