با نام تجاری ایمنی چالش در تبلیغات دیجیتال: یک سال 2020 داستان

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

شد آگهی خود را تحویل داده و در یک نام تجاری در محیط امن و چگونه می توانم به شما اطمینان می دانیم? با گسترش رسانه های دیجیتال کانال های و سیستم عامل این اولین بار است که سوال بسیاری از تبلیغات نیاز به آدرس و حتی قبل از آنها نگاهی دیگر کمپین معیارهای مانند رسیدن به فرکانس و تبدیل است.

سوال از رسانه های کیفیت مطمئنا بالای ذهن برای تبلیغ در سال 2020 و یکی از اولین نگرانی باید نام تجاری ایمنی. به عبارت ساده, گفتگو با ما بازاریابان و سازمان خود را در جنوب شرقی آسیا منعکس کننده یک روند جهانی: آنها نمی خواهند خود را مارک محتوا و تجاری ارائه می دهد را می توان در نا مشروع در وب سایت ها و برنامه های مجاور و یا به تند و زننده و یا اخبار منفی داستان است.

رسانه های صرف و استراتژی همواره حفظ CMO ، در روز های این آسان تر بود. خلاق و خرید تیم می تواند شش ماه به کار در 30 ثانیه تبلیغات تلویزیونی که پس از اجرا بر روی تعداد محدودی از خطی کانال های تلویزیون. نظارت بر نام تجاری خلاق نسبتا آسان است. در عین حال همه چیز را تغییر زمانی که وب سایت منفجر شده به میلیون ها نفر از فرصت های مختلف برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است.

امروز یک نام تجاری منفی ایمنی حادثه می تواند به ایجاد جهانی منفی مصرف کننده مقاومت با اینترنت را قادر می سازد مردم برای به اشتراک گذاشتن این داستان ها در یک nanosecond. مارک های که تبلیغ کاذب منفی یا التهابی محتوای وب سایت به احتمال زیاد بازدید ضعیف. مصرف کننده دیدگاه است که اغلب: “شما هستند که حمایت از آنها, بنابراین من می خواهم به نگه داشتن شما را پاسخگو”.

این واقعیت های دیجیتال ایجاد کرده است جالب تغییر در به طور فزاینده ای پیچیده شفافیت و پاسخگویی ، آن را هنوز هم مسئولیت CMO به مدیریت نام تجاری و شهرت اما انجام این کار به مراتب پیچیده تر است. آنها باید به وضوح تعریف مناسب بودن وسیله ای برای مارک های خود را درک پلت فرم جدید چشم انداز و احساس می کنید مطمئن باشید که پیام خود را امن است در سریع ء انتشارات چرخه.

حتی اگر در حال حاضر وجود دارد راه حل برای برندها و سازمان خود را به ارزیابی رسانه های دیجیتال صرف در زمان واقعی که در سال 2020 خواهد هرالد بسیار مورد نیاز تغییر در راه تبلیغ خرید و ارزیابی رسانه ها با افزایش تاکید بر اعتماد و شفافیت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>