هیولا در آینه

به بررسی اساسی همه صلح آمیز و غیر صلح آمیز تظاهرات و مرتبط به تصویب رسید رکعت از رهبران سیاسی وجود دارد ارتباطی: داستان, کانال, روایات,
چشم و غیره. در صنعت تبلیغات ما تخصص در ساخت این ارتباطات است. بنابراین هر آنچه که شما فکر می کنم این است که کسب و کار ما و ما را به یاد برخی از
مسئولیت.

به عنوان یک صنعت ما ایجاد سیستم عامل های الکترونیکی, بودجه توسط تبلیغ کنندگان است که آنچه را که تبلیغ می خواستم. است که, کول پیام در هر یک از مطالب که ممکن است از
علاقه به هر کسی. اضافه کردن در حال حاضر با دسترسی به رسانه های دموکراتیک و ناشناخته خواهد ماند و هر کسی می تواند قرار دادن پیام ها به هر کس دیگری بدون واقعا گفت: آنچه در دستور کار خود و یا که آنها هستند و یا در حال
پاسخگو باشد. حقیقت این است که یک عامل به جز در واقعی تبلیغات.

“اطلاعات هرج و مرج” به نظر می رسد به توصیف وضعیت فعلی.

این
غیر قابل اجتناب طنز است که ما (تبلیغات) ایجاد یک هیولا در رسانه های اجتماعی است و در حال حاضر مستقر شده توسط احزاب (مانند دولت و آشوبگران) که نامحدود توسط قوانین نامزدی
برای تبلیغات است. فرانکشتاین ما از کنترل خارج شده است.

تبلیغات

تبلیغات

کسانی که می خواهم به آن را کنترل هستند درمانده و بیچاره در تعقیب خود را از کنترل است. هنوز هم تلاش
در کنترل ممکن است یا بی معنی و یا غیر ضروری است. ما اضافه کردن رهبری (و بسیاری از واشنگتن دی سی به نظر می رسد) مشغول ذکراست که آن را نه خطور بر روی آنها است که رسانه های اجتماعی یک آینه است
(البته ناقص) به عنوان مقدار به عنوان یک هیولا.

ما اطلاعات گمراه کننده در تمام طول روز از اخبار رسانه ها است. معمولا حقایق روشن با بررسی گزارش و واقعی
روزنامه نگاری اما چرخش آنقدر عمیق است که حقیقت تبخیر در دریایی از رنگ موهای بور و مربع-جاوید اما ناتوان و شور. هیچ رسانه ای را در انحصار حقیقت و پیام دریافت شده است
دقیقا به عنوان فرستنده در نظر گرفته شده. آسیب پذیری در رسانه های اجتماعی بومی برای تمام ارتباطات است.

تلاش ما برای کنترل رسانه های اجتماعی به نظر می رسد تنها برای تاکید ما
شکست تخیل. ما به دنبال نگه داشتن آنالوگ. آره, رسانه های اجتماعی مانند ایستادن در یک جمعیت از مردم است. آره, آن را مانند یک ناشر است. آره این رسانه ها است. آره, آن را مانند یک
بلند گو حرف زدن. این ممکن است مانند همه از آن, اما آن را نیز می تواند باشد که آن را مانند خود جامعه: دموکراسی آشکار زگیل و تمام.

وکلا می توانید آن را کشف کردن اما نه
نیروی بیش از رسانه های اجتماعی به یک مدل موجود شاید ما می توانیم از آن استقبال به جامعه به عنوان یکی دیگر بازیگر با آن گرایش های منحصر به فرد خود را.

مشکل ما به سادگی ممکن است
مشکل از مرد کور و فیل. به عنوان افراد تعریف کنیم آن را با توجه به بخشی که ما لمس. متاسفانه کسانی که خواهد تنظیم به نظر می رسد به دنبال یک راه حل سیاسی به جای
قوی چارچوب مفهومی. که مملو از خطر است.

با توجه به چگونگی و یا اینکه برای تنظیم وجود دارد یک تفاوت بزرگ اما بین تعهد (به
editorialize یا نه) و توانایی. گفتگو معمولا متمرکز بر این مسئله وجود دارد اما یک بزرگتر: تفاوت بین افراد و دولت ها. این جهانی سیستم عامل است. چه
آیا هر دولت مهم است ؟ توییتر می تواند خریداری شده توسط یک شرکت چینی است. که جالب خواهد بود. پس از آن چه خواهد مغلوب ساختن پیشی جستن انجام دهید ؟ توقف همه شهروندان ایالات متحده از آن استفاده می کنید?

نوچ.
فرانکشتاین اتحاد سهامداران.

می توانید یک کنترل دولت آن را بدون کشتن آن ؟ به احتمال زیاد نه. یک دولت می تواند به ملی کردن دارایی های, اما نرم افزار خیلی زودگذر بود
ملی. توییتر 2.0 خواهد بود و در حال اجرا در مولداوی آماده برای کسب و کار در 24 ساعت. پس از آن چه ؟

هر پلت فرم تهدید چرا که آن را نمی خواهد در خدمت برخی از
فرد خاص نیاز به ذکراست می توانید به سادگی لغو متخلف فرد اعتبار. مغلوب ساختن پیشی جستن را دستکاری قطعا به نظر می رسد مانند یک تخلف از توییتر شرایط استفاده از خدمات. پس انصراف خود را شناسایی.

در این رویداد توییتر خواهد از دست دادن درآمد تبلیغات به دلیل تمام کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری توییتهایی
ساختن مخاطبان — اما حقیقت گفته شود مردم با مشاهده آنها می توانید تماس گرفته شود در جای خود قابل پیش بینی حباب فیلتر. او توییتهایی احتمالا افتضاح زمینه برای بسیاری از تبلیغات و
او تنها #10 در توییتر به هر حال. لیدی گاگا می خورد ناهار خود را و او را در نیمه راه پایین لیست!

در هر صورت, آن را در مورد او نیست و یا شما یا من یا هر کسی. آن را در مورد قدرت. در جهان بزرگ چاق, نقاط کور, none شایع تر است از نقطه کور
که powermongers باید به صورت نامتقارن قدرت. هیچ سر به قطع. هیچ مدیر عامل به سرزنش. بدون دود-اتاق پر شده و هیچ پناهگاه. رسانه های اجتماعی بازتابی از خودمانو قدیمی مدرسه
گربه چربی نمی دانید که چگونه برای مقابله با collectivism.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de