ضرب و شتم می رود و در صورت معیوب مجازی جشنواره ارسال-مستند اما حامیان می توانید صبر کنید

هر جمعه پس از مستند تحمیل شد در انگلستان, indie dance برچسب پناهنده ثبت شده است ارائه رهایی از انزوا در قالب کوبیدن ضربه.

در 20 مارس آن را پخش افتتاحیه پناهنده مجازی جشنواره در YouTube و Facebook Live, الهام مشابه زندگی می کنند جریان آن انجام شده بود در لندن و کرواسی سال گذشته است.

“ما هرگز حتی در نظر گرفته شده برای انجام یک دوم یک” پناهنده به تازگی منصوب رئیس کسب و کار افسر جیمز کیرخم می گوید درام. ایده او توضیح میدهد: در ابتدا شناور به عنوان ابزاری برای متحد کردن خانه دوستداران موسیقی در زمان بحران و دادن دی جی فرصتی برای انجام در حالی که قادر به سفر یا تور.

کسانی که دی جی ها در ابتدا carted به لندن نهاد وزارت صدا به انجام بیش از این دوره از 12 ساعت به خالی سالن رقص است. اما پس از دو هفته آنها شده اند انفجار آهنگ از اتاق نشیمن خود را و صفحه اصلی استودیو.

نام های بزرگ مانند سام الهی و مامبو برادران گرفته اند بیش از عرشه مخصوص ماشینها ممنوع و سه هفته در برچسب snagged Calvin Harris به تیتر را از لا عمارت.

اما با حوادث بیشتر برگزارکنندگان در حال حاضر تقاضاهای مصرانه دیجیتال و زنده جریان ارابه موسیقی – امید به درخواست تجدید نظر به یک خانه مخاطبان در برابر پس زمینه از Covid-19 – پناهنده اولیه بازی در حال حاضر پرداخت.

در مجموع 2.5 میلیون نفر به گوش زندگی می کنند جریان از اولین نسخه شکستن Facebook سوابق. پس از ثبت نام به جریان در حرکت یا کشش ناگهانی بیش از حد هفته پس کشیده اند در 7.7 میلیون بیننده و 25m برداشت.

“لایه ما هرگز انتظار می رود این سطح از درگیری با طرفداران می گوید:” کیرخم اشاره کرد که چگونه پناهنده آنلاین جامعه “حدود 5 میلیون نفر” در سراسر اجتماعی کمک کرده منجنیق جشنواره فراتر از خانه موسیقی جامعه است.

“ما تا به حال بیمار ما ارسال ویدئوها از او سر از تخت بیمارستان. در هفته اول دو بیمه خدمات درمانی کارگران به اشتراک گذاشته شده خود را در Instagram تنظیم بر روی آی پد خود را در آمبولانس. پدر و مادر شده اند رقص با بچه های خود را در اتاق نشیمن.

“آن را تا به حال این دوست داشتنی, مثبت, دسترسی به همه درخواست تجدید نظر. شده است وجود دارد یک دیجیتال و اجتماعی حلقه بازخورد و تاثیر آن] شده است فوق العاده و غیر منتظره.”

با توجه به قریب به اتفاق مخاطبان تقاضای پناهنده شده متعهد به ادامه برنامه زمانی که ممکن است.

خواهر دیسکو برچسب Glitterbox را بر کمر این جمعه. شناخته شده برای خود را بزرگتر از زندگی تولید و اجرا (آخرین رویداد در Printworks در لندن تا به حال یک مقام رسمی ‘Vogue-ing’ اتاق) طرفداران می توانند انتظار یک زرق و برق دار آنلاین تکرار کامل با چهره های مشهور از کشیدن صحنه و زنده رقص آموزش.

کیرخم می گوید: “ما می شود دیوانه برای جلوگیری از [مجازی جشنواره] به طور کامل. آن متولد شد و از ضرورت و به مردم یک بیت از امداد رسانی روز جمعه زمانی که آنها نیاز به آن را بیشتر در انزوا.

“اما [پس از coronavirus] من یک احساس است که یک استراتژی جالب خواهد بود متولد خارج از آن و ما باید در ارائه این به عنوان ستون مجازی در حال حاضر و دوباره.”

بر روی صفحه نمایش دکمه در جریان تشویق شده اند کمک های مالی به سوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) Covid-19 همبستگی پاسخ صندوق. برچسب مطرح است £100,000 تا کنون وام خیریه عنصر به پناهنده تلاش فراتر از آوردن dancefloor انرژی برای زندگی-اتاق و آشپزخانه در سراسر جهان است.

