آگاهانه مصرف کننده بخش دوم – آنچه را ما به خرید در سال 2030?

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

خوش آمدید به قسمت دوم از ما اکتشاف آگاهانه مصرف کننده. در بخش اول ما به دنبال ریشه های این خواستار طرز فکر جدید است که مجبور است از برندها به ما نشان می دهد آنها در مورد مراقبت از این سیاره و نشان دادن آن تک تفکر.

ما پرسید: “در آینده چگونه خواهد برندها ایستادگی کردن با محیط زیست در دستور کار و چه تاثیری که باید در خرید ما رفتار?”

به عنوان قدیمی گفت می رود اگر شما راه رفتن در ردپای دیگران شما را ندارد هر یک از خود را (کم کربن و یا در غیر این صورت). بنابراین برای پاسخ به سوال ما ما بررسی تحول نگرش مصرف کننده به فاش کردن سه قطعی مناطق برندها می تواند به تمرکز انرژی خود را در.

تمرکز 1: برندها باید به اندازه کافی شجاع به عنوان مثال منجر شود

ظهور گیاهی در رژیم غذایی و جمعی ما وحشت در بحران آب و هوا و پلاستیک مشکل در حال حاضر دائم وسایل در جریان اصلی فرهنگی گفتگو. با توجه به جهانی وب و شاخص بیش از نیمی از ایالات متحده و انگلستان دیجیتال کاربران می گویند نگرانی های زیست محیطی تاثیر رفتار خرید آنها را. با که می آید تبلیغات و فشار است. برخی از بخش های در حال حاضر شده است در برخورد با یک کامیون از بررسی دقیق در خصوص CPG (مصرف کننده کالاهای بسته بندی شده) دسته.

حتی کسانی که به ظاهر جلوتر از منحنی ایمنی نیست به عنوان مد برند H&M را در بر داشت به ضرر خود. در آگوست 2nd, Dezeen گزارش داد که نروژی مصرف کننده قدرت را متهم کرده بود که آنها را از ‘greenwashing’ با مبهم بازاریابی اظهارات در اطراف پایداری آن آگاهانه مجموعه است.

وجود یک هدف محکم دوخته به بازگشت سریع مد و تک تیر اندازها در حال شروع به گرفتن گلدان عکس. در ماه فوریه این سال دولت بریتانیا محیط زیست کمیته حسابرسی منتشر شده خود را رفع مد: لباس های مصرف و پایداری’ گزارش: سخت نگاه زیست محیطی و اجتماعی هزینه های صنعت مد است. آنها به این نتیجه رسیدند که “دولت اخیر تعهد به نقد و بررسی و مشورت در مسئولیت گسترده برای تولید صنعت نساجی تا سال 2025 بیش از حد آهسته است.”

با پریشان دست و پا گیر دولت های آهسته به وضع قانون, آن را تا به شرکت ها برای به عنوان مثال منجر شود. آن را دشوار برای تماس برندها را – به خصوص در زنان مد که در آن موفقیت متکی در زیر روند تغییر برای دیدار با تقاضا – اما آنها ممکن است یک انتخاب است. تا سال 2030 مصرف کنندگان خواهد شد و اعمال فشار بر آنها برای تحویل پایداری – و یا آنها را به سادگی به توقف خرید از آنها.

یک چنین رهبر است Inditex Group – سومین شرکت پوشاک در جهان با توجه به فوربس و شرکت مادر توانا زارا. در ماه جولای این جلسه سهامداران یک تعهد ساخته شده برای اطمینان حاصل شود که 100% از پنبه و کتان و پلی استر استفاده می شود خواهد بود پایدار و ارگانیک و یا بازیافت تا سال 2025. تا سال 2020 آنها امید به حذف تمام کیسه های پلاستیکی از رسانه های خرده فروشی. و فراتر از آن ؟ به عنوان Inditex رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Pablo ایسلا خردمندانه مشاهده, “پایداری است که هرگز پایان دادن به کار…”. زمان خواهد شد بگویید اگر آنها می توانید ملاقات آن اهداف و همچنان به عنوان مثال منجر شود.

تمرکز 2: برندها باید آگاهانه خرید مقرون به صرفه برای اکثر

بسیاری از آن پایین می آید به فردی ما تعهد شخصی به پایداری. شاید شما می تواند با شناسایی 55 درصد از مصرف کنندگان آگاه که نگران محیط زیست اما با در نظر گرفتن حداقل عمل ؟

شما تنها نیستید اما پیچیده تر بیشتر این سکون در می آید رو به رشد تمایل به پرداخت حق بیمه به صورت سبز(er) محصولات. ممکن است به معنی و سبز ؟

برای دیدار با چالش برندها باید پایداری در درک حتی laziest صندلی سازگار با محیط زیست-جنگجو در بودجه است.

