آمستردام آژانس Humblebrag آغاز شده است گردآوری یک سری از آموزنده بحث و بررسی ما به سرعت در حال تغییر چشم انداز, و راه اندازی کرده است یک آنلاین دوره مربیگری برای کمک به افراد تعریف جسورانه چشم انداز آینده صنعت خود داستان و تقویت صدای خود را – در زمانی که آنها به آن نیاز دارید.

در تلاش برای برخی از شفافیت را به جهان نامشخص سری خواهد با هدف معرفی و کمک به جدید و صداهای جدید و ایده های جدید رهبران به افزایش است. در همان زمان شرکت در سراسر همه بخش ها دچار یک افت ناگهانی در کسب و کار با توجه به Covid-19 بحران – ترک هر دو علامت های تجاری و افراد به دنبال راه های جدید و موثر برای بالا بردن مشخصات خود را.

نوآوری ضروری است نه تنها به کاهش تاثیر نامطلوب این بیماری همه گیر اما به افزایش برای دیدار با امکانات جدید. هر چند هفته Humblebrag میزبان تعاملی وبینار شامل کارشناسان نوآوران و رهبران آینده برای کشف آینده از کسب و کار و الهام بخش را تغییر دهید.

برای اولین بار برگزار خواهد شد در 6 مارس کاوش ‘آینده از مد’ – صحبت کردن به رهبران سراسر مقدم آموزش و پرورش شفافیت دیجیتال و پایداری به تشریح گام های بعدی برای این صنعت به بررسی چگونگی رویکرد rewiring شکسته مد سیستم. شامل کری بنیانگذار دیجیتال, مد, خانه Fabricant, فرانک میشل مدیر اجرایی این ZDHC بنیاد Neliana Fuenmayor بنیانگذار شفاف شرکت و جوانا واتسون مدرس در آمستردام مد موسسه (AMFI).

علاوه بر این هر جمعه الهام بخش تغییر ساز به چالش کشیدن وضع موجود است که در کانون توجه قرار داده بیش Instagram زنده این برنامه شامل صداها تا کنون مانند نانسی Poleon بنیانگذار BrandedU و علامت Aink بنیانگذار بومی محافل بررسی موضوعاتی مانند زن, رهبری, سیستم-تغییر تفکر و ساختمان با نام تجاری شفافیت و اعتماد است.

و همچنین به عنوان الهام بخش خواند و Humblebrag راه اندازی کرده است یک چهار هفته دوره مربیگری برای شش نفر در یک زمان – ‘موقعیت برای مردم تغییر جهان’ به حمایت بیشتر افراد و رهبران به رسمیت شناخته شدن رهبران فکری با در نظر گرفتن غرفه مبرم ترین مسائل است.

این اولین از نوع خود برنامه طراحی شده برای الهام بخشی و حمایت از افراد به تعریف شخصی خود را از چشم انداز و ارزش ها و فعال کردن صدای خود را به تبدیل شدن به یک زن شجاع و پررنگ رهبر و پیروی از استراتژی منحصر به فرد توسعه یافته توسط Humblebrag.

شرکت کنندگان ترک را با خود شخصی ‘موقعیت Toolkit’ با داستان های موفقیت از جمله بث ماسا بنیانگذار دایره زباله راه حل Ozarka که رفته است به ویژه در مجله فوربس و Semra Celebi زن کارآفرینی منجر شود در شهر آمستردام که رفته به موقعیت و راه اندازی یک کسب و کار جانبی-فشار به نام ” زن کار می کند.’

بنیانگذار لوسی فون Sturmer نظر: “داستان قدرت تغییر جهان است. ما می خواهیم برای حمایت از مردم به این زمان برای تنظیم مجدد; به ارتباط مجدد با ارزش های خود را و reimagine چه کسب و کار – و نسل جدیدی از رهبری می خواهم نگاه.

“درک چگونه به سادگی داستان خود را و موقعیت خود را در بازار امروز یک چالش برای بسیاری از – اما این یک مهارت حیاتی برای ایجاد فرصت های جدید در خط خود را با ارزش ها و ماموریت. حرکت کسب و کار به عنوان یک نیروی خوب در حال افزایش است و هدف من این است که برای حمایت بیشتر مردم شجاع و جسورانه در چگونه آنها موقعیت خود را. نه به “معروف شدن” اما قابل مشاهده برای دیگران به خود را تقویت تاثیر است.”

شریک مدیریت جسیکا Hartely افزود: “ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که ما آموخته ایم از چندین دهه تجربه در زمینه روابط عمومی خلاق و رانندگی بازی در حال تغییر مبارزات با مخاطبان گسترده تر. همه ما – حتی آنالوگ-دوستداران میان ما – پیدا کرده اند در طول مستند دیجیتال که واقعا آمده به خود به عنوان کانال برای به اشتراک گذاشتن انگیزه و الهام بخش و امید است.”

“پست Covid-19 مردم باید انتظارات جدید در اطراف کسب و کار و چه نقش آن در جامعه و محیط زیست است. من پیوست Humblebrag برای کمک به تغییر درایو و پشتیبانی از نسل جدیدی از رهبران و کسب و کار; بدیهی است این اتفاق زودتر از انتظار می رود.”

در علاوه بر این به این دوره مجموعه ای از موقعیت PR فکر رهبری و رسانه های اجتماعی کارگاه های آموزشی در حال حاضر در دسترس برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ.

// در این مقاله برجسته

این Humblebrag

فکر رهبری سازمان اختصاص داده شده به تقویت صدای تغییر سازان خلاق و نوآوران رانندگی تغییر مثبت در سراسر بخش.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de