آینده رسانه های اجتماعی در نوبه خود از دهه

در پایان 2019 تعداد کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان تا به حال آمار 3.5 میلیارد دلار است. رسانه های اجتماعی رشد سریع تا به حال تاثیر قابل توجهی در زندگی روزمره ما تبدیل چگونه ما با اتصال نه تنها با یکدیگر بلکه با رسانه ها و علامت های تجاری. بنابراین به نوبه خود در دهه آینده تغییرات می تواند به ما در پیش بینی برای دیدن در افق?

اجرا قوانین و مقررات

اگر چه رسانه های اجتماعی به وضوح آورده مزایای به جامعه و شرکت های آن را نیز به ارمغان می آورد جنبه های منفی و خطرات مانند مزاحمت سایبری, آنلاین, آزار و اذیت, افسردگی, تصویر بدن ناامنی و ترس از از دست رفته (FOMO). قبلا سمت چپ برای تنظیم خود دولت بریتانیا به تازگی اعلام کرد که قدرت بیشتری داده خواهد شد و به ناظر Ofcom به زور رسانه های اجتماعی شرکت ها را افزایش مسئولیت برای مطالب خود را.

فشار برای تنظیم دیجیتال (persian) تقریبا قطعا محدود کردن چگونه تبلیغ می تواند هدف و محتوا چه می توان نتیجه منجر به شفافیت بیشتر در مورد چگونه داده ها استفاده شده است. مثلا Facebook در حال حاضر اجازه می دهد تا کاربران برای مدیریت تبلیغات مبتنی بر علاقه تحت تنظیمات حساب و ما باید انتظار بیشتر شرکت ها به دنبال این روند است.

اجرا قوانین و مقررات می تواند کاربران را تشویق به افزایش اعتماد در شبکه های رسانه های اجتماعی. این خواهد شد به طور بالقوه نشان دهنده بالاتر نامزدی. از سوی دیگر تبلیغ باید محدود با هدف قرار دادن قابلیت های که ممکن است ترجمه به رسانه ها صرف اتلاف پایین آگهی های نامزدی و کاهش فرصت ها برای تبلیغات سفارشی.

ارگانیک, اجتماعی, سیستم عامل ممکن است یک کاهش توانایی برای خدمت به کاربران سرپرستی اگر محتوای آنها محدود در جمع آوری داده ها.

داده ها و حفظ حریم خصوصی

رویدادهایی مانند کمبریج Analytica رسوایی ما را متوجه قدرت رسانه های اجتماعی و داده ها و همچنین محدودیت های کنونی رسانه های اجتماعی قوانین و مقررات. کاربران در حال تبدیل شدن به آگاه باشید که اطلاعات قدرت است. یکی از نشانه های این است که جستجو برای ‘فعالیت های من’ در گوگل افزایش یافته است در سال در سال.

کاربران در حال حاضر تغییر تنظیمات حریم خصوصی خود را به منظور حداقل اطلاعات در رسانه های اجتماعی و حساب های حذف شده بودن. کاربران ادامه خواهد داد به این فشار با افزایش نگرانی های حریم خصوصی را به عنوان جهان می شود تا کنون بیش دیجیتال. جمعیتی جوان مخاطبان به طور فزاینده ای آگاه از داده ها و حریم خصوصی و امنیت آن بیشتر خواهد شد اضافه کردن به نرم و سخت محدودیت های قرار داده شده بر رسانه های اجتماعی.

این روند ممکن است به خوبی باز جایگزین مدل های تجاری برای شبکه های رسانه های اجتماعی مانند اشتراک است که اجازه می دهد کاهش نیاز به اطلاعات شخصی. یکی دیگر از راه حل ممکن خواهد بود برای پاداش دادن به کاربران که به اشتراک گذاری داده های خود را.

WeChat-مانند شبکه های اجتماعی

به عنوان مردم بیشتر تکیه بر روی تلفن خود را پرداخت فروشگاه شبانه روزی می گذرد و مدیریت امور مالی خود این فرصت را برای رسانه های اجتماعی بازیکنان به ترکیب اجتماعی و مالی ویژگی را به یک پلت فرم در حال رشد است.

WeChat است که چگونه رسانه های اجتماعی, تجارت و سرگرمی می توانید ادغام. بیش از یک شبکه رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا به کاربران برای انجام روز به روز وظایف مانند ذخیره سازی خود را شناسه پرداخت خود را به آب و برق و دسترسی به خدمات عمومی از جمله رزرو انتصاب دکتر, درخواست برای ویزا و چک کردن سوابق رانندگی.

