بهترین برگر کینگ تبلیغات توسط یک تحریک آمیز لحن زبان-در-گونه طنز و متین تفسیر اجتماعی. به عنوان مک دونالد دارای گونه های برامده و برادر کوچکتر برگر با نام تجاری ادویه از هر فرصتی برای عموم کوره هر دو رقبا و افراد به طور یکسان – yes کنی ما در حال صحبت کردن در مورد شما.

این لیست به نظر می رسد در برگر کینگ ترین کون تبلیغات سوختگی از شجاعانه ترین به emboldening. در اینجا ما بالا 10.

‘گنده راز’ (2019)

در پایان 2019, Burger King تقویت آن رقابت با مک دونالد با موقعیت آن هوپر برگر به عنوان بزرگتر و بهتر از گزینه های بیش از مک دونالد رقیب بزرگ مک برگر. این ‘گنده راز” نشان داد که وجود داشت یک مک بزرگ پنهان پشت هر اندازه بزرگتر در برگر کینگ آگهی که در آن سال اما با توجه به برتر اندازه گنده, آنها تا به حال تمام شده است تحت الشعاع از چشم.

شیرین کاری نظارت BBH لندن شد و آخرین در یک خط طولانی از مک دونالد-تبلیغات هدفمند توسط برگر کینگ که می بیند دو مارک رفتن سر به سر با یک دیگر.

‘رایت که آگهی’ (2019)

پله تا حضور خود را در آمریکای جنوبی بازار در سال های اخیر شاهد برگر کینگ به دست آوردن زمین در آن رقیب مک دونالد در برزیل. فست فود خرده فروش راه اندازی یک برنامه در اوایل این سال به منظور تشویق مردم به ‘burn’ رقبای خود’ ads – در واقعیت افزوده ، این فعال سازی را BK آگهی نظر می رسد رقیب محل و کاربر خواهد بود کارگردانی به نزدیکترین رستوران به ادعای رایگان اندازه بزرگتر. تبلیغات برنده شدن در این برنامه ایجاد یک رابط تعاملی بین نام تجاری و مشتریان خود را در حالی که همچنین گرفتن جوهر برگر کینگ علامت تجاری حس شوخ طبعی است.

آگهی ایجاد شده توسط دیوید SP.

‘KFG’ (2019)

برگر کینگ تبلیغات معمولا رنگی با نام تجاری به خوبی مستند رقابت با مک دونالد اما در اوایل سال جاری برگر زنجیره ای تمدید هدف آن به unsuspecting مرغ سوخاری زنجیره ای KFC.

راه اندازی اولین گریل ساندویچ مرغ برگر در زمان شاه به KFC کشور است. تقلیدی آگهی باز می شود با jangly, بانجو, بلوگراس, رشته ها, ابراز بیش از یک شدت جنوبی-لهجه راوی صحبت کردن در مورد شعله کباب مرغ است. دوربین تابه تا به فاش کردن برگر ‘پادشاه’ خود را تنگ در پر سرهنگ ساندرز لباس شاهانه یا فاخر و اعلام خود ‘آنلاین’- پادشاه شعله کباب. جوک متوقف نمی وجود دارد; راوی در ادامه به کنایه که “شاه همیشه outranks سرهنگ’ و توصیف ساندویچ با عنوان “شعله کبابی خوب’ – بازی عمدی در KFC “این انگشت lickin’ خوب’ شعار.

برگر کینگ همکاری با آژانس MullenLowe برای تولید این آگهی.

بزرگ پادشاه (2015)

در حالی که هیچ رقیب امن است از برگر کینگ trolling, نام تجاری ذخایر جایگاه ویژه ای در آن استراتژی های تبلیغاتی به مسخره مک دونالد. در این آگهی برای Burger King, برزیل, فست فود خرده فروش به دنبال مک دونالد superfans در سراسر جهان و از آنها خواست تا تجارت خود را در مک بزرگ خالکوبی برای یکی از برند ها بزرگ کینگ برگر.

پرواز شرکت کنندگان به برزیل جایی که آنها تا به حال این فرصت را به خالکوبی می شود توسط افراد مشهور هنرمند خال کوبی, Ami James, همه شرکت کنندگان به جز یک تصمیم برای تغییر کردن خالکوبی خود را.

این تیم دوباره با همکاری برنده جایزه برزیلی آژانس دیوید SP در این آگهی.

