مرگ کمپین بازاریابی: چرا برندها باید تجدید نظر پویایی روابط مشتری

همیشه در حال تکامل بازاریابی فن آوری و گسترش کانال های ارتباطی به این معنی است که ‘ارتباط’ یا گرفتن پیام خود را در خارج وجود دارد بوده است هرگز آسان تر است. که یک توسعه مثبت اما برای برخی از این اتحاد ایجاد یک مشکل خاص خود را دارد. سطح و فرکانس comms منجر به برخی از مارک های انتشارات ‘چیزی برای گفتن’ محتوا برای خاطر آن شاید انجام آسیب بیشتر به نام تجاری خود را سهام از اگر آنها گفت: هیچ چیز در همه.

علاوه بر این مردم را به سبک زندگی تغییر کرده که آن را به چگونه (یعنی جایی که و چگونه اغلب (به عنوان مثال هنگامی که) آنها ارتباط برقرار کند. همه ما در حال ارسال بر روی اجتماعي تمام وقت – 95 میلیون عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده در Instagram در هر روز است. ما انتظار داریم به شنیدن از افراد و برندها تقریبا به طور مداوم از طریق بی پایان جریان از محتوا است که ما bombards. ما نیز بیشتر دیجیتالی خوش مشرب تر از همیشه قبل از (چه شرم آور این نیست ریخته به دنیای واقعی!).

بنابراین انتظارات تغییر کرده در خط با رفتارهای جدید که تکامل یافته اند اما برخی از برندها سقوط این منحنی است ؟ 81 درصد از برندها می تواند ناپدید می شوند فردا و هیچ کس مراقبت شاید به این دلیل آنها نتوانستند خود را به تجدید نظر در استراتژی و انطباق آن با تحولات? میراث استراتژی شایع تر از شما فکر می کنم که در آن علامت های تجاری تکرار همان کمپین سبک فعالانه سال-در-سال-را به سادگی از آنجا که این چیزی است که آنها همیشه انجام می شود.

بدیهی است که خطر ابتلا به مشخصات فردی شرکت می کند اثر این برخی از برندها هستند بیشتر تمایل به سنگ قایق بیش از دیگران است. صرف نظر از اشتها برای تغییر در دراز مدت بیش از حد بسیاری از برندها هنوز حل برای ایمن کار به طور پیش فرض کار می کنند که در آن بهترین آن را همیشه می کند این است که “نه به اشتباه’.

این نوع بازاریابی نیست و بدون ارزش اما یک رویکرد جدید مورد نیاز است. را حمایت از ورزش است. من نمی گویم که برندها نباید حمایت مجموعه بزرگ قطعه رویدادهای ورزشی و یا کلید های دیگر تقویم, لحظه, اما اگر شما موفق به حفظ تعامل در طول سال آنها تا کنون به ارزش سرمایه گذاری ؟ چقدر پول صرف شده در هر سال توسط برندها در تلاش برای reengage مخاطبان است که آنها از دست رفته تماس با کمپین بین?

این یک اتلاف پول و زمان. اگر ما در اعمال این تفکر به ما در زندگی روزمره ما خواهد بود friendless در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. شما نمی توانید فقط رها کردن کسی و پس از آن انتظار می رود را انتخاب کنید تا سمت راست که در آن شما را ترک کردن برخی از زمان بعد. روابط سالم نیاز به ارتباط مداوم که آیا آنها با یک فرد یا یک شرکت است. پس از همه, انتخابی ارتباطی است که در برابر وفادار رفتار بشر است.

همچنین فقط به دلیل این که شما توجه خود را اول وقت دور نمی کند در هر راه تضمین نماید که آن را آسان برای تامین امنیت آن را در زمان آینده. بله همیشه وجود خواهد داشت برخی که فکر می کنم “من تعامل با این نام تجاری آخرین بار بود که ارزش آن, بنابراین من اتصال دوباره’ اما امروز در چشم انداز رقابتی بسیاری را نقل مکان کرد و در آن زمان شما به عقب بر گردیم در تماس باشید. آنها حتی ممکن است خشمگین این فصلی (و در نتیجه به ظاهر بی ثبات) رویکرد به ارتباطات داده همیشه در جهانی که اکنون در آن ساکن است. سلامت روان جمعی آرام (علیه زندگی مفتضحانه) زد یک کمپین موفق با تمرکز بر پیام ‘بود که دوستان شما می خواهید’ – چیزی است که وجود دارد برای مارک های به یاد اینجا.

راه حل برای این چالش ها روشن است. توانایی و سرعت که در آن علامت های تجاری در حال حاضر قادر به استفاده از داده ها برای اطمینان از کافی تغییرات سلیقه ای از ارتباطات خود خواهد بود اساسی برای موفقیت در آینده خود را نه تنها درک مطالب است که طنین انداز با هر فرد و همچنین حق فرکانس و کانال های که با آن به آنها برسد. این است که در آن تکنولوژی می آید به خود را دارد و به همین دلیل باید تنگ تر رابطه بین فن آوری این داده ها و تحلیل گران بخش بازاریابی. هیچ یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل در اینجا اما این سطح از اطلاعات موجود و گسترش کانال در یک نام تجاری اختیار به معنی وجود ندارد.

به طور سنتی به پایان رسیده و فعال کمپین های بازاریابی ممکن است دیگر آن را قطع اما در مرگ کمپین بازاریابی ممکن است ما شاهد تولد واقعا قرار دادی با نام تجاری روابط ؟ آنهایی که توسعه یافته در سطح شخصی که در آن علامت های تجاری واقعا “به ما نشان می دهد شما می دانید ما’?

ما به تازگی صحبت کردن به خوبی شناخته شده رستوران زنجیره ای در مورد کمک به آنها را به باز کردن کلید واقعی برای وفاداری. گفتگو نبود حدود چهار تا پنج تکنیک های تبلیغاتی که همزمان با طرح های فصلی در این امید که آنها ممکن است درخواست تجدید نظر به مخاطبان گسترده ای تنظیم شده است. در عوض ما به دنبال این بودیم که صدها قرار دادی و کاملا مناسب تبلیغات برای تعامل با افراد است. که راه رو به جلو است. و اطلاعات و تکنولوژی آن را همه ممکن است.

مهمان نوازی مارک های ما با ارائه یک مثال واضح از چگونگی این می تواند در حال حاضر اقدام به قرار دادن به عنوان شما می توانید پروفایل های فردی برای مشتریان خود را بر اساس بازدیدکننده داشته است قبلی. اگر شما می دانید که آنها همیشه سفارش شراب سفید و سپس اجازه دادن به آنها را می دانیم در مورد ورود یک محصول جدید است به احتمال زیاد موثر تر از یک پتو ارتباطات ارائه رایگان استارت در دیدار بعدی خود را. مدرن روابط مشتری با آنها به ارمغان بیاورد جدید پویا است. مصرف کنندگان انتظار بیشتر برندها باید در حال حاضر ارائه.

ریچارد بارت مدیر عامل در حروف.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im