تاثیر coronavirus در طول روز تلویزیون

دانستن چشم انداز رسانه های مهم تر در حال حاضر از همیشه قبل از است و به همین دلیل 4media گروه میزبانی ما زنده س و هر جمعه با برجسته ترین روزنامه نگاران, تولید و پخش.

این هفته ما صحبت با دیوید Blackmore پیشرو در روز تولید کننده تلویزیون. دیوید کار کرده است نشان می دهد مانند ITV در این صبح و ارائه برخی از درخشان بینش خود را در طول 30 دقیقه Q&A.

بدون شک وجود دارد Coronavirus است که با داشتن اثرات جدی در سراسر کانال های رسانه های, با ITV اخیرا ساخته شده برخی از تغییرات برنامه و بسیاری از برنامه های پوشش بیشتر Coronavirus داستان از قبل. Blackmore اظهار داشت که در مقالات آنها به طور معمول 30 به همراه داستان های است که می تواند کار بر روی این صبح اما اخیرا بیشتر شده است حدود چهار تا شش روز است که می تواند کار کند.

در حالی که وجود دارد این است که بسیاری از پوشش Coronavirus به عنوان دانیل جونز از خورشید در هفته گذشته گفت: Blackmore توضیح داده شده هنوز وجود دارد و اشتها برای داستان از مارک های. این می تواند مربوط به کروناویروس و یا اگر آن را به اندازه کافی بزرگ است می توان آن را متمرکز در اطراف مسائل مهم دیگر.

مانند بسیاری از نشان می دهد این صبح است که مصرف بیشتر و بیشتر مهمانان بیش از اسکایپ, Facetime و دیگر سیستم عامل های مجازی. Blackmore تشبیه Coronavirus پوشش به پیاز در این راه این است که بسیاری از لایه های مختلف که بر مخاطبان مختلف. او می گوید برندها می توانید به این و بیشتر واکنشی نسبت به قبل در راه است که آنها زمین.

او پیشنهاد گرفتن الهام از دولت روزانه جلسات. اگر چیزی وجود دارد به ذکر است که تاثیر می گذارد مشتری خود را, شما باید ‘فریاد آن را از پشت بام ها’ بلکه سریع به نگار دقیقا به همین دلیل آنها بهترین سخنگو برای این موضوع است. او همچنین توصیه PRs زمین با اعتماد به نفس’ – اگر روابط عمومی را نشان می دهد آنها با اعتماد به نفس در داستان این کمک خواهد کرد که فرد در حال تن به تن را به داستان.

با این صبح و تلویزیون به طور کلی خط موضوع کلیدی است. Blackmore توصیه می کند که خط موضوع است که شبیه به آنچه strapline را در تلویزیون خواهد به عنوان خوانده شده در بخش. او همچنین پیشنهاد نوشتن ایمیل چگونه هالی و فیل ممکن است معرفی آن در طول نشان می دهد. کمک به تولید در این راه می تواند کمک به مارک های دریافت بهترین پوشش است.

تلویزیون ملی است که البته یک دستاورد عظیم به زمین پوشش و برجسته از هر کمپین پخش. اما, نیز وجود دارد یک فرصت بزرگ بود در منطقه ای و محلی تلویزیون را نشان می دهد که بر خلاف امروز صبح کاملا نمی تواند دنبال همان ملی در دستور کار است. اگر داستان خود را متناسب به منطقه, این ممکن است یک راه خوب برای دریافت بسیار موثر تکه از پوشش.

این نیز مهم است به فکر می کنم نه فقط در مورد داستان زاویه اما در مورد آنچه سخنگوی ممکن است مجبور به ارائه. صبح امروز یک میزبان از روانشناسان و پزشکان که آنها می توانید تماس بگیرید و پس از نظر پس چرا آنها نیاز به صحبت می کنند به یک روابط عمومی است که از تبادل? این مهم است که به این درک و برقراری ارتباط این است. امروز صبح هیچ موضوع را با داده های پژوهش به عنوان طولانی به عنوان آن است که تحقیقات خوبی داده. این بود غذای آماده – آن را به ایستادگی کردن و نمی شود بیش از حد آشکار است.

در این زمان شدید نظارت عمومی در مارک های Blackmore خواست PRs به قوی و فشار بر روی مشتریان خود را اگر آنها فکر می کنند راه اندازی شده داستان خود را خواهد هر گونه عواقب. نقشه کشی های اخیر در اخبار است که نشان داده اند برخی از شرکت ها در نور بد او تاکید کرد که به عنوان PRs کارشناسان در شهرت ساختمان از مارک های آنها نیز باید تبدیل به یک متخصص در این نشان می دهد که آنها به تبادل.

بسته بندی تا Blackmore مورد بحث چگونه دانستن تم ها و موضوعات مختلف را نشان می دهد مهم است. PRs باید قادر به نشان دادن به او را دقیقا به همین دلیل داستان را در این روز و به همین دلیل آن را مناسب تر برای یکی دیگر از ایستگاه. قادر به توضیح این بسیار حیاتی است و می تواند تفاوت بین داستان گرفتن پخش شده یا نه.

4media گروه در تماس روزانه با رسانه ها برای گرفتن ایده ها برای مبارزات ما و برای دیدن آنچه که آنها علاقه مند هستند در پوشش. اگر شما هر گونه سوال برای ما و یا اگر ما می تواند کمک به با هر چیزی لطفا با ایمیل در [email protected]

سامانتا میلتون کپی رایت و contenent مدیر و سام Munton حساب اجرایی در 4media group Inc

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im