#NeverTrustAClown (2017)

در ادامه این ورید از مک دونالد ارعاب ما نمی توانیم دست از برگر کینگ به موقع و استفاده غیر منتظره از یک سال 2017 ضربه فیلم ترسناک به تشدید رقیب خود بیشتر است.

یک سازگاری از استفن کینگ این بود که بیشتر به شدت مورد پیش بینی فیلم ترسناک از سال 2017, این برنامه شامل یک دلقک شیطانی. در مراسم افتتاحیه این فیلم در هامبورگ آلمان برگر خرده فروش فلش دو نور افکن بر روی صفحه نمایش قبل از اعتبارات نورد برای اولین بار بیان کرد: ‘اخلاقی است: هرگز اعتماد یک دلقک” و دوم فلش کردن برگر کینگ آرم. با نام تجاری شوخی بود نه تنها بهنگام طنز پس از شدت ترسناک اما به عنوان یک غیر مستقیم ارسال از برگر های زنجیره ای بزرگترین رقیب.

برگر کینگ دوباره با آلمان Grabarz & شریک در این activation.

بسیار ترسناک’ (2017)

تقویت شده توسط موفقیت های قبلی خود آن را تبلیغ و اطلاع توسط آمار نشان می دهد تعداد زیادی از مردم پانسمان به عنوان دلقک ها برای هالووین, Burger King در زمان مبارزات انتخاباتی یک گام بیشتر است. امیدوار رایگان Whoppers به 500 دلقک ها به نشان می دهد تا به لندن گل سرسبد رستوران در شب هالووین برگر زنجیری گروهی از دلقک ها فرود در میدان لستر فروشگاه برای دریافت جایزه خود را. این پیشنهاد منتشر شد آنلاین با کوتاه تبلیغاتی فیلم به نام “خیلی ترسناک’, تشویق مصرف کنندگان به عنوان یک دلقک غذا خوردن مانند یک شاه’ در شب هالووین.

این اولین بار نیست Burger King دهکدهای اهرمی هالووین را به آن نزدیک برگر رقیب. در سال 2016 برگر کینگ کارکنان در یک رستوران در نیویورک لباس رستوران خود را به عنوان یک campy هالووین شبح و وانمود به یک مک دونالد. ورقه سفید به عنوان خوانده شده: “Booooo. فقط شوخی ما هنوز شعله گریل ما برگر”. مک دونالد uninspired پاسخ paled در مقایسه با.

‘به McWhopper’ (2015)

در غیر منتظره به نوبه خود از وقایع برگر کینگ درگیر مک دونالد در یکی دیگر از آن کمپین های تبلیغاتی; اما این بار با نام تجاری بود و نه تمسخر رقیب خود. به جای آن در سال 2015 برگر غول قول داد به مرحله یک آتش بس در رستوران’ برگر جنگ در یک حرکت برای ترویج بین المللی صلح جهانی روز. به عنوان یک شاخه زیتون, Burger King پیشنهاد McWhopper یک ادغام از مارک های محبوب ترین همبرگر به فروش می رسد و در آن روز با تمام درآمد حاصل از رفتن به موسسه خیریه غیر انتفاعی صلح یک روز.

با وجود برگر کینگ قلبی باز نامه ای در نیویورک تایمز و شیکاگو تریبون و همچنین به عنوان یک فوتی و فوری کوتاه آگهی های بنیانگذار صلح یک روز جرمی گیلی دونالد توبیخ پیشنهاد. این حرکت به دست آورده مک دونالد بسیاری از انتقاد اما برگر کینگ موج عظیمی را در رسانه های اجتماعی تعامل و برداشت.

این شیرین کاری روابط عمومی بود زاییده افکار Y&R نیوزیلند و آژانس برنده تعدادی از جوایز خود را برای تلاش از جمله Grandy در 52nd بین المللی اندی جوایز.

نظرات x تعصب (2018)

در پی راست سیاست’ پیروزی در این انتخابات در ماه اکتبر 2018, Burger King – هرگز یکی به خجالتی و دور از رویارویی – احساس مجبور به اظهار نظر در این زمانه. وزن در در بحث مواد غذایی سریع غول پیکر منتشر آگهی توضیح داده شده است که به وضوح تفاوت بین نظر و تعصب برجسته رسانه های اجتماعی پست که ابراز تعصب تحت پوشش از نظر.

