ساده ترین (و حداقل ترسناک) راه خود را به طور خودکار بازاریابی

در حالی که صنعت بازاریابی buzz به ما می گوید انتظار می رود بیشتر اتوماسیون و تا کنون نرخ تصویب شده منعکس نشده است ، دلیل این است که دستگاه هنوز به کمال است که ما تقاضا (با وجود ما فضای کافی برای خطای انسانی)? آنچه در آن است که ما از ترس هنگامی که ما در مورد به عنوان خوانده شده جدیدترین تکنولوژی اتوماسیون در بلوک ؟ در واقع شما نمی خواهید جا به جا شود. صادقانه همه به ترس است که ما باید زمان بیشتری را بر روی دست ما برای انجام آنچه که ما ترجیح می دهم به انجام است. و در عین حال بی میلی به طور خودکار قوی است.

به دنبال بازگشت بیش از دهه گذشته روشن است که مقدمه ای از فن آوری های جدید ایجاد شده و بیشتر امکانات و نقش بیشتر برای بازاریابان است. آن را اجتناب ناپذیر اتوماسیون و فن آوری خواهد شد و حتی بیشتر انتگرال نقش در آینده ای از بازاریابی است. خبر خوب این است که آن را OK به گرفتن گام های کودک با اتوماسیون ، همه اتوماسیون فناوری وجود دارد برای ساده سازی پروسه کار, اما, آنها می آیند در یک مقیاس از پیچیدگی است. در مقیاس کوچکتر بازاریابی فن آوری های طراحی شده برای از بین بردن شما از این مطلب تکراری وظایف دنیوی. این فن آوری ما می توانیم امیدوارم موافق هستند بهترین برای شروع با و در نتیجه واقع بینانه تر به اتخاذ اول. شما در حال رفتن به خرید یک فراری هنگامی که شما فقط خود را تست.

اتوماسیون تغذیه

شما ممکن است یا ممکن است در حال حاضر با استفاده از داده های تغذیه ای در کار روزانه خود را. اگر شما یک خوراک داده است صرفا یک فایل که حاوی اطلاعاتی از قبیل موجودی. امکانات خوراک داده ها می تواند باز کردن در بازاریابی به طور پیوسته رشد کرده است. آنها اغلب استفاده می شود زمانی که یک کانال بازاریابی (به عنوان مثال Google, Facebook, AWIN آمازون) درخواست موجودی خود را به منظور ایجاد تبلیغات و یا لیست. با تکیه بر این بخش برای انطباق این داده ها می تواند باعث ایجاد یک تاخیر و اصطکاک در ساخت پویا و پاسخگو کمپین های تبلیغاتی آنلاین. این است که در آن خوراک اتوماسیون ابزار مانند Channable خوراک, مدیر ساده کار روند. یک خوراک اتوماسیون ابزار می تواند به طور خودکار ایجاد خوراک برای retargeting اجتماعی, تبلیغات نمایش و بسیاری دیگر. نگاه کردن به یک فناوری با UI و UX چون شما امید به هدایت روشنی از overcomplicating فرآیندهای.

آگهی آنلاین اتوماسیون

اگر شما تا کنون به حال به نوشتن یا اجرای کپی آگهی برای تبلیغات PPC شما می توانید احتمالا موافق آن نسبتا دست و پا گیر. وجود سیستم های اتوماسیون در وب است که می تواند کمک به شما تولید صدها بسیار مربوطه کپی برای تبلیغات sitelinks و کلمات کلیدی. شما این کار را با ساخت یک قالب پویا با استفاده از زمینه های. سیستم خواهد شد به طور مستقیم به تبلیغات خود حساب پس از شما ساخته شده تبلیغ ساختار آن را تنها با یک کلیک یک دکمه و بالقوه صدها نفر از تبلیغات در حساب شما. این frees تا زمان به تمرکز بر روی بهینه سازی مبارزات انتخاباتی و یا مناقصه است. مناقصه نیز چیزی است که شما می توانید در حال حاضر به طور خودکار. هوش مصنوعی فن آوری تجزیه و تحلیل بهینه از زمان و بودجه برای کلمات کلیدی خود را. Channable PPC ابزار یک ابزار اتوماسیون است که می تواند تولید این آگهی کپی مستقیم به حساب شما اما دیگران وجود دارد که شامل مناقصه و پیشرفته هدف قرار دادن امکانات.

