تیره گرفتاری های رسانه های اجتماعی و مقررات

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

هفته گذشته Ofcom اعلام کرد که این امر می تواند اعطا قدرت های جدید برای تنظیم تبلیغات در رسانه های اجتماعی. با توجه به اولین Facebook ad رفت و در سال 2005 این بوده است که زمان بسیار طولانی در حال آمدن است.

دولت در حال برنامه ریزی برای تنظیم جهت از مقررات و اجازه خواهد داد که Ofcom به انطباق و تدوین جزئیات. برای این کار هموار وجود دارد نیاز به یک مقدار زیادی از درک عمیق تر از تفاوت های ظریف از این سیستم عامل و همچنین صاف و همکاری بین همه طرف های درگیر.

قبل از این حکم اعلام شد, سیستم عامل, وظیفه بودند با خود پلیس آلی و محتوای پرداخت که به میزبانی. در واقع بنا به گزارش Facebook نبود بیش از حد سخت با پلیس تبلیغات در روز قبل.

کوین Colleran یکی از Facebook اولین تبلیغات فروشندگان گفت: “من به یاد داشته باشید هر نوع فرایند بررسی در اوایل روز (به غیر از محتوای استاندارد, دستور زبان و غیره). بعدها وقتی که تبلیغات را شروع قرار می گیرد و نزدیک به محتوای صفحه (به جای طرف که در آن آگهی ها/آگهی قرار داده شد) وجود دارد ممکن است بیشتر سیاست های سختگیرانه به محل قرار در تلاش برای محافظت از تجربه کاربر.”

سیستم عامل نیز با تکیه بر کاربران آن را به پرچم و گزارش نظرات و مطالب که در برابر تیره جامعه رهنمودهای آنها می خواهم هر کدام برای خود. قرار دادن فشار بر روی محتوای سازندگان و مصرف کنندگان محتوا و نه در سیستم عامل خود را به نظر می رسد غیر منطقی است.

با این روش سیستم عامل, نگاهی به عقب رویکرد به قوانین و مقررات. این بدان معنی است که بسیاری از تبلیغ کردم دور با بسیاری تا زمانی که آن را پرچم و یا تلقی می شود برابر دستورالعمل. در تئوری این مقررات جدید باید برای کمک به مجموعه ای همگن مجموعه ای از قوانین برای تمام سیستم عامل خود را مطابق با. مانند رسانه های اجتماعی تبلیغ خواهد بود مجبور به مسئول بیشتر به عنوان وجود خواهد داشت بیشتر ثبات و شفافیت در تمام سیستم عامل به عنوان به آنچه که باید و نباید انجام دهد و وجود خواهد داشت شانس بیشتری برای مجازات اگر محتوای خود را نقض این سیاست ها.

مقررات مانند Ofcom نیروی سیستم عامل به بیشتر سازگار و از خواب بیدار به اثرات آنها با داشتن کاربران. Facebook مارک زوکربرگ شده است و در آلمان این هفته با حضور در یک کنفرانس امنیتی که در آن او شده است صحبت کردن در مورد رویکرد خود را به مقررات در برابر “مضر” مطالب در Facebook. او استدلال می کند که این مهم برای درمان سیستم عامل رسانه های اجتماعی متفاوت از روزنامه ها و رسانه های موجود اما نه به حدی که این سیستم عامل را حذف رویکرد که در آن داده ها به سادگی میزبانی آنها را بدون در نظر گرفتن هر گونه مسئولیت.

زوکربرگ را وسط زمین رویکرد برای تلفن های موبایل مانند یک ایده خوب بر روی کاغذ وجود دارد سوال پرسیده می شود. او گفت که او می خواهم به تعادل “ترویج نوآوری و پژوهش” با حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت آنلاین. این منطقه خاکستری اجازه می دهد تا سیستم عامل مثل Facebook را تنظیم و تفسیر خود مقررات اطراف چگونه حریم خصوصی به کار گرفته شده است. به عنوان سفارشی با وسط زمین روش مانند این وجود دارد رفتن به یک دندان درآوردن دوره است. این چیزی است که Ofcom نیاز به نگه داشتن در ذهن در هنگام تنظیم سیستم عامل های اجتماعی’ محتوا.

در حالی که این دندان درآوردن دوره ممکن است زمان آن را قطعا یک تغییر خوشایند است که این مقررات در اطراف اجتماعی تبلیغات نیست فقط در حال کاوش اما در جاده ها به اجرا گذاشته است. این تنها به این معنی است که سازندگان محتوا و برندها در حال رفتن به مجبور به بیشتر آگاه از محتوای آنها قرار دادن و اثرات منفی این محتوا می تواند داشته باشد.

زهرا حسن استراتژیست بیابان

// در این مقاله برجسته

بیابان

این کارشناسان رسانه های اجتماعی. مؤثر و شکل گیری آنلاین مکالمه از طریق استراتژی خلاقیت و رسانه ها. ما ایجاد تاثیر مارک های چنین به عنوان کشف شبکه Ellesse, Warner Bros, GSMA, NBC, Uni…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>