“نمایش نگویید” استفاده می شود اصل راهنما برای داستان سرایی اما در سن که در آن کوکی-برش کمپین های رسانه های اجتماعی در حال رسیدن به یک حد شاید ما نیاز به تجدید نظر که به “نشان می دهد کمتر و بگویید من چیزی است که من در حال حاضر نمی دانم.”

این امر به خصوص به دنیای لوکس. هتل ها, ناهارخوری زیبا و بیمه خرید مقصد را به طور کامل در آغوش رسانه های اجتماعی در طول دهه گذشته برای کمک به ایجاد نام تجاری درک و تعامل مهمانان بالقوه و خریداران.

این یک حرکت هوشمند. مطالعات بی شماری نشان می دهد که نسل وای و Gen Z ارزش تجربه بیش از مالکیت و این یک فرصت طلایی برای لوکس دهندگان به این جمعیت افزوده شدن ثروت است.

اما برندها باید درک تغییر روند است که می تواند به تضعیف تلاش های به معاون کشیش بخش خود تصویر نام تجاری و بازاریابی اجتماعی. این حس به استفاده از رسانه های اجتماعی برای ترویج سبک زندگی و بالا بردن هیجان و زرق و برق لوکس تجارب است.

تشویق آپلود محتوا توسط مهمانان و بازدید کنندگان و خریداران و یا از طریق ‘حرفه ای’ اثرگذارندهها بود بدون ذهن و بسیار خوشحال. برخی از 60 درصد از Gen Z بررسی های Booking.com گفت: آنها علاقه مند به سفر به مکان های که خوب نگاه در تصاویر.

بیش از نیمی (56%) از Gen Z گفت: آنها همیشه آپلود تصاویر از سفرهای خود را در رسانه های اجتماعی در هنگام سفر با وای بودن جمعیتی به احتمال زیاد برای انجام این کار (67%).

برخی از لوکس بوتیک هتل ها و رستوران ها باید به عمد طراحی دکور پس زمینه و ویژگی های رسانه های اجتماعی نسل در ذهن است. مقالات مانند “بالا 10 Instagram-ارزش و خواص در جهان’ یا ‘2020 غذایی گرایش: ظروف خواهد شد که بیش از همه خود را Instagram’ فراوانند.

خطرات ناشی از generic محتوا

مارک هنوز هم ریختن دلار به تاثیر گذار در بازاریابی و بخش پیش بینی شده است به ارزش $15bn توسط 20226. پرداخت برای تاثیر گذار در بازاریابی است و نه دور و مردم همیشه می خواهند رسانه های اجتماعی خود را حاضر. کاربر تولید محتوا و تاثیر گذار در بازاریابی پخته شده را به استراتژی بازاریابی و توانایی به کتاب مستقیم و یا از طریق فروشگاه Instagram به معنی آن است که تبدیل شدن به مهم کانال های فروش.

اما به عنوان خوردها اجتماعی تبدیل به کهنه با تعداد بی شماری از تصاویر کاملا مرتب مردم در برابر تعویض زبانی آنها بی نهایت استخر و آبشارها و گل دیوار در رستوران ها یا مجسمه های معاصر شاید آن زمان به فشار دکمه “تنظیم مجدد” در استراتژی.

هدف از یک نام تجاری است که تمایز و تمایز است که در حال حاضر بر اساس بصورتی پایدار و محکم بر تجربه مشتری. یک نام تجاری لوکس را Instagram صفحه است که به سرعت تبدیل شدن به صفحه اصلی آن اما اگر مخاطبان می بیند کمی تفاوت بین یک هتل لوکس و یا تجربه ناهار خوری خوب و دیگری پس از آن صاحبان تنها می تواند به فروش در قیمت می باشد.

به عنوان یک نتیجه وفاداری می رود از پنجره به بیرون – مهم نیست که چگونه به خوبی شما گردد یک برنامه وفاداری. دریا از تصاویر یکسان است همچنین فرسایش حس کشف و تعجب بنابراین ضروری به لوکس و سفر – گاهی اوقات وجود یک حس داشتن این همه دیده می شود حتی قبل از ورود.

جدید زیبایی

من در چند حق بیمه هتل خوراک برای این مقاله و من قطعا نمی تواند به شما بگویم اگر من به دنبال در یک چهار فصل بین قاره ای یا هتل هیلتون. اتمام @insta_repeat به ببینید که چگونه پیشگامان در حال تمسخر غالب Insta زیبایی. در واقع این روند برای یک معتبر تر grittier زیبایی شناسی در رسانه های اجتماعی خوردها در حال حاضر آغاز شده است. نیز وجود دارد یک رشد سطح بی اعتمادی در پرداخت برای محتوای.

برخی از لوکس بازیکنان گرفته اند و آن را یک گام بیشتر با عمد گیری پایین تمرکز خود را بر insta-ارزش زیبایی شناسی. مثلا گربه خوش شانس توسط گوردون رمزی یک رستوران در لندن منحصر به فرد Mayfair محله و مارکوس “تیره و نفسانی” رستوران و بار, در مونترال جدید چهار فصل هتل باید هر دو تصمیم گرفتند به قطع پالت, چراغ کم نور و دلسرد عکاسی از foodies و دیگران.

مشاوره برای مارک های لوکس

این است که می گویند که مارک های لوکس باید گام به دور از رسانه های اجتماعی. آن را به یک پلت فرم برای ساخت وفادار جوامع و تولید است که همه ضروری ‘buzz’. اما یک رویکرد استراتژیک است که در حال حاضر مورد نیاز است. برندها باید نگاه به reassert مالکیت خود “نگاه” بیشتر با گزینش و خلاقیت در جلو.

علامت های تجاری ارائه می دهند جالب تر ‘پشت صحنه’ محتوای ارائه می شود که صحت و کمتر جلا نگاه مردم به دنبال. خوراک دارایی که مارک های خود را که در آن آنها می توانند حک کردن آنها تمایز; نیاز به توجه به ایجاد یک ownable سبک را انتخاب تایپوگرافی.

برخی از مارک های لوکس در حال حاضر مصرف این رویکرد است. ماریوت Bonvoy مسافر, مجله ابداع برای اعضای ماریوت Bonvoy پاداش برنامه در حال حاضر یک cross-media نام تجاری با یک وب سایت Instagram خوراک و پادکست. آن را توسعه داده است منسجم رویکرد بصری برای آن Instagram خوراک که متمایز اصلی و الهام بخش برای مخاطبان – چک کردن پست “چرا ریو بندر منطقه جدید در ساحل” ، پادکست سری ماریوت Bonvoy مسافر: پشت طراحی شیپور خاموشی به افزایش محبوبیت صوتی و پادکست فرمت های. آن را فراهم می کند ‘پشت صحنه’ انحصار توسط مصاحبه با طراحان ساخت ماریوت ویژگی های رهبری هتل ها.

کلید این است که به اعتصاب تعادل بین حق ‘معتبر’ محتوای تولید شده توسط کاربر و بیشتر سرپرستی برند محور محتوا را با نام تجاری مربوطه پیچیده و متفاوت. در غیر این صورت خطر همگن را ببینید تمام کسانی که ‘دوست’ موفق به تبدیل به کسب و کار.

Cecylia Grendowicz یک استراتژیست ارشد در Superunion.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im