درام وبینار: با استفاده از اطلاعات به بیش از انتظارات مشتری

در حال حاضر بیش از همیشه آشکار است که سازمان ها نیاز به دیدار با انتظارات مشتری با منابع کمتر از در گذشته است. سرعت است که با صنعت حرکت می کند تا به سرعت و در حالی که تکنولوژی اجازه می دهد تا ما را به همکاری و ایجاد کمپین در سرعت رعد و برق است که همچنین موجب انتظار است که ما باید انجام دهند.

این خواهد بود که تمرکز جدید وبینار از درام در همکاری با Adverity. وبینار برگزار خواهد شد در 10 ژوئن 3 بعدازظهر BST ثبت نام اینجا را.

درام شبکه و روابط مشتری گروه در کنار Adverity خواهد شد بحث اصلی آژانس بازاریابی درد-امتیاز در عصر جدید رسانه های آژانس در مقابل داده های مشاور و آژانس های دیجیتال چشم انداز خواهد شد و بررسی این که چگونه سازمان می تواند مدیریت آن انتظارات در حالی که ارائه در وعده بازاریابی مدرن.

اما هر ادغام یک ابزار جدید به فن آوری خود را پشته جدید به ارمغان می آورد ملاحظات. این چالش ها به ویژه حاد به صورت متوسط سازمان. نیاز به واکنش نشان می دهند به مشتری دادخواستها بدان معنی است که منابع کمتری را می توان اختصاص داده شده به هر فرصت. تحقیقات نشان می دهد که در حالی که متوسط سازمان در حال دریافت بیشتر زمین فرصت آنها تنها تبدیل این فرصت ها یک بار در سه مورد (36%).

دانش فاصله

اطلاعات و فناوری اغلب به اشاره به عنوان راه حل برای چالش های آن, هر دو بهینه سازی فرآیندهای موجود و ایجاد مسیرهای جدید به اهداف است. اما – به عنوان کسی که به طور منظم با این نسخهها کار با داده ها می تواند گواهی دادن – گسترده reams اعم از اطلاعات خود را در حال حاضر موانع به خصوص وقتی است که شامل کشیدن و یکپارچه سازی اطلاعات بازاریابی از تعداد زیادی از منابع.

فراتر از جمع آوری و مرتب سازی داده ها واقعیت این است که بسیاری از اعضای تیم’ اثر انگشت در نهایت خواهد شد در هر مجموعه. که بیش از حد منجر به مشکلات سازمانی و جلوگیری از داده ها استفاده می شود به کمال آن است. که به ویژه درست است اگر سازمان شما است که هنوز هم در سیلوهای که – با وجود داشتن یک آرمان برای چند سال در حال حاضر به طور پیش فرض است و همه بیش از حد آسان به سقوط به.

اطلاع شکاف در درون تیم در طول تاریخ منجر به بسیاری از بازاریابان به عقب نشینی در محاکمه و درست معیارهای کلیک و تبدیل آن – در حالی که مفید – نه به یک نمایش کامل.

اما, آن است که به همان اندازه درست است که متصل و یکپارچه داده ها راه حل می تواند کمک به پل شکاف بین انتظارات مشتری و واقعیت است. از همه مهمتر داده محور مبارزات می تواند ارائه ROI بهتر از کسانی که بر اساس غریزه روده به تنهایی. با توجه به تحقیقات از Zoominfo 78% از بازاریابان می گویند که اطلاعات محور بینش منجر به افزایش تبدیل و جذب مشتری.

وبینار خواهد بود تعدیل توسط درام شبکه ویرایشگر کریس Sutcliffe خواهد شد که پیوست توسط Alex Handsaker مدیریت حساب های کلیدی در Adverity; Rob فرانسیس Wavemaker جهانی داده ها و سیستم عامل های مدیر و رابرت خاکستری سر از تجزیه و تحلیل مصنوع. آنها را بررسی خواهد کرد که چگونه سازمان می تواند در ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود را با منابع کمتر و زمان. قرار دادن 10 ژوئن در دفتر خاطرات خود را و از اینجا ثبت نام کنید.

Adverity هوشمند بازاریابی تجزیه و تحلیل پلت فرم را قادر می سازد داده محور بازاریابان برای تصمیم گیری بهتر و بهبود عملکرد سریع تر و آسان تر است. با تبدیل siloed داده ها را به عملی بینش Adverity کاهش پیچیدگی های درگیر در نشان دادن ROI بازاریابی صرف.
با کمک داده های قدرتمند تصویری این فروشنده منکر, end-to-end پلت فرم آشکار در زمان واقعی فرصت به سوخت رشد با افزوده تجزیه و تحلیل ترافیک. تاسیس در سال 2014 Adverity قدرت بازاریابی هوش از برخی از جهان پیشرو برندها و سازمان ها از جمله IKEA, Red Bull, GroupM, Unilever, Omnicom, Barilla, JD Sports و فوربس. این شرکت که مقر آن در وین و دفاتر در لندن و نیویورک.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de