به عنوان انتظار می رود, “C کلمه” بر لب همه در دفتر تبلیغات تعاملی سالانه رهبری جلسه این هفته بود “کوکی ها.” بیشتر از آن در مدت کوتاهی. اما من همچنین شنیده های جدید “C کلمه”
حرکت جمع آوری — “جامعه است.” او بارها و بارها به عنوان صنعت در مواجهه با آینده و جستجو برای یک راه حل است.

اما برای اولین بار-کوکی ها و یا قریب الوقوع عدم آنها. با توجه به این که
کنفرانس دفتر تبلیغات تعاملی گل سرسبد رویداد آن را تنها طبیعی است که “چگونه تبلیغات زنده ماندن در یک پست-کوکی ؟” شد موضوع اصلی.

مخاطبان
شنیده ام از دانشکده کسب و کار هاروارد استاد جان Deighton که نقاشی یک تصویر از عذاب و دل تنگی. “هنگامی که کوکی ها ناپدید می شوند ad tech می شکند. ناشران و درآمد را رها حدود 50-60
درصد…کیفیت اینترنت را به طور قابل توجهی بدتر بیش از 2-3 سال آینده.”

Deighton سپس در ادامه به هشدار می دهند که وال استریت است از خواب بیدار شده تا به پیامدهای این
وضعیت رتبهدهی نشده است, اما زمانی که آنها نگاه شرکت با شرکت در این اثر هیچ کوکی ها او انتظار دارد که برخی از جدی revaluations برای برخی از شرکت های.

تبلیغات

تبلیغات

او نقاشی یک تصویر غم انگیز از یک بسیار ناهموار جهان
که در آن چند شرکت تا به حال غنی استخرهای اول داده اما بقیه مانده بودند به شکار برای فرستادن اسکرپ. او تنها نشاط امتیاز مثبت بود که دیوانه پیچیده Lumascape تصاویری
خواهد شد بسیار ساده تر را.

ما همچنین شنیده از یکی دیگر از, استاد, Jeffrey Cole USC مرکز برای آینده دیجیتالی بود که خیلی بیشتر صعودی. او به نام این “مهم ترین 12
ماه در تاریخ برای سرگرمی پس از اختراع تلویزیون.” او مثبت بود در مورد این توسعه قرار دادن کنترل در دست ناشران نیست ad tech. این هیچ چیز بد که
تنها ناشر داده ها باقی می ماند لازم با مقیاس سطح اعتماد و تعهد به حفظ حریم خصوصی.

IAB خود را افزایش و منجر به بحث در مورد مرحله بعدی تحولات است. و این که
که در آن ما برای اولین بار شنیده ذکر است از دیگر “C کلمه:” جامعه است.

Randall Rothenberg, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت IAB با اشاره به مزایای اولیه از کوکی ها (اینترنت اجازه می دهد تا جوامع
از علایق و سلایق مشابه به تشکیل.) او به درستی اشاره به تحولات آینده در یک پست-کوکی اینترنت در جهان باید آن جوامع در حالی که همچنین هماهنگ شخصی و
حفظ حریم خصوصی.

این نقطه رانده شد خانه سوم عشق از بنیانگذاران دیوید Spector. برای بازاریابان رقابت برای کسب دلار با احتباس. این یک معضل است که Spector حال جالب
فکر کردن در مورد. او احساس مشتریان موجود باید یک جامعه به ارمغان بیاورد و استقبال مشتریان جدید است. و با نام تجاری به نوبه خود باید از نگه داشتن آن دسته از مشتریان موجود با کمک به آنها احساس آنها بخشی
از یک جامعه است.

من شخصا عاشق این تصور که جامعه می تواند تقاطع حفظ و کسب. برای مثال آن خواهد بود علاقه مند به دیدن چگونه یک جامعه آغاز شده توسط a, پستان بند
شرکت می کند.

جامعه ذکر شده بود و دوباره توسط Twitch موسس و مدیر عامل امت برشی به عنوان او در مورد کلید به پلت فرم ، او بیان قدرت آوردن جدید و فعلی
مشترکین با هم در یک جامعه به “ایجاد یک لحظه به باز کردن سطح بعدی است.”

البته او صحبت کردن در مورد یک لفظ سطح بالا در بازی
اما آوردن مشترکان بزرگ اجتماعی تجربه مشترک همسرم از Super Bowl ad — مصرف کنندگان بر روی یک نیمکت با هم بحث و جمعی از احساس که “ما بخشی
از این دیدیم که تبلیغ با هم.”

کشش تجربه شیپور خاموشی را که همان عشق انسان از جامعه جز آن را مانند در اختیار داشتن 30000 نفر بر روی نیمکت با شما. برشی معتقد است
که در آینده تمام حوادث زندگی می کنند خواهد بود تعاملی و مبتنی بر جامعه. فن آوری را قادر می سازد مصرف کنندگان به احساس بخشی از جامعه را درگیر این رویداد با تعامل هر کجا که هستند
و با این حال آنها در حال مشاهده آن است.

بنابراین ما به عنوان تعریف پست-کوکی ما باید همچنان برای قرار دادن مصرف کنندگان در قلب تحولات به اطمینان حاصل شود ما ایجاد جدید هماهنگ شیوه ارائه
تبلیغات تعاملی مبتنی بر حفظ حریم خصوصی و شخصی.

ما به عنوان خداحافظی به کوکی ها ما باید به وضوح می گویند سلام به جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su