این چسبانده شده تا اطلاعات دستگاه

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

زیر قبلا ارسال شده در نسخه های قبلی از رسانه های خودی.

مانند هر اقتصادی منابع (مثلا زمین) تبلیغات سودمند است. آن می رود به بالاترین و بهترین
استفاده از زمانی که یک تصور است و جمعیت با یک پیام
منافع بالقوه به فرد آن را مشاهده. داده است که راه حل روشن به بهترین استفاده از رسانه های نظارتی مداخلات از
اتحادیه اروپا و اخیرا ایالت کالیفرنیا در حال gumming تا کار می کند.

پس از داده ها استفاده می شود در تمام مراحل فرایند بازاریابی شما ممکن است حدس می زنم که عواقب ناشی از تنظیم
داده ها می تواند گسترده و شما حق خواهد بود. آنچه در زیر یک نگاه گذرا به برخی از پیامدهای چنین روند.

اول چه صعودی با استفاده از داده های درستی است ؟ دیجیتال هزینه تبلیغات در آمریکا $130 میلیارد دلار در سال 2018 با توجه به eMarketer. برای چشم انداز است که در مورد همان سال 2016 تولید ناخالص داخلی ارزش افزوده از مزرعه تولید.

بیایید می گویند یک تصور در 10 مسائل مربوط به مخاطبان است. برآورد یک در پنج است, اگر شما می خواهم آن را تغییر نمی کند ،

تبلیغات

تبلیغات

با این فرضیات ما $130 میلیارد تغییر
دست که مولد تنها 10% از زمان. بنابراین ما باید یک فرصت برای 9X بهره وری بهبود تطبیق تبلیغات با بینندگان. یک 9x فرصت رشد باید خبر خوبی باشد. رسانه ها می توانند
در تئوری به هر حال حفظ شدن با ارزش تر تا زمانی که هیچ تصور, هدر رفته در مخاطب می کند که مراقبت در مورد پیام. اما که ممکن است هرگز اتفاق می افتد.

اصطکاک

حریم خصوصی قوانین و مقررات ایجاد مانع برای ایجاد ارزش با محدود کردن تجارت داده است. به عنوان یک نتیجه ناخواسته که همان قوانین و مقررات است و به عنوان یک مزیت برای گوگل, Facebook,
و دیگر بزرگ دیواره باغ.

این اتفاق می افتد به دلیل موانع به داده های جنبش در بازکردن صفحات وب افزایش دیواره باغ’ مزیت رقابتی بیش از اکثریت قریب به اتفاق ناشران.
امروز بازیکنان کوچکتر موثر مجموع برای ایجاد مقیاس تجاری داده است. اما مقررات جدید توقف معاملات در میان شرکت های کوچکتر. Facebook و گوگل از سوی دیگر
نیازی به همکاری به مقیاس. آنها باید آن را در داخل دیوار خود را.

متکالف قانون می گوید که یک شبکه اثربخشی متناسب با مربع تعداد
کاربران متصل شده است. ایده اساسی ساده است. اگر برای مثال شما تنها می تواند مردم را در بلوک خود را? چگونه با ارزش خواهد شبکه تلفن بود ؟

نیویورک تایمز در حدود 4
میلیون مشترک و Facebook نیز بیش از 2 میلیارد دلار ماهانه کاربران است. تفاوت مربع است پنج سفارشات از قدر!

قانون جدید خواهد مرطوب باز-وب داده, در میان دیگر
همه چیز ساخت هر ناشر دریافت مجوز از هر کاربر در مورد همه ممکن است پایین دست با استفاده از داده ها. برای تلفن های موبایل مانند سرگرم کننده آن را نمی کند? مجازات های خشن آن را ساده تر برای انجام بی اثر
هدف از جذب خطرات ناشی از شکستن قانون است.

جدیدترین قوانین و مقررات است که به نام California مصرف کننده قانون حریم خصوصی (CCPA). به عنوان آن می آید onstream تنظیم کننده به نظر می رسد خوش غافل
که اقدامات خود را در مورد حفظ حریم خصوصی در حال کمک Facebook و Google دفاع از خود را در حال حاضر بزرگ مقیاس مزیت است.

Randall Rothenberg مدیر اداره تبلیغات تعاملی به تازگی اشاره کرد: “سوال این است که آیا اینترنت تبدیل به یک سری از دیواره اشخاص با توانایی متقابل گرده افشانی? نقش سیاست های عمومی است که سعی کنید و اطمینان حاصل شود که سطح یک زمین بازی به عنوان ممکن است به طوری که
رقابت می تواند شکوفا شود.” روشن پیشنهاد: مقررات است نه تسطیح زمین بازی.

حریم خصوصی قوانین و مقررات, هر چند, نیاز, نیاز به تنظیم برای ایجاد تعادل مناسب بین
تجاری و اجتماعی, هزینه ها و منافع. در حال حاضر به نظر می رسد مثل یک راه برای تحمیل عظیم جریمه در تقریبا در هر شرکت تحت پوشش از نوع دوستی.

و در آینده نزدیک وجود خواهد داشت
ظریف عواقب اجتماعی نیز هست.

قبل از داده ها و برنامه ریزی, خرید, جمعیت شناسی ساز و انتخاب برای تبلیغ به تعریف رسانه اهداف. جمعیتی با هدف قرار دادن
کالایی شده اما حداقل آن را گاهی اوقات نجات یک زن از یک آگهی برای پروستات دارو. امروز فروش چیزی به کسی که صرفا به خاطر آنها اسپانیایی هستند و یا زن به نظر می رسد
راستش مثل هویت سیاسی برای سود.

وجود عظیم بهره وری تفاوت بین فروش یک ماشین به کسی که به خاطر آنها مرد هستند و فروش آن به آنها را به خاطر آنها به نظر می رسد نیاز به یک
ماشین. داده ها را قادر می سازد که بهره وری است اما داده ها دچار مشکل است.

در مسیر فعلی مردم خواهد بود تا مشخصی به عنوان جمعیت. کوچکتر اکوسیستم بازیکنان خواهد شد به خطر بیافتد; متحده
باید توانایی نامحدود برای سیفون کردن سود آمریکا نوآورانه ترین صنایع; پیام ارتباط کاهش خواهد یافت و وکلا را از دیگران بزرگ دفاع از حریم خصوصی افرادی که
هرگز احساس آسیب. واقعی, بچه های بد, سرقت داده های خود را از امثال Equifax فرار خواهد کرد (آنها را همیشه انجام دهید).

این همه نشان خواهد داد تا به عنوان کمی بالاتر قیمت برای تقریبا همه چیز
– و من تصور بهتر کامیون های آتش نشانی در کالیفرنیا است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>