‘در برنامه فاصله’: که در آن حق بیمه چشم به هدر

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

Pssst. فقط بین ما در برنامه های تبلیغاتی یکی از صنعت تبلیغات بهترین راز نگه داشته است.

چرا ؟ به خوبی به عنوان آن می ایستد, تبلیغ سهوا غفلت در برنامه در برنامه ریزی خود را. با وجود این واقعیت است که مصرف کننده زمان صرف شده در تلفن همراه را بیش از این صرف تماشای تلویزیون – در-نرم افزار ساخت تا 90 درصد از زمان صرف شده بر روی موبایل – در-برنامه دریافت تنها یک چهارم از رسانه های صرف. و هنگامی که در برنامه را برش بزرگی از صرف می رود تنها به این نرم افزار متعلق به بزرگترین بازیکنان در پشت دیواره باغ – با وجود فقط 35 درصد از مشتری در زمان حال صرف وجود دارد.

به وضوح وجود دارد بی اعتمادی و یا حداقل عدم درک از فرصت های موجود در کانال. اما این بی اساس مفروضات معنی علامت های تجاری از دست رفته قدرتمند فرصت های تعامل با بیمه مخاطبان در مکان های که در آن آنها در واقع هزینه های بسیاری از وقت خود را – می شود آن را, اخبار, نرم افزار, بازی, آب و هوا سیستم عامل و یا بسیاری دیگر.

در برنامه است که به دور از یک یاغی خلوت زمین بدون انسان از تبلیغات است. در واقع آخرین آمار نشان می دهد که در واقع که در آن مخاطبان صرف بیشتر وقت خود را. در انگلستان به عنوان مثال بیش از دو و نیم ساعت در روز صرف شده در برنامه محیط زیست در مقایسه با تنها 20 دقیقه در وب سایت تلفن همراه. که متناوب 90% از زمان در تلفن همراه صرف شده در نرم افزار – آیا پیام های رسانه های اجتماعی, موسیقی یا بازی. این یک فرصت بزرگ است.

از آن زمان به مجسمه اسطوره ها و رسیدن به حقیقت در اطراف در برنامه و کمک به مارک های خود را لبریز موبایل مبارزات.

افسانه اول: در برنامه است که آمریکا و موجودی منبع

ما اولین اسطوره و آن را منسوخ ادراک به ویژه پس از راه اندازی App-ads.txt. این طرح راه اندازی شده توسط IAB Tech Lab را قادر می سازد ناشران و برنامه های به لیست مجاز دیجیتال فروشندگان افزایش شفافیت با استفاده از رکورد های عمومی و جلوگیری از بد بازیگران از فروش تقلبی موجودی.

این چیزی است که ما به طور کامل بهره گرفته در تجارت میز که در آن ما بلوک همه باز-بازار-برنامه موجودی مجاز توسط app-ads.txt و نیز معرفی اتخاذ فن آوری به عنوان یک شریک نیاز برای هر کسی که ما را با.

اگر که نیست به اندازه کافی ما نیز بررسی تمام موجودی با WhiteOps قبل از پاسخ به هر درخواست پیشنهاد – و ما مدل کسب و کار ما برای گرفتن ناهنجاری نشده در جای دیگر ثبت نام به اشتراک گذاری آنها را با صنعت به نگه داشتن همه ما در راست و باریک.

افسانه دوم: در برنامه موجودی نه شاخص خوبی برای کلید جمعیتی و نه آن را به شما اجازه می دهد برای پیدا کردن مخاطبان مورد نظر خود را

به شماره دو. وجود یک باور است که در برنامه مخاطبان ساخته شده از پسر نوجوان پارسه – و که باعث می شود آنها را بی ربط برای بسیاری از تبلیغ کنندگان.

واقعیت کاملا متفاوت است. در برنامه مخاطبان هستند و در واقع مربوط به تمام تبلیغ کنندگان با مخاطبان از همه نوع در دسترس هستند از طریق انواع نرم افزار – از اخبار و برنامه های سرگرمی برای Gumtree Spotify در, و خیلی بیشتر.

نه تنها مخاطبان متنوع از نظر سن, اما نیز وجود دارد که تقریبا حتی تعادل جنسیتی در سراسر عمودی بیش از حد – حتی در بازی. در واقع در حالی که دیده می شود به عنوان حفظ از پسران نوجوان, 78 درصد از تمام کاربران گوشی های هوشمند دسترسی به, بازی, برنامه روزانه است. چرا ؟ بازی های موبایل بدون نیاز به سخت افزار اختصاص داده شده و اجازه می دهد تا برای briefer gaming جلسات گسترش تجدید نظر در میان انبوه بازار

توسط مشرف بازی های موبایل, تبلیغ نادیده گرفتن بسیار متنوع و امیدوار کننده مخاطبان – به خصوص به عنوان پرنیان مخاطبان به طور قابل توجهی درگیر بیش از جاهای دیگر است. که مهم: با نام تجاری صرف حرکت به دور از بسیاری از رسانه های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر سیستم عامل با نام تجاری-دلایل ایمنی تبلیغ به دنبال سرمایه گذاری در جای دیگر و هر محیطی که در آن کاربران ممکن است ارتباط برقرار کردن اغلب با برندهای یکی از با ارزش.

