اهمیت لحن برای مارک های

با وجود صحت و دقت از یک نام تجاری پیام به درستی مستعد ابتلا به سطوح بالاتری از بررسی آن را ضروری برای یک نام تجاری به می دانم که آنها چه کسانی هستند و چه آنها برای ایستادن و نحوه ارتباط آنها با مخاطبان خود) آن را به نظر می رسد عجیب و غریب در انعکاس است که من همیشه خودم کار با حداقل یک نام تجاری است که یکی از کلیدی چارچوب برای متمایز خود را و صدای خود را در محل.

چرا برندها به آن فکر می کنم نیست

در آغاز یک رابطه مشتری من همیشه بپرسید اگر یک نام تجاری یک تن از راهنمای صوتی آنها می توانید مراجعه کنید به من اما از آنجا که بسیاری از مردم درمان تن از راهنمای صوتی به عنوان یک قطعه غیر ضروری از بازاریابی داخلی و یا چیزی است که شما می توانید به سادگی استنباط در جای دیگر من اغلب می دانید, gloomily, چه جواب خواهد بود:

“شما می توانید یک نگاهی به ما محتوای وبلاگ برای گرفتن ایده “

دلایل متعددی وجود دارد که چرا این نقطه مرجع است بد جایگزینی برای تعریف مجموعه ای از دستورالعمل ها نه به خاطر نویسندگان مختلف از درجات مختلفی از fastidiousness وقتی که می آید به تن صدا ممکن است تولید محتوا برای وبلاگ – و برای مدتی – بدون مجموعه ای از قوانین در اطراف چگونه به برقراری ارتباط است.

اما آنچه آن را نیز بدان معنی است که کار بررسی این مطالب برای رسیدن به مقابله با یک ایده کلی از تن به سادگی می شود در آینده بی خبر دهم دشوار و غیر قابل اعتماد کار.

“ما یکی نیست اما من می تواند به شما ارسال با نام تجاری ما دستورالعمل!”

برندها را اغلب فوق العاده خوبی تعریف شده با نام تجاری دستورالعمل شامل همه چیز را از چگونه به اهرم خود را از پالت رنگ برای لوگو ابعاد و تایپوگرافی – و آنها واقعا چیزی از زیبایی را ببین.

و این تمام ارسال های عالی و بسیار مهم سیگنال های ناخودآگاه که یک نام تجاری است. اما اگر خیلی تاکید غرور و اهمیت قرار داده شده است در قوانین تعریف این سیگنال های ناخودآگاه پس مطمئنا این تن صدا – خودآگاه “آنچه به شما می گویند” و ناخودآگاه “چگونه شما آن را می گویند” یک هویت نام تجاری – اتحاد برابر, اگر نه بیشتر اهمیت است.

پس از همه, پالت رنگ و اندازه فونت محدود در بیان خود را در راه آشکار است که تن صدا نیست.

اما به دور از اینکه برابر توجه آن را سزاوار تن صدا است که اغلب به سادگی فراموش کردن در مورد.

ما فقط باید آن را قبول?

در حالی که داشتن نیست که به طور کامل مورد نظر است هویت زمین می تواند برخی از مشخصات بالا برندها در آب داغ برای بسیاری از واقعیت ناامید کننده از تعریف خود را صدا است که در نتیجه تن و کپی همواره می افتد به ساده ترین به طور گسترده قابل قبول و سبک نوشتن – کسی که به پیروی از اصول اساسی استفاده از فعال صدا, ساده, اصطلاحات و تنها 8-10 کلمات در هر جمله – که در تاریخ یاد شعارهای هرگز مجموعه ای از جهان در آتش است.

اما مانند ناامید کننده ترین واقعیت ما فقط یاد بگیرند که با آن زندگی می کنند. تنها جای من می خواهم نیست.

من می خواهم به جای, به تقاضا تعریف مجموعه با نام تجاری صدای جدا از هم یکنواخت و خسته کننده قابل تعویض صدای مارک های بیچهره و مبهم رقبا انجام آن را به خوبی به طوری که آن را می شود valuably قابل تشخیص است و هر کسی که نوشتن برای نام تجاری می تواند به شخصیت و واقعا رساندن صدای خود را هر زمان که آنها مرتکب کلمات به صفحه نمایش.

به دلیل وارد شدن به شخصیت است که دقیقا آنچه شما باید انجام دهید برای دریافت صدا با نام تجاری مناسب.

چگونه برای شروع صدایی بخشی

برای یک نام تجاری و یا هر copywriter به فرض با نام تجاری نقش شامل پرسیدن سوالات مشابه هر بازیگر را از خودشان بپرسید.

  • من که هستم ؟

  • من که هستم برقراری ارتباط با ؟

  • چه هستم من به دنبال رسیدن به?

  • چگونه می توانم در مورد آن انجام?

  • چگونه می تواند راه من با استفاده از صدای من پشتیبانی که نتیجه?

  • من قانع کننده است ؟

از همه مهمتر این نیز فوق العاده مشروع سوال بپرسید به عنوان یک کسب و کار به عنوان آنها اعمال می شود به هر کمپین بازاریابی شما ممکن است اجرا شود.

