این بنیاد قلب بریتانیا با شرکای کانال 4 به ایجاد 24 ساعت در A&E: قلب ویژه

این بنیاد قلب بریتانیا کار کرده با کانال 4 را به بیننده خصوص راه اندازی قسمت از آن در طولانی مدت در زمان اوج نمایش ’24 ساعت در A&E’.

24 ساعت در A&E: قلب ویژه خواهد شد در کانال 4 در جمعه 20 مارس در 8ساعت و دوباره داستان سه نفر که قبلا به نظر می رسد در این جایزه برنده سری در هنگام بستری A&E با جدی شرایط قلب و گردش خون.

هریت Foxwell رئیس بازاریابی نام تجاری در بنیاد قلب بریتانیا گفت: “این یک قسمت ارائه یک فرصت بزرگ را از طریق فوق العاده محبوب برنامه برای کمک به روشن شدن ارتباط بین پیشگام پژوهش بنیاد قلب بریتانیا وجوه و نجات بخش درمان و درمان مردم دریافت هر روز.

“ما امیدواریم که این برنامه را به شما الهام بخش پشتیبانی بیشتر برای تحقیق ما به ضرب و شتم شکستگی برای همیشه.”

برنامه ریزی و اجرا توسط کانال 4 بریتانیا بنیاد قلب و دکترا را مشارکت تیم و تولید شده توسط باغ های 24 ساعت در A&E قلب ویژه خواهد شد همچنین سه ویژه تبلیغات متنی اجرا در هر آگهی ، این تبلیغات خواهد شد از ویژگی های مردم از این برنامه در ادامه داستان های خود را به تبلیغ می شکند تاکید بر اهمیت تحقیقات انجام شده توسط بنیاد قلب بریتانیا در کمک به نگه داشتن عزیزان هم قبل از عقد با یک تماس مستقیم برای کمک های مالی.

تام Rovery مشارکت حساب مدیر در دکترا گفت: “در کمک به درایو ارزشمند برای حمایت از موسسه خیریه نجات بخش تحقیقات ما می دانیم که کار ما با بنیاد قلب بریتانیا قدرت برای تغییر زندگی مردم است. قلب به معنی خاص به ما کمک می کند داستان در یک منحصر به فرد احساسی و در نهایت درگیر شدن راه. کانال 4 آورده خود را دانش گسترده ای از برنامه های ساخت به خرس و ترکیب این با فرصت ها و الزامات بنیاد قلب بریتانیا. نتیجه همکاری ما همه افتخار می کنیم که ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید در هوا.”

Simon Wells, همکاری, کنترل 4Sales گفت: “ما واقعا افتخار می کنم به همکاری با بنیاد قلب بریتانیا به صورت منحصر به فرد این قسمت از کانال 4 را خیلی دوست داشتم 24 ساعت در A&E. هم با قرار دادی تبلیغ متنی کمپین فعالیت با هدف بالا بردن سطح آگاهی و افزایش حمایت از موسسه خیریه تحقیقات مهم در حالی که اطلاع رسانی و سرگرم کننده بیننده ما. این یک مثال فوق العاده از چگونه تبلیغ می تواند به نفع از تلویزیون برسد و تاثیر استفاده از مارک سرگرمی به عنوان یک بازاریابی موثر گزاره است.”

// در این مقاله برجسته

دکترا UK

دکترا شناخته شده در سطح جهان به عنوان یک مبتکر در ارتباطات برنامه ریزی و خرید در سراسر, پخش, چاپ, دیجیتال, تلفن همراه, اجتماعی و ظهور رسانه ها و به عنوان بریتانیا ‘رسانه های آژانس از سال …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net