خانه انبار اجاره retooled آنلاین به هدف پیمانکاران حرفه ای

اصول برنده ‘استراتژی دراز مدت’ دسته در درام بازاریابی جوایز ما 2020 با آن کار برای خانه انبار اجاره. در اینجا این تیم پشت ورود آشکار چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای ارائه این پروژه موفق.

چالش

خانه انبار اجاره (THDR) پیشرو در ارائه تجهیزات بزرگ مانند trenchers ترمز ماشین هدایت مینی بیل واشر فشار اره پنجه, دریل, کامیون تریلر و کوچک دیگر ابزار. خانه انبار اجاره بیش از 1100+ مکان در سراسر ایالات متحده و کانادا را فراهم می کند و یک فروشگاه توقف برای پیمانکاران حرفه ای و با تجربه DIYers به دنبال اجاره تجهیزات بزرگ و یا کوچک, ابزار خود را برای ساخت و ساز بعدی, تخریب, تعمیر و بازسازی, چشم انداز یا حیاط خلوت پروژه.

قبل از ژوئن 2018 با نام تجاری شناخته شده بود به عنوان جمع و جور تجهیزات قدرت اجاره و منحصر به فرد با همکاری خانه انبار. این شرکت به دست آورد در Q3 سال 2017, و به عنوان یک نتیجه از کسب, The Home Depot, ترکیب قدرت جمع و جور با آن موجود کوچک ابزار center, The Home Depot, ابزار اجاره.

با تمام تجهیزات و اجاره زیر یک سقف و با نام تجاری, نام, The Home Depot, سپس وظیفه جمع و جور قدرت با تغییر تمرکز اصلی آن از DIYers به مخاطبان حرفه ای. وجود دارد یک فرصت برای ایجاد عدالت در اطراف با نام تجاری جدید در نهایت افزایش تبدیل.

رقبای مانند ایالات اجاره و Sunbelt اجاره همچنان به سرمایه گذاری های بزرگ در ناوگان خود را از طریق ادغام. اما, THDR است و در دسترس ترین DIY و حرفه ای اجاره راه حل در آمریکای شمالی و همچنین رقابت با ارائه دهندگان محلی.

در 2018, اصول مبارزات را در بر داشت که مخاطبان اولیه با پیمانکار حرفه ای دارند و 75 درصد کمتر کارآمد در Facebook نسبت به DIYer. THDR نیاز به یک راه برای بهینه سازی عملکرد و نشان دادن نتایج در یک گرانول راه است.

THDR را قابل اندازه گیری اهداف به درایو آگاهی در نظر گرفتن و تبدیل در سراسر هدفمند مشتری با تازگی ایجاد شده THDR سازمان و نام تجاری. هنگامی که آن را به SEM هدف اصلی بود برای سرمایه گذاری در آگاهی ساخته شده از انتخابات قبلی به حرکت آگهی بیشتر پایین قیف.

استراتژی

اصول مورد نیاز برای ایجاد آگاهی نام تجاری با مخاطبان حرفه ای و اجاره نیاز به افزایش برای هر دو مخاطبان است. THDR ساخته شده سرمایه گذاری در ناوگان خود را در جهت حرفه ای تجهیزات موجود برای گسترش کسب و کار خود را. این اعداد مهم هستند چرا که 90 درصد از انبار خانه را حرفه ای مشتریان اجاره تجهیزات, اما تنها 25 درصد از آنها اجاره از خانه انبار.

پس از نیازها و فرکانس حرفه ای اجاره را تحت تاثیر قرار در یک منطقه ای در سطح اصول تعیین یک استراتژی منطقه ای می تواند تاثیر کلیدی در بازار. این رویکرد در حال حاضر نشان داد موفقیت با عشق و دوستی و اجازه می دهد برای هدف قرار دادن به مخاطبان در Facebook با مناسب پیام به حداکثر رساندن بهره وری.

کمپین

اصول ایجاد یک کمپین ساختار که شامل تمام کلید تحویل بازار به عنوان خود را تبلیغ مجموعه با یک تبلیغ برای هر رده تجهیزات مانند هوایی و یا ترمز ماشین هدایت. پیام توسعه داده شد بر اساس آژانس-تحقیقات انجام شده که در آن منافع طنین انداز بیشتر با مخاطبان است که برای برقراری ارتباط تحویل راحتی به رانندگی بیشترین بهره وری. یک ساختار منطقه ای مجاز برای کارآمد ترین هدف در DMA سطح زیرا هدف آن منطقه به اندازه کافی بزرگ برای ارتباط آماری برای نشان دادن نتایج. اصول همچنین تاسیس یک بودجه اختصاصی برای ملی remarking تلاش.