رسانه های اجتماعی اتوماسیون

رسانه های اجتماعی تبدیل شده است آنلاین بهترین محل برای رسیدن به بازار هدف خود را. ارسال به طور منظم اجازه می دهد تا شما را به برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان خود کمک می کند تا ایجاد یک تصویر نام تجاری و همچنین بسیاری از چیزهای دیگر. رسانه های اجتماعی اتوماسیون ابزار اجازه می دهد تا شما را به پست برنامه بنابراین شما می توانید آمادگی آنها را در پیشبرد و با کارهای دیگر در میان است. ابزار عبارتند از Hootsuite و بافر برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی پست. ابزار هم وجود دارد که می تواند شما را با بینش برای محتوای رسانه های اجتماعی بر اساس اثرگذارندهها و رقابت خود را مانند BuzzSumo. اگر شما علاقه مند در خودکار محصول تبلیغات برای کانال های رسانه های اجتماعی شما در واقع نیاز به یک تغذیه مدیر به دلیل این کانال نیاز به موجودی خود را در خاص خود را خوراک با فرمت.

بازار لیست اتوماسیون

اگر شما و یا مشتری خود را توسط یک خرده فروش است که مبادرت به فروش از طریق غول بازار آنلاین مانند ای بی یا آمازون, بازار, اتوماسیون می تواند کمک به لیست محصولات اضافه کردن لیست فایل های جدید و تغییرات آسان به لیست موجود. این است که واقعا پلاگین و بازی فن آوری به عنوان یک بار اتصال ساخته شده است همه چیز را در زمان واقعی است. اتمام Channable را در بازار انتگرال به ها به بازار چند از یک مکان و یا دیدن امکانات ارائه شده توسط هر بازار است.

بازاریابی پست الکترونیک اتوماسیون

ارسال ایمیل به مشتریان موجود یادآوری آنهایی که قدیمی است که آنها هنوز هم می تواند استفاده از شما و یا رسیدن به مشتریان آینده نگر هستند و تمام فعالیت های است که می تواند خودکار. سطح پایین ایمیل اتوماسیون صرفا شما را قادر به ارسال یک گروه خاص ایمیل در یک زمان برنامه ریزی شده. Mailchimp و Dotmailer هستند انتخاب محبوب برای ایمیل اتوماسیون. اما شما می توانید خیلی بیشتر مانند ایجاد بخش های مختلف است که اجازه می دهد برای مشخص کردن پیام از ایمیل به مخاطبان شما می خواهید به آن را بخوانید. و یا راه اندازی یک دنباله به طوری که خواننده را دریافت و پیگیری ایمیل است که شما فقط به حال به راه اندازی یک بار. این است که به راحتی ایجاد اگر شما با استفاده از CRM مانند Hubspot.

اگر شما و بعد فورا رفت واز به انتهای این لیست و متوجه شدم شما یا اجرا شده و یا برخی از بالاتر از سطح اتوماسیون خودتان یک کف زدن در پشت. شما در حال حاضر بیشتر متناسب با فن آوری های آینده از شما فکر می کنید. این چیزی است که به ترس و آسان تر به پیاده سازی از آن به نظر می رسد. اگر شما در میانهی شب اجرا همه آنها را به یاد داشته باشید چقدر زندگی بهتر است با یکی از آنها و امکانات دیگر می تواند برای شما باز است. اتوماسیون فن آوری خواهد بود بیشتر امری عادی در آینده ما و بهتر است برای شروع در حال حاضر. این همه در مورد شما را قادر می سازد به صرف وقت خود را عاقلانه تر. جزئیات Channable راهنمای در مورد چگونه به انتخاب یک خوراک manager برای گام بعدی در اتخاذ فن آوری های بازاریابی.

Senni Whitaker است رئیس بازاریابی (انگلستان) در Channable

// در این مقاله برجسته

Channable

Channable نهایی خوراک مدیریت و PPC ابزار برای آژانس های بازاریابی آنلاین و تبلیغات. این همه در یک راه حل ستایش بصری آن قابلیت ها و ویژگی های پشتیبانی کاربران را قادر می سازد…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im