تاریخ (و تکامل) از ورزشکار فعالیت

ستاره های ورزشی به طور فزاینده ای با استفاده از خود شخصی بزرگ سیستم عامل به صحبت کردن در مورد بی عدالتی حتی اگر گاهی اوقات حامیان مالی خود را ترجیح می دهند آنها را به. Simon اولیویرا ورزش و سرگرمی متخصص که کار کرده با امثال دیوید بکهام, Usain Bolt, Neymar Jr و لیام پین, بررسی افزایش ورزشکار فعالیت و آنچه در آن به معنی برای نام تجاری همکاران.

ورزشکاران در سراسر جهان شده است مرکزی را به جهانی فوران احساسات پس از مرگ بی معنی جورج فلوید.

در زمان فاجعه و بی عدالتی قدرت رسانه های اجتماعی است هرگز بیشتر مشهود است. پس از آن روز سرنوشت ساز تقریبا در هر سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و ورزشکار گرفته به شخصی خود را در سیستم عامل خود را به بیان افکار و احساسات در بومی نژادپرستی است که هنوز هم وجود دارد در جامعه است. خشم در حال حاضر تبدیل به فعالیت.

ورزشکار فعالیت یک پدیده جدید نیست البته. حتی در سال 1966 قهرمان بوکس سنگین وزن محمد علی حاضر به پیش نویس به ارتش ایالات متحده با استناد به باورهای دینی خود و مخالفت با جنگ ویتنام بود. این منجر به یک سه و نیم سال وقفه از ورزش به عنوان او رد شد بوکس مجوز در هر ایالت آمریکا و محروم از گذرنامه خود را.

این حادثه به دنبال داشت یکی از نمادین ترین لحظات در تاریخ ورزش زمانی که Tommie اسمیت و جان کارلوس تحویل قدرت سیاه سلام بر مدال منبر در مکزیک ’68 بازی های المپیک است. در زمان بازی های المپیک بود که تا کنون بزرگترین پلت فرم جهانی برای یک ورزشکار با توجه به آن در سراسر جهان قرار گرفتن در معرض رسانه های led با ظهور تلویزیون رنگی پوشش. کارلوس و اسمیت بودند اخراج از بازی ها ostracised برای اقدامات خود و تهدید به مرگ دریافت در بازگشت خود به ایالات متحده است.

سریع به جلو 50 سال و ورزشکاران در حال حاضر انتشار تیتان با بزرگتر شخصی موارد زیر رسیدن و نفوذ از بسیاری از رسانه های سنتی و بسیاری از مارک های که تایید آنها. فرهنگی آن احساس می کند مانند ما در سنی مشابه به این که از ذکر وقایع و counterculture نسل از اواخر 60s 70s اوایل. اما این سفر به یک نقطه که در آن ورزشکاران احساس قدرت برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود را در چنین راه باز و صادقانه بوده و یکی از طولانی.

تجارب علی کارلوس و اسمیت – و شماری دیگر ورزشکاران نترس به صدای نظرات خود را به رسانه ها که مایل بودند برای گفتن داستان خود را به رهبری به یک دیوار سکوت برای بسیاری از افراد که به دنبال که به طور فزاینده با احتیاط از حرفه ای recriminations.

در طول اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 به عنوان منافع تجاری در ورزش رشد و رسانه ها شروع پوشش کردن زمینه داستان و همچنین در ورزش, ستاره ها و افراد مشهور شد اخبار صفحه اول. در نتیجه بسیاری از ورزشکاران شروع به محافظت از خود با sanitising عمومی خود را نمایش. فرض بر این بود که برای جلب حمایت و دلجویی از باشگاه های لیگ و شرکای تجاری ورزشکاران شد به طور فزاینده ای با احتیاط از داشتن یک صدای در های فرهنگی و سیاسی و یا مسائل اجتماعی و تمایل به چوب به ورزش است.

مایکل جردن است که بسیار مربوط به نمونه ای از این رویکرد غیر سیاسی و موضوع بازبینی در Netflix بکشد و ESPN “آخرین رقص’ مستند که منعکس شده در آن زمان اردن موفق به عموم تایید هاروی گانت آفریقایی-آمریکایی سابق دموکراتیک شهردار شارلوت را با نژاد ستیز سنا نژاد در مقابل جمهوری خواه Jesse Helms.

“جمهوری خواهان خرید کفش ورزشی, بیش از حد” بود خط اردن معروف استفاده از توضیح در این زمان. او توضیح داد و موقعیت خود را در طول این مستند بیان کرد فعالیت است و نه فقط در طبیعت او: “این بود که خودخواه ؟ احتمالا” او اذعان می کند. “اما این است که انرژی من بود.” داشتن انتشار بیانیه ای (از طریق رسانه های اجتماعی) در مورد جورج فلوید مرگ نابهنگام و پس از آن متعهد به اهدای 100 میلیون دلار در طول 10 سال آینده به برابری نژادی و عدالت اجتماعی باعث می شود آن را به نظر می رسد موضع خود را در حال حاضر به طور قابل توجهی تغییر.

