در مورد رفتن مصرف کننده محور

با بسیاری از کاربران اینترنت به طور فزاینده ای به حریم خصوصی-با احتیاط و مرورگرهای اصلی محدود کردن کوکی های شخص ثالث مصرف کننده برندها هستند که پیدا کردن آن دشوار است برای به دست آوردن دسترسی به اطلاعات مصرف کننده از اشخاص ثالث.

از سوی دیگر واسطه ها مانند سوپر مارکت ها نشسته بین این مارک ها و مصرف کنندگان خود را نیز مسدود شده و امکان مارک های داشتن مکالمات واقعی با مصرف کنندگان آنها به دنبال مشتری محور اما موفق به انجام این کار.

این مارک به فوریت نیاز به یک راه حل است که آنها را قادر به جمع آوری اطلاعات مصرف کننده و درک مصرف کنندگان در یک راه دقیق است که هیچ شخص ثالث داده ها می تواند با یکدیگر مقایسه کنید. از همه مهمتر, آنها نیاز به آنهایی که ارائه تجربه برای مشتریان و خود را از داده های تولید شده در طی فرایند طراحی پیام های بازاریابی و بیشتر تعامل مشتری نتیجه خواهد بود ساخته شده است. شاید یک دیجیتال کمپین بازاریابی که لینک های آنلاین و آفلاین تجارب با هم کار را انجام خواهد داد.

Bacardi ارواح نام تجاری به خوبی شناخته شده برای آن یکسان سفید رم ارائه یک ساحل خصوصی با الهام از کلبه فضا برای نوشیدن-زمان آرامش بخش با دوستان و خانواده. تزئین شده با بامبو, درختان نخل, گل, چاپ, و توقف خلاصه vibes ها حاجت کامل شد نقطه به ارمغان بیاورد برخی از نور خورشید به روز و در نیاز به برخی از کمک های اضافی برای افزایش برداشت در مشتریان و در نهایت منجر به وفاداری به نام تجاری.

در پاسخ به Bacardi چالش اشتها روح خلاق-utions ایجاد زرق و برق دار به دنبال کاملا کاربردی برنامه به منظور افزایش تجربه از رم زیستن در رابطه با Shazam. این برنامه شامل یک میزبان از انگشت شست درگیر فعالیت هایی مانند تست شخصیتی برای پیدا کردن کامل خود را خدمت می کنند و این واقعیت از روز را نشان می دهد تطبیق پذیری است که Bacardi بود و انواع بسیار متنوعی از گزینه های که در آن می تواند مصرف شود در حالی که ارائه یک شانس برای برنده شدن یک بطری Bacardi عجیب و غریب خود را و یا یک کوپن به گرو در اوردن mojito در شرکت میله های زندان.

نتیجه این دقیقا چیزی بود که ما برای امیدوار. با کاربران آینده را حداقل دو بار در روز به طور متوسط, و هر جلسه به مدت یک جامد 2.5 دقیقه به طور متوسط ما قادر به ضبط تمام غنی تعامل کاربر داده های کاربر و فعالیت های ارائه شده برای ما از جمله در بعد زمان رها کردن امتیاز و کاربر جلسات و همچنین محل و جمع آوری آدرس ایمیل از رقابت مطالب به طور کامل GDPR سازگار است.

12 بطری رم داده شد دور و همچنین بیش از 900 mojitos در یک تجربه موفق که در آن کاربران غوطه ور شدند در Bacardi نام تجاری در تمام طول سفر مشتری آنلاین و آفلاین. ما ایجاد آگاهی نام تجاری تکرار کاربران و واقعا قابل توجه جلسه ظهر و یک میزبان کامل از اطلاعات اولیه!

Rani Float یکی از کوکا کولا را بیشتر سرگرم کننده و نوآورانه محصولات با تکه های میوه. کوکا کولا می خواستم برای جذب مشتریان برای نوشیدنی به عنوان هدف اولیه به طوری که آنها به اشتها روح خلاق-utions می خواستم برش لبه تکنولوژی طراحی فوق العاده و یک تجربه منحصر به فرد.

یک برنامه واقعیت افزوده شد با استفاده از به رسمیت شناختن تصویر به شناسایی چهار طعم در ارائه. دیجیتال کمپین نه تنها موفق به جذب مشتریان به شرکت در این برنامه برای بیش از چهار ساعت به طور متوسط تقریبا همه کاربران از طریق رفت به پایان بازی بلکه به دست آورد اطلاعات مانند محل و ساعات اوج استفاده از همه شکسته به جزئیات ریز و ذخیره شده در یک محل تمیز و آسان به استفاده از پایگاه داده در عین حال با همه چیز در تراز وسط قرار دارد به GDPR.

به عنوان یک نتیجه مشتریان ناخودآگاه یاد گرفتم بیشتر در مورد Rani Float در حالی که درگیر شدن که طعم در ارائه و در آن آب میوه رانی واقع شد در قفسه. به نوبه خود, Rani Float می داند اوج فروش بار از محصولات خود را به عنوان به خوبی به عنوان که در آن و زمانی که هر عطر و طعم بود فروخته و آن را آسان تر برای ارسال سفارشی پیام های بازاریابی است که منجر به بهره وری بالاتر و بهتر برنامه ریزی تدارکات و همچنین درک بیشتر در مورد پایه مشتری خود را.

خوشبختانه برندهای خوبی هستند در واقع به استفاده از دیجیتال مبارزات در یک جهان که در آن دیجیتالی است که شتاب گرفتن روند. در حال حاضر آن است که ممکن است به محدود کردن پیام های بازاریابی بر اساس کاربران و واکنش به آنها را در حالی که داشتن یک درک بهتر از که مصرف کنندگان در حال تعامل با محصولات خود را و که در آن تعامل می گیرد. GDPR ممکن است دلسرد برخی از داده ها مجموعه, اما آن را قطعا الهام گرفته از یک راه جدید برای مشتری محور.

جنی استنلی بنیانگذار و مدیر عامل اشتها روح خلاق-utions

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im