در عین حال همه این پرسش ها می تواند و باید پاسخ داده شود یک تن از راهنمای صوتی به دلیل چگونه نام تجاری خود را می آید در سراسر tonally همه چیز را با اطمینان نتیجه شما می خواهید:

  • ساختمان اعتماد

  • گرفتن توجه

  • حفظ منافع

  • بهبود نام تجاری به یاد وفاداری مقبول بودن میل و غیره.

لیست در می رود اما در مجموع آن را به همه شما و نزدیک به مصرف کننده. و که فقط با نگاه کردن به سمت داخل و در نظر گرفتن زمان برای تعریف شخصیت نام تجاری و نه با ایجاد یک پیشنهاد ویژه مبارزات اجتماعی و یا فرود پوشش در یک روزنامه ملی. در راه خود را به لحن یک تاکتیک بازاریابی خود را, اما من فکر می کنم وجود دارد استدلال به نفع تعریف تن صدا که نشان می دهد چگونه حیاتی آن است که به نتیجه نهایی از مطالب خود را.

  1. تن خود را و نه خود را هویت بصری در نهایت راه شما را در ارتباط با مخاطبان خود را.

مصرف کنندگان به طور کلی نمی مانند ماهیت بازاریابی یا تبلیغات (اصل بودن به فروش می رسد). هنگامی که آنها را ببینید یک نام تجاری آنها می دانند که چرا آنها وجود دارد و مصرف کنندگان به طور طبیعی مشکوک از فروش زمین است. بنابراین مهم ترین عامل این است که چگونه شما در مورد آن و لحن شما نقش مهمی در چگونه شما قطع طریق و ارتباط با مخاطبان خود را.

به عنوان مثال اتصال با مخاطبان ممکن است شامل متقاعد کردن آنها از تخصص خود و یا اثر و یا ایجاد حس رفاقت و بنابراین عبارت و کلمه انتخاب شما انتخاب می کنید ممکن است طراحی شده برای انتقال قدرت تخصص علمی یا گرما.

اما این کار به هر دو روش. در حالی که تن خود را انتقال احساسات خود را بازاریابی یا تبلیغات و کنترل اثرات آن بر مصرف کننده آن را نیز از پنجره به این قصد بنابراین آنچه مردم درک از شما نیاز به دقت کنترل می شود.

  1. اگر شما اعتصاب تن درست آن را نشان می دهد شما به لحاظ اجتماعی آگاه است.

به عنوان ما را دیده ام بسیاری از بار قبل بد نام تجاری نیست که ضربه علامت گذاری به عنوان خود را با نام تجاری صوتی در مقابل معاصر مخاطبان می توانید ایجاد یک واقعی تعفن در صحنه های عمومی. در ضمن کسانی که موفق به اعتصاب حق تن خود را نشان می دهد از طریق حساسیت خود را به مخاطبان خود و نحوه ارتباط آنها با آنها و از طریق محکومیت خود را با نام تجاری آرمان به معتبر مربوطه و قوی در چشم مصرف کننده.

دانستن که در آن شما شروع به از و قادر بودن به اصیل فلکس لحن شما برای صحبت در مورد مسائل جاری حتی به اصطلاح بحث برانگیز آنهایی که در راه است که هنوز هم برای تلفن های موبایل مانند با نام تجاری است که یک خط خوب به آج.

تنها راه برای انجام این کار این است که یک هدایت مجموعه ای از اصول برای چه خود را با نام تجاری مخفف و چگونه آن را در ارتباط با همه مخاطبان آن به طوری که به طور کامل وجود دارد انسجام بین تن و به طور کلی هویت نام تجاری. چرا که اگر خود را به تن نمی کند, ازدواج با تصویر شما در حال تلاش برای ایجاد مصرف کنندگان را ببینید مستقیما از طریق آن.

  1. یک صدای قوی خواهد بود به گوش

در داخل هر قطعه از مواد بازاریابی ضروری است برای قرار دادن صدا با نام تجاری بصورتی پایدار و محکم در تصویر هر زمان چون اگر شما چشم پوشی تن از محتوای آن را تحت تاثیر قرار دهد تلاش شما را در آن قرار داده و تعدادی از مردم آن برسد.

و آن را می تواند انجام این کار در طیف وسیعی از راه از ساخت خود با نام تجاری صوتی به نظر می رسد غیر ضروری و یا بی ربط به گفتگو از آن نمی باید قوی بخش به نظر می رسد اصیل یا مانور از طریق ناسازگار بودن با بقیه خروجی آن; به سادگی از دست دادن آن در میان سر و صدا از محتوای مشابه و بدون یک تعریف شخصیت در پشت آن.

در نهایت آنچه مهم است این است که برای رسیدن به یک مرحله که در آن یک تن صدا نیست خوب-به-مارک محصول برای مقاصد داخلی اما یک ابزار ضروری برای قرار دادن نام تجاری را به مطالب خود را و اطمینان حاصل شود تمام ارتباطات اعتصاب سازگار و قابل تشخیص وتر با مخاطبان در نظر گرفته شده.

چرا که با یک خوبی توضیح داده شده و به خوبی مشهود تن از راهنمای صوتی به دنبال نه تنها سرعت که در آن شما تولید موثر بر تجاری کپی دریافت سریعتر این ماده از هویت نام تجاری خود را غنی تر خواهد شد در چشم مخاطبان خود را و شما می توانید با دقت و هدفمند کنترل تاثیر هر قطعه از محتوای شما وجود دارد.

دیزی اتکینسون محتوای استراتژیست Croud

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im