حمایت اما آن را دیجیتال

پناهنده کلیدی کسب و کار باقی می ماند آن ضبط با آلبوم از دی جی مانند عسل دیژون و گوشت اسب دیسکو منتشر شد در این سال و عقب کاتالوگ کلاسیک بصورتی پایدار و محکم در زیر کمربند خود را.

این شهر همچنین دارای یک فروشگاه آنلاین و “بسیار چالاک merch عملیات” که در آن میلیون ها نفر از پیروان اجتماعی گله برای خرید تی شرت و بیشتر.

این برچسب نیز متکی بر یک جریان از فروش از حوادث به کمک آن در درآمد. این محدوده برای باشگاه شب در شهرستانها در سراسر جهان به گل سرسبد جشنواره ها و احزاب در لندن, ایبیزا و کرواسی. گذشته حامیان آن حوادث را شامل کافه کوشک و نوشیدنی های انرژی بی امان.

به عنوان مارک های بیش از شوک اولیه از coronavirus مستند آنها به دنبال قیف بودجه متعلق به یک بار برای رویدادهای زندگی می کنند و به جایگزین آنلاین برنامه نویسی.

به طور طبیعی پس از آن انواع مختلفی شده اند نزدیک پناهنده در مورد گرفتن تخفیف در محل به شریک زندگی خود را دیجیتال جشنواره است. Kirkham, اما مصمم است که هر کدام از برندها رقص غول پیکر را انتخاب و به کار با باید نه تنها به رخ کشیدن اعتبار مناسب بلکه روش درست.

“ما تا به حال بسیاری از مردم به طور ناگهانی دست کشیدن بر روی درب و لاغر است که دوست داشتنی است,” او می گوید. “وجود دارد یک ترکیب واقعی از علامت های تجاری از جمله الکل, تبلیغ ورزشی, پوشاک و ارتباطات – که بدیهی است با تمرکز بر اتصال – که در حال دیدن پتانسیل خود را متصل به مثبت این جشن وحدت است.”

هنگامی که این جشنواره آغاز شده است وجود دارد هرگز قصد monetise آن است. اما به عنوان رئیس کسب و کار افسر کیرخم است به دور از آلرژی به مفهوم گرفتن اسپانسر در هیئت مدیره. او فقط محتاط چگونه آن را تحت تاثیر تجربه کلی.

آن را بسیار آسان تر به ترکیب یک نوشیدنی اسپانسر در باشگاه تنظیم بیش از آن در است می گویند کشش و یا Facebook Live.

“ما عجله نمی کند آن را” ادعا میکند رئیس کسب و کار افسر. “ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را احساس می کند حق است و این حق ارزش ارز برای جامعه. ما نمی خواهیم صرفا نشان از آن و قطع تجربه است.”

او مخالف به داشتن مارک های مختلف شیب در ما خارج یا: “این می تواند در دراز مدت حمایت و یا آن را می تواند یک هفته-به-هفته [قرارداد].”

کیرخم چالش برقراری تعادل بین نیاز به استخراج یک بازگشت سرمایه گذاری در زندگی دیجیتال حوادث در مقابل تداخل با تجربه فن است که به احتمال زیاد محصول برای برگزارکنندگان در سراسر جهان به عنوان سنتی حمایت قوانین پرتاب از پنجره.

زمانی که Holler موسس و Copa90, رئیس پیوست پناهنده شد, او یک چشم انداز مشخص شده برای ساخت این گروه محتوای بخش به آن گزاره ها و هنرمندان مقابل ذهن برای طرفداران موسیقی است.

پس چه تاثیر بر پناهنده نام تجاری خود شده است بیش از گذشته چند هفته ؟

برای یک, آن را با سنجش زمان تا 200,000 پیروان جدید در سراسر همه از آن سیستم عامل اجتماعی.

“ما نیز دیده می شود ما کالا و پوشاک سنبله و اوج هر هفته بیش از حد به مردم گله به خرید چرخ دنده را می پوشند در طول مجازی جشنواره” کیرخم می افزاید.

“هیچ یک از این انتظار بود و آن را مانند مجازی جشنواره در حال تبدیل شدن به یک بخش حیاتی از ارتباطات ما استراتژی است. آن خواهد بود جالب برای دیدن چگونه ما شروع به تعبیه آن را به ما به طور منظم با نام تجاری comms.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de