آگهی باز می شود با یک تعداد توییتهایی که آشکارا دولت خود را دوست نداشتن از برگر کینگ با نام تجاری خود را آشکار موضع عادلانه در جلسه از هر نظر که آیا آن مثبت است یا نه. سپس آن juxtaposes این نظرات با بیان نفرت توییتهایی که ادعا می شود صرفا یک نظر است. اهمیت این آگهی بیمه با آن سیاه-و-سفید رنگ طرح و نهایی انکار ناپذیر عنوان و بیان کرد: نظرات شما همیشه خوش آمدید. تعصب نیست.’

موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان از تنوع نام تجاری partakes اجتماعی گفتگو و تکل مسائل ثاقب هر دو برزیل و جامعه جهانی در آن زمان است. این آگهی راه اندازی شد در ماه نوامبر 2018 توسط برگر کینگ برزیل و ایجاد شده در همکاری با دیوید SP.

‘برگر ملکه’ (2018)

برگر کینگ همچنین کاوش در عرصه بازاریابی شود پیش از آن در سال 2018 با ارتقاء آن از روز بین المللی زنان در چین است. به عنوان با آن برزیل, کمپین برگر کینگ در اینجا لمس با فشار دادن یک مسئله اجتماعی. در چین وجود دارد هنوز هم وجود دارد بزرگ جنسيت اختلاف و بسیاری از زنان احساس را پشت سر گذاشت. برگر کینگ تصمیم به انجام مبارزات انتخاباتی خود را در اینجا توجه به تداوم مسائل در حالی که ترویج بین المللی روز جشن زنان است.

پیوستن به لیگ از مارک های دیگر در یک عجله به اظهار نظر در روز, Burger King آغاز می شود آگهی خود را با درخواست زنان چینی اگر آنها فکر می کنم آنها می تواند یک ملکه. پاسخ از شرکت کنندگان نشان داد زن عادی خود انتقادات اعم از احساس بیش از حد چربی به احساس بیش از حد قدیمی به احساس بیش از حد غیرجذاب. پس از ثبت این پاسخ برگر کینگ خواسته زنان برای رسیدن به برگر کینگ در 8 مارس که در آن برگر ملکه می شود نشان داد. شرکت کنندگان ارائه شد با برگر جعبه که آینه در قسمت زیرین درب آشکار خود را به عنوان بازتاب برگر ملکه. مصاحبه با زنان پس از این نشان داد که جعبه ساخته شده همه آنها را احساس ارزش گنجانده شده و خوشحال است.

مانند آن برزیل, کمپین برگر کینگ را لمس کرده است در یک منطقه از جامعه است که در غالب موضوع است. مصاحبه های ویدیویی خود را به دست آورد بیش از 60 متر نمایش ها در سراسر چین – نتیجه کمک به ترویج برابری و آگاهی از این روز جهانی.

این آگهی توسط Y&R شانگهای.

‘گنده بی طرفی’ (2018)

برگر کینگ در نقش معلم در این آگهی که در آن نام تجاری تصمیم به آموزش های عمومی در مرگ قریب الوقوع از اینترنت بی طرفی. یک مفهوم است که به بسیاری ممکن است به نظر می رسد دلهره آور, این مواد غذایی سریع غول راه اندازی این ساده PSA برای اطلاع رسانی از عواقب طریق… Whoppers.

آگهی ویژگی های ادراک و فهم مشتریان سفارش همبرگر خود را تنها برای پیدا کردن که منظور خود را دریافت برگر سریع تر آنها را مجبور به پرداخت بیشتر. این بدتر از زمان تاخیر و خسته کننده دیالوگ در نهایت فرود به استدلال بین کارکنان و مشتریان است. این کاندید آگهی می رود راه طولانی در آموزش عمومی در مورد آنچه که در حال مصالحه با مرگ بی طرفی خالص و خواستار آنها را به طور مناسب خشم.

با نام تجاری هوشمندانه به اطلاع عمومی در حالی که موقعیت خود را به عنوان جذاب عدالت اجتماعی جنگجو با بسته شدن آن گفته: “اینترنت باید مانند اندازه بزرگتر: برای همه یکسان.”

این آگهی با توسعه داده شد دیرین آژانس شریک دیوید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im