اصول ادامه داد و منطقه ای SEM ساختار توسعه یافته استفاده از آگهی پسوند و گسترش تبلیغات متنی به اشغال بیشتر املاک و مستغلات در پلت فرم. برای خطای بیشتر از بودجه متمرکز در hypertargeted مناطق با اجاره تجهیزات در دسترس است. این کمپین قرار دارد کلمات کلیدی مارک که سوار قوی تبدیل در یک نرخ کارآمد. پاسخ به سوالات خاص به دسته خود را (نگاه کنید به مطلب پک مربوط به نقاط گلوله در زیر دسته های عنوان)

برای Facebook روش برای ارائه محتوای هدفمند است که برجسته چگونه THDR باعث می شود آن را راحت تر برای تکمیل شغل و یا پروژه. اصول بازسازی مبارزات و توسعه دارایی های خلاق نیاز به تبلیغ واحد برای هر یک از تجهیزات اجاره رده. Copywriting همان باقی مانده برای اطمینان از متغیر آزمایش شد و در رده تجهیزات.

نقش SEM بود برای رسیدن به مشتریان در زمان مناسب و مکان با پیام حق. ما با تمرکز بر کنترل موقعیت دو بالا در سراسر هر دو گوگل و بینگ برای بالا انجام کلمات کلیدی برای هر دو لازم است. در دسترس بودن تجهیزات بزرگ در اصلی قدرت جمع و جور سایت به ما اجازه اهرم دو دامنه برای محافظت از موقعیت.

اصول نیز نیاز به یک پلت فرم است که می تواند ارائه گرانول راه اندازی قابلیت های که رتبه بالا در نظر گرفتن مجموعه ای از رسانه ها و عادات از مخاطبان است. گوگل و Facebook ملاقات این مدارک با توجه به وسعت هدف قرار دادن فرصت های سرمایه گذاری و تبلیغ انواع واحد در دسترس است. این فرصت به ما اجازه ساخت ما گرانول مبارزات انتخاباتی.

نتایج

پس از تلاش های مشترک در Facebook و SEM اصول دیدم یک افزایش قابل توجهی به ما kpi ها Y/Y.

Facebook نتایج:

• 95 ٪ Y/Y آسانسور در وب سایت تحویل تأیید (تبدیل).

• 36 ٪ Y/Y آسانسور در URL کلیک

• 34 ٪ Y/Y آسانسور در برداشت.

• 53 درصد کارآمد تر هزینه هر تایید تحویل Y/Y.

SEM نتایج:

• 2.51% Y/Y آسانسور در برداشت.

• 72.71 ٪ Y/Y آسانسور در کلیک.

• 44.11 ٪ Y/Y افزایش در فروشگاه بازدیدکننده داشته است.

با انجام یک marketing mix model, اصول بود قادر به نشان می دهد که چگونه استراتژی ساخته شده یک کسب و کار تاثیر است. ما ترکیب آنلاین و آفلاین اطلاعات از جمله تجهیزات بهره برداری شرایط برای کمک به درک تاثیر را در فروش نشان داد که عشق و دوستی و پرداخت مبارزات اجتماعی تا به حال تاثیر مستقیم در نتیجه رسانه های بزرگ افزایش بودجه برای سال 2020 است. ما نیز قادر به درک بهتر چگونه به هدف قرار دادن تجهیزات در دسترس بودن در بازارهای منطقه ای. THDR زمانی متعدد سابقه و رکورد هفته در معاملات اجاره.

“دیجیتال تیم شده است و عمده ترین عامل برای موفقیت ما و رشد ما است. این تیم همیشه هل دادن پاکت و آوردن ایده های جدید. ما معتقدیم در اصول. آنها یک شریک بزرگ است که به ارمغان می آورد بسیاری از شور و شوق و تعهد به نام تجاری ما است.” – Amy کلارک مدیر ارشد بازاریابی ارتباطات, The Home Depot, اجاره

این پروژه برنده شد در درام بازاریابی جوایز سال 2020 است. برای پیدا کردن که از درام جوایز در حال حاضر باز برای مطالب اینجا را کلیک کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net