پایان صف مقابل Bull: چرا تحلیلگران ریزشی در مورد تلویزیون دراز مدت بازار آگهی

در حالی که این ممکن است به نظر می رسد با توجه به این که در صف مقابل
شبکه تبلیغات تلویزیونی بازار خواهد شد به احتمال زیاد در هر دو حجم و قیمت گذاری در این سال حداقل یک تحلیلگر پیش بینی اثرات تخريبي از COVID-19 همه گیر می تواند آخرین کلش
برای حفظ تلویزیون دراز مدت سهم بازار و اصلی ذینفع خواهد بود رسانه های آنلاین — به خصوص گوگل یوتیوب و همچنین CTV (تلویزیون متصل) بازار است.

“ما شده اند دائمی آنلاین گاو برای سال ها و احساس کرده اند که هر چه از راه تبلیغات تلویزیونی را از آن اغلب پیش بینی کاهش را به مراتب طولانی تر از خرس شده اند
پيشبينی” محوری گروه تحقیقاتی تحلیلگر Michael Levine می نویسد: در گزارش ارسال شده به سرمایه گذاران در این صبح و اضافه “گفت: بحران اغلب می توانید درایو تغییر اساسی. و دیگر
شیوه های کسب و کار را تغییر دهید – یعنی سفر کسب و کار نیز به احتمال زیاد به تغییر ساختاری – شانس بیشتری چیزهایی که به احتمال زیاد بیشتر دائمی است.”

تبلیغات

تبلیغات

Levine توجه داشته باشید که شامل نتایج اخیر برخی از کلش سنجی محوری انجام شده در میان آگهی execs و رسانه خریداران به خوبی جواب نمی دهد برای این سال در صف مقابل و در حالی که
که تعجب آور نیست او باعث می شود این مورد است که آن را نیز می توان کاتالیزور برای یک دور بیشتر تغییر اساسی از میراث تلویزیون بازار به رسانه های دیجیتال را بسیار بیشتر گزینه های انعطاف پذیر.

دو سوم از تبلیغ و مدیران در پاسخ به محوری را در بازار چک گفت: آنها انتظار دارند که “طبیعت از تلویزیون upfronts” به تغییر و اساسا به دلیل وضعیت فعلی است.

“ما فکر کردیم که ما را امتحان کنید و این نکته را جلوتر از درآمد گوگل که در آن در حالی که ما معتقدیم یوتیوب است که به احتمال زیاد رو قابل توجهی headwinds در کوتاه مدت به
تا چه حد این درست است ما معتقدیم که از آن خواهد شد یکی از بزرگترین ذینفع از این پویا” Levine توضیح می دهد که در مورد زمان بندی از گزارش خود اضافه کرد: “با این دیدگاه در ذهن در مورد
خطی تلویزیون ما رشد قوی هوا برای یوتیوب درآمد در سال 2021 — استوار جلوتر از 2019 سطح است.”

او در ادامه به توجه داشته باشید که “تا حد تلویزیون در بازار می رود
عمدتا پراکنده” محوری همچنین پروژه هایی که CTV تبلیغات بازار خواهد بود “قوی مثبت ذینفع است.”

در یک یادداشت جداگانه ای ارسال شده به سرمایه گذاران
امروز صبح BMO Capital Markets تحلیلگر دانیل ماهی قزل آلا concurs که یوتیوب را به یک حاشیه آمار در کوتاه مدت درآمد حاصل از تبلیغات برآورد آن در سه ماهه اول فروش خواهد بود تا 21 درصد در مقابل یک
زودتر اجماع برآورد 23.7 درصد بود که در حال حاضر از قبل برآورد 24.2%.

اما او نمی بینی دراز مدت تاثیر به دلیل اختلال در COVID-19
همه گیر و اشاره کرد: “یوتیوب تبلیغات درآمد مهم خواهد بود datapoint برای سرمایه گذاران به تماشای. در حالی که COVID-19 همه گیر هدایت می شود افزایش بینندگان در یوتیوب, CPM
کاهش قابل توجه بوده است و بیش از جبران افزایش برداشت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im