جورج فلوید مرگ غم انگیز بوده است کاتالیزور برای جهانی Black Lives Matter جنبش اما تلاش ورزشکاران به تماس-از لحاظ نژادی با انگیزه بی عدالتی در حال حاضر آغاز شده برای رسیدن به اوج.

در سال 2016 khezri اولین بار در زمان زانو با موقعیت خود را پشتیبانی و تایید شده توسط خود را حامی, نایک. در سال 2018, LeBron James گفت: “خفه شو و دریبل” توسط Fox News, میزبان, و پس از آن راه اندازی شد بی وقفه خود ورزشکار توانمند سازی نام تجاری. در سال گذشته Raheem Sterling به چالش های انگلیسی, رسانه های ادراک از بازیکنان و گرفته شده با سرب در تماس نژادپرستی در فوتبال است.

ورزشکاران هرگز برگزار شد بیشتر تاثیر را در دست خود. بسیاری از استثنایی سخنگویان که یک هدیه طبیعی برای داستان سرایی است که نقش خود را در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. بر خلاف دیگر اجتماعی ساخته رسانه های مشهور برای مثال کارداشیان-Jenners که به اشتراک گذاری این rarefied هوا از 100 میلیون پیروان یا بیشتر نه همه sportspeople راحت در رسانه های اجتماعی در کانون توجه است. بیایید نکنید که این ورزشکاران حرفه ای اولین و مهمترین و است که آنها را تعریف می کند. برخی از طلب کردن از خدمات تیم پشتیبانی برای کمک به مدیریت این دارایی ها. دیگران به سادگی را انتخاب کنید نه به شرکت در همه.

تلاش Kaepernick جیمز استرلینگ و بسیاری از بیشتر در تاباندن نور بر بی عدالتی و نگه داشتن مسائل در مقابل ذهن خود را برای میلیون ها نفر از پیروان است و قرار است در یک جمعی فشار بر فدراسیون های لیگ ها و مارک های آنها نشان دهنده ایستادگی برای چیزی بیش از رسانه های اجتماعی اظهارات. به عنوان رئیس جمهور اوباما گفت که او در سخنرانی این هفته درباره تظاهرات مسالمت آمیز: “آنها را مردمی مسئول ناراحت کننده”.

در حالی که بسیاری از برندها و سازمان ها از جمله موسسات ورزشی نشان داده اند همبستگی با جورج فلوید تظاهرات سوال این است که در حال حاضر چگونه خواهد آنها منجر به تغییر واقعی? فعلا فعالیت در نمایش رانده است و از پایین به بالا توسط ورزشکاران خود را. NFL عمومی تغییر در زندگی مهم جنبش که در نهایت منجر به تصویری از کمیسر راجر Goodell محکوم کردن نژادپرستی و اعتراف به خطا هفته گذشته آغاز شده با یک سرکش NFL تولید کننده ویدئو, ویرایش فیلم های برجسته, بازیکنان بدون کارفرمای خود دانش. رهبری عمده لیگ مسابقات و برندها باید هدف های اجتماعی اولویت با آموزش طرفداران و مصرف کنندگان و اطمینان از مجازات های سختگیرانه تر برای اجتماعی غیر قابل قبول رفتار.

گسترده تر جامعه و توسط رسانه های پروکسی در حال حاضر جشن با نفوذ صدای که می ترسند قرار داده و سر خود را بالاتر از جان پناه. در حال حرکت به جلو بیشتر برندها و صاحبان رسانه باید حمایت از این احساسات با اقدامات است. کسانی که نمایش هدف و اصالت و تحویل در وعده های خود خواهد بود که آنهایی که رشد.

جعبه پاندورا در حال حاضر به خوبی و واقعا باز و ورزشکاران و زنان ادامه خواهد داد برای گرفتن قدرت از واکنش های مثبت به تمایل خود را به صحبت کردن. سطح بالای ورزشکاران و سازمان های آنها نشان می در مجموع رسیدن به مردم بیشتر از تقریبا هر سیاستمدار و اتصال. این سن که در آن شما می توانید آموزش نفوذ و الهام بخشی و ایجاد یک تفاوت واقعی برای نسل های آینده. چالش در حال حاضر برای ورزشکاران خواهد بود برای اطمینان از آنها باقی می ماند پاسخگو و زندگی می کنند تا به ادعای خود را.

اجازه دهید روشن است: برخی از عمیق غیر قابل انکار مسائل شایع در بسیاری از دموکراسی های غربی. اما ما هنوز هم حق اعتراض و صدای به نظر ما در شخص و یا در رسانه های اجتماعی. بیایید امیدوار باشیم که برخی از ورزشکاران خود را یافته و فعالیت و در ادامه به تماس از بی عدالتی در هر کجا و هر کشوری که آن را ببینید و توانمند هستند برای انجام این کار توسط مارک های تیم ها و کشورهای آنها را نمایندگی کند.

سیمون اولیویرا است مدیر عامل قوم و همکاران. او با ستاره ها از جمله دیوید بکهام, Usain Bolt, Neymar Jr, Lewis Hamilton, اندی موری و لیام پین شد و موسس شریک در محتوا استودیو OTRO و شرکت تولید فیلم های مستند مانند من پیچ و کلاس ’92.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de