هنوز ماه دور از upfronts فصل CW است که آماده یک “اکوسیستم” زمین به آدرس fragmenting تلویزیون چشم انداز است.

ریک هاسکینس که پیشنهاد شد به رئیس جمهور از جریان و رئیس برند افسر جمعه (29 ژانویه) گفت: این شبکه با استفاده از رسانه های اجتماعی برای حرکت بین بینندگان خود پخش دیجیتال و خواص. این ایده آل ایجاد یک اکوسیستم که در آن تبلیغ می توانید مخاطبان خود را.

“من فکر می کنم که [تبلیغ] احساس می کنید که ما یک مقدار زیادی از برداشت از اجتماعی و درک آن به دلیل این بدان معناست که ما درک مخاطبان و ما می توانیم در تعامل با مخاطب” گفت: هاسکینس که منجر به طور کلی استراتژی و توسعه برای CW جریان خواص و سران تجاری و بازاریابی برای بخش. “و اگر شما یک تبلیغ بالا چیزی که شما می خواهید برای انجام شده است در تعامل با مخاطبان خود را.”

CW به 1.9 میلیون Instagram followers 1 میلیون پیروان توییتر را آغاز کرده است و تبلیغات در Infinite. آن را با استفاده از رسانه های اجتماعی برای نگه داشتن بیننده درگیر و این تبادل که صلیب-صفحه نمایش نامزدی برای تبلیغ.

“رتبه بندی لزوما نیاز به بالاترین اگر وزوز در مورد نشان می دهد زیرا شما می دانید که وجود دارد این است که تعامل” گفت: هاسکینس.

CW است که یک سرمایه گذاری مشترک بین ViacomCBS و برادران وارنر سرگرمی اجرا می شود دو ad-پشتیبانی از جریان خدمات. CW TV خانه مطالب که پخش در شبکه پخش کانال. CW بذر جریان هزاره-محور و اصل به دست آورد کتابخانه محتوا.

شرکت های رسانه ای است که کنترل آرایه ای از جریان خواص شروع به درک ارزش خود را از اکوسیستم. برای مثال ViacomCBS زد اولین قسمت از ستاره بازحمت حرکت کردن: پیکارد در آن سرویس رایگان پلوتون تلویزیون به درایو علامت یو پی اس برای آن پرداخت می شود خدمات CBS همه دسترسی جایی که بقیه سری اجرا خواهد شد.

هاسکینس گفت: جریان است که بخش مهمی از کسب و کار برای CW اما هنوز هم به عنوان مهم به عنوان پخش. CW حفظ a 24-hour پنجره و پخش یک نمایش در پخش و حرکت آن را به CW TV.

هاسکینس گفت: پنجره محتوا نمی بی ارزش اولیه, پخش, اما به جای تقسیم بینندگان در راه است که باعث می شود پیدا کردن مخاطبان هدف موثر برای تبلیغ است.

CW نمی شکستن آن صرف بازاریابی اما هاسکینس گفت: این پیچیده “داده محور” رویکرد برای ترویج خدمات خود را. پس از همه, Netflix صرف $879m در بازاریابی سه ماهه گذشته CW را بدست آورده و حدود 43.6 m در درآمد سالانه با توجه به Techcrunch.

Netflix و CW را در جریان خدمات نیست سیب به سیب مقایسه اما به طور فزاینده ای شلوغ جریان بازار است و شرکت های رسانه ای مبارزه برای جلب توجه.

“این کاملا دیوانه برای دیدن آنچه که همه انجام می دهند اما شما نمی توانید ضعف است که گفت:” هاسکینس. “شما نمی توانید مرعوب آن است. شما نیاز به پیگیری از آنچه شما در گذشته انجام داده… و همچنان به ارائه به مصرف کننده آنچه آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند و چگونه آنها آن را می خواهم.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de