همانطور که برای پیدا کردن دقیقا حق مخاطبان – در-برنامه رو شما پوشش داده شده در اینجا بیش از حد. تبلیغات در برنامه در حال حاضر ارائه می دهد دقیق ترین و دقیق هدف قرار دادن مخاطبان در خارج وجود دارد با تشکر Device ID فن آوری است. این در دراز مدت شناسه به افراد با استفاده از GDPR-سازگار anonymised شناسایی مکانیسم. و به عنوان آنها در دسترس در سراسر هر نرم افزار آنها را سازگار و اندازه گیری دقیق در سراسر برنامه محیط زیست است. شما نمی توانید می گویند عادلانه تر از آن است.

افسانه سوم: در برنامه است که قابل اندازه گیری نیست و یا قابل مشاهده و کم اتمام نرخ

اشتباه دوباره. در حالی که این شاید مربوط تاریخی, مارس 2018 دیدم مدتها در انتظار راه اندازی IAB باز اندازه گیری SDK (کیت توسعه نرم افزار – نرم افزار بسته نرم افزاری از ابزارهای نرم افزار در یک بسته بندی شسته و رفته). تک catch-all SDK حذف نیاز به پیاده سازی های متعدد جداگانه sdk ها برای شخص ثالث viewability و تایید فروشندگان. از حالا تنها یک SDK مورد نیاز است – و این فرصت را به اطمینان حاصل شود یکپارچه اندازه گیری کشف و ضبط شده است پس با بازیکنان در سراسر صنعت – حداقل نه تجارت میز. بیش از 2 میلیارد دستگاه در سراسر جهان در حال حاضر قابل دسترسی باز اندازه گیری SDK شامل 30 درصد از تجارت میز را در برنامه ترافیک.

همانطور که برای دیگر معیارهای همه نرخ و هزینه بر اساس معیارهای بازاریابان استفاده از به طور منظم در نمایش محیط های در حال حاضر می توان در برنامه بیش از حد — که آیا viewability تصویری از اتمام رای CPC CPA یا بر روی هدف در صد.

اگر شما هنوز هم نگران اتمام نرخ – ما داده خود را نشان می دهد viewability در در برنامه صفحه نمایش 10 درصد بالاتر از مرورگر مبتنی بر صفحه نمایش در برنامه های تصویری داشتن یک به طور قابل توجهی بالاتر از اتمام رای دادن. در برنامه تصویری نیز ارزان تر از مرورگر مبتنی بر تصویری است.

افسانه چهارم: در برنامه فرمت های با کیفیت ضعیف

در برنامه های تبلیغاتی دارای یک درک بودن سخت برای دیدن ضعیف قرار می گیرد و به سختی مفید است. پاداش فرمت های ویدئویی تا به حال شاید بدترین رپ از همه برآمده تا افکار incentivised کلیک و سوال برانگیز استفاده کنید.

در حقیقت امروز در برنامه موجودی ارائه می دهد انواع مختلفی از نمایش انعطاف پذیر و فرمت های ویدیویی. دومی به خصوص با ارزش با توجه به این که تلفن همراه می بیند بالاترین نرخ تصویری مصرف هر کانال در برنامه بالقوه شیرین-نقطه نوآورانه برای فرمت های ویدیویی.

چه چیزی بیشتر, با وجود شهرت بد پاداش های تصویری در حال حاضر با این نسخهها کار فوق العاده خوبی است و به طور فعال لذت می برد توسط یک اکثریت قابل توجهی از مصرف کنندگان است. 87 درصد از منتشر رتبه پاداش تصویری را به عنوان بهترین برای تجربه کاربر با کاربران ترجیح می دهند پاداش تصویری 2.5 برابر بیشتر از هر فرمت دیگر.

با این فرمت برنامه های خاص و نه هر جای دیگر یافت آن را یک فرصت بکر برای افزایش عملکرد و تجربه کاربر.

با در برنامه claptrap

داشتن افشا و خنثی اسطوره, آنچه ما در حال حاضر با سمت چپ است چهار دلیل بسیار خوب برای سرمایه گذاری در-برنامه. بیایید روکش: در برنامه یک فرصت از دست رفته ارائه دقیق هدف قرار دادن مخاطبان و دقیق viewability اندازه گیری (و موثر تبلیغات تجاری متوسط). آن را با نام تجاری ایمن و عاری از تقلب. و در نهایت در نرم افزار از فرمت های آگهی موثر و کاربر پسند.

هر کدام از این دلایل شما قانع کننده ترین, آن را به ارزش کار کردن با یک شریک قابل اعتماد برای اطمینان از شما دریافت بیشتر از شما در برنامه مبارزات انتخاباتی. این که آیا آن را پیش بینی, شناسایی, برنامه ریزی و یا تطبیق استراتژی در پرواز تجارت میز دارای مجموعه ای از ابزار برای کمک به شما دریافت بیشتر از این ارزشمند پلت فرم. یافتن پست های بیشتر – و در-برنامه gap برای خوب است.

جیمز پترسون است معاون رئیس جمهور از ارائه خدمات به مشتری EMEA و عملیات جهانی در تجارت میز. آنها همچنین یک حامی درام تبلیغات دیجیتال جوایز 2020 که هنوز باز برای ورود با استفاده از یک فرمت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>