نگاهی به عنوان مثال راه اندازی Cif را Ecorefill تمیز کردن اسپری: متمرکز دوباره پر کردن شما بالا با آب متصل به بطری اسپری و شما از بین برود. شرکت Unilever ادعا می کند آن را بریده بریده تک-استفاده از پلاستیک آب-استفاده و انتشار گازهای گلخانه ای. قیمت در حدود همان عادی بطری که متوقف نمی گمانه زنی در اطراف هزینه برداشت تا در LinkedIn. این تبادل تظاهرات روشن است که مصرف کنندگان در حال آماده به پوشیدن هزینه های اضافی به جای انتظار شرکت ها برای جذب هر گونه هزینه های اضافی آنها متحمل می شوند و در تلاش برای پایدار شود.

دیدگاه 1*: “آب, پلاستیک, حمل و نقل, مالیات, تولید, هزینه, چند چیز است که درگیر هستند فقط برای ‘اندازه’.”

دیدگاه 2*: “نگران نباشید قیمت همان خواهد ماند برای مصرف کننده،”

به نظر می رسد بسیاری از ما می تواند با شناسایی بودن یک ‘اتفاقی’ آگاهانه مصرف کننده مشخص می شود عدم قبل از خرید تحقیق تنها متوجه یک مشکل زمانی که آن می رسد اوج تبلیغات و انتظار قیمت های مقرون به صرفه برای محصولات سازگار با محیط زیست. این پیام را به علامت های تجاری است را اضافه نمی کند و دیگر مانعی برای خرید. آن را آسان برای مصرف کنندگان به انتخاب محصول خود را توسط nudging که 55 درصد به خرید محصول خود را با مقرون به صرفه و پایدار انتخاب است.

تمرکز 3: نوآوری و سپس آموزش آگاهانه مصرف کننده در مورد آنچه شما انجام داده اند و به همین دلیل آن مزایای آنها

تا سال 2030 ما پیش بینی مصرف کنندگان خواهد بود در جلو پا با خود را آگاهانه اعتبار: اطلاعات-گرسنه و کاملا خواستار از مارک های. در حالی که ما مراقبت عمیقا در مورد بحران آب و هوا و پلاستیک مشکل این ماکرو مشکل است که برای بسیاری از ما فاقد فوریت در سطح شخصی.

اما در آینده خود میکرو-محیط زیست در حال رفتن به اولویت خود را. با توجه به پیش بینی های کارخانه عظیم 77 درصد از ما در حال حاضر ابراز نگرانی در مورد کیفیت هوایی که تنفس می کنیم. مدیریت سلامت تاثیر هوا

آلودگی یک مشکل رو به رشد است که برندها با یک فرصت برای حل آن برای ما است.

شرکت هایی که نوآوری سپس فریاد داستان خود را به سلامت آگاهانه توده ها هستند که برنده خواهد شد. IKEA شده است سریع به این نقطه. پس از چند سال کار با درخشان ترین ذهن در آموزش و پرورش, پژوهش و نوآوری در سراسر جهان آنها راه اندازی ‘Gunrid’ – هوا تمیز کردن پرده های ساخته شده از “یک پارچه است که می شکند مشترک آلاینده های هوای داخل ساختمان مانند بو و فرمالدئید”.

این قاب در اطراف نام تجاری درک از خطر ناشی از آلاینده های هوا و عمیقا هدفمند دید که هر کس سزاوار به تنفس هوای پاک.

بنابراین برای روکش کردن این سه قطعی مناطق ما معتقدیم برندها نیاز به تمرکز انرژی خود را برای زنده ماندن و رشد تحت مراقبت و مواظبت چشم آگاهانه مصرف کننده:

  1. به اندازه کافی شجاع به عنوان مثال منجر شود – مانند زارا.
  2. آگاهانه خرید مقرون به صرفه و آسان برای اکثریت – CIF است.
  3. نوآوری و سپس آموزش آگاهانه مصرف کننده در مورد آنچه شما انجام داده اند و به همین دلیل آن مزایای آنها – مانند IKEA.

ما می دانیم که تا سال 2030 ممکن است به نظر می رسد مثل یک راه طولانی کردن اما بهترین در کسب و کار همیشه نگه داشتن یک چشم بر افق.

تام پوینتر مدیر عامل در Southpaw.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>