Facebook در حال حاضر تجربه در این فضا و آن حال برنامه ریزی برای راه اندازی خود را cryptocurrency به نام برج میزان در این سال است. این سرویس لزوما ممکن است با یکپارچه Facebook پلت فرم رسانه های اجتماعی, اما آن را می دهد یک اشاره در آینده امکانات.

غربی سیستم عامل های اجتماعی به ناچار سعی کنید به دنبال WeChat اما بعید است که آنها را مجاز به بازی در این نقش به طور کامل به عنوان WeChat در چین است. دلیل این است که در بسیاری از کشورها داده ها و نگرانی های حریم خصوصی را افزایش می دهد و در تنظیم خواهد شد هل دادن شبکه های اجتماعی در جهت مخالف است.

چند شبکه

تعداد حساب های رسانه های اجتماعی هر فرد در حال رشد بوده است در میان همه جمعیت. چند شبکه اثر در پاسخ به افزایش تعداد سیستم عامل گزینه های, اما آن را نیز ناشی از یک درجه ای از تخصص (به عنوان مثال حرکت یا کشش ناگهانی, پینترست و Infinite).

استفاده از رسانه های اجتماعی را ادامه خواهد داد به افزایش در کشورهای در حال توسعه اما آن را به طور کلی plateaued در میان اقتصادهای پیشرفته. به عنوان تخصصی تر سیستم عامل رسانه های اجتماعی بوجود می آیند تعدادی از سیستم عامل رسانه های اجتماعی هر کاربر می تواند هنوز هم افزایش در تمام گروه های سنی به خصوص در میان نسل وای و ژنرال X. اما زمان صرف رسانه های اجتماعی خواهد بود شبیه به آنچه در آن در حال حاضر است.

چگونه مصرف کنیم محتوا را تغییر دهید

راه ما مصرف محتوا همیشه در حال تغییر است و بنابراین جدید شبکه های رسانه های اجتماعی ظهور خواهد کرد به عنوان یک واکنش طبیعی به این تغییرات. جمعیت جوان خواهد بود که زودتر بزودی همانطور که دیدیم با اسنپ چت و دیدن با Infinite.

تصویری تبدیل شده است تا حد زیادی محبوب ترین فرمت. نمایش مارک محتوای ویدئو افزایش 258% پس از سال 2016 در توییتر یک تصویری است 6x بیشتر احتمال دارد به ترجمه از یک عکس. آن سخت است نه به حدس زد که جدید سیستم عامل رسانه های اجتماعی خواهد بود متمرکز تصویری و طراحی شده توسط AI.

علاوه بر جستجوی صوتی است که به صورت تصاعدی در حال افزایش است که همچنین تاثیر رسانه های اجتماعی رفتار در دهه آینده به عنوان افراد نوع کمتر و شروع به تکیه بر سیستم های تشخیص صدا به انجام این کار برای آنها.

در حالی که گوشی باقی خواهد ماند و اصلی دستگاه برای دسترسی به, رسانه های اجتماعی, استفاده از آر و VR دستگاه نیز افزایش خواهد یافت و در دهه آینده به عنوان آنها سبک تر و متنوع تر گسترش استفاده از آنها فراتر از بازی.

شیفت از آب و هوای فعلی

در پایان از دهه رسانه های اجتماعی بود که ساخت عناوین اثرات منفی آن است. با توجه به COVID-19 صفحه نمایش زمان افزایش خواهد یافت به عنوان افراد re/دانلود برنامه همیشه در ارتباط ماندن با دوستان و خانواده را سرگرم نگه دارید. برخی از سیستم عامل خود را قبل از این زمان تاریک با یک بزرگتر و متنوع تر و بیشتر درگیر پایگاه کاربر از همیشه قبل از و شاید رسانه های اجتماعی را بازیابند احترام طریق reigniting جذابیت اصلی خود به عنوان یک راه برای ما برای همه همیشه در ارتباط ماندن.

این می تواند چالش برانگیز برای پیش بینی آینده از رسانه های اجتماعی آن را به عنوان یک سرعت در حال تغییر محیط زیست اما امیدوارم آن را حرکت به سمت امن تر و دموکراتیک تر محل.

اریکا مندس است سر از biddable در کباب

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im