چیز بزرگ بعدی در دیتا: Q&A با Dativa مایکل Collette

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

اگر وجود دارد هر کسی که ساخته شده است کار خود را در اطراف اطلاعات آن را به مایکل Collette, مدیر عامل شرکت Dativa, یک رشد سریع علوم اطلاعات خدمات راه اندازی ارائه سفارشی تلویزیون اندازه گیری استراتژی
و راه حل برای مارک های سازمان ها و شرکت های رسانه ای.

Collette یک کارآفرین سریال با چهار شروع یو پی اس.

“بسیاری از زندگی حرفه ای من بود و در فن آوری:
set-top-box نرم افزار اوایل روز های دیجیتال ماهواره ای و چند اتاق DVR,” او توضیح داد.

شارلین Weisler: چگونه شما را به محوری از تلویزیون تعاملی
به داده ؟

مایکل Collette: حدود هفت یا هشت سال پیش من مشاوره با قایق رانی در تلاش برای کشف کردن که چگونه برای دریافت تلویزیون تعاملی کار یک بار دیگر
در مجموعه بالا جعبه زمانی که من ملاقات با مردم در ترنر که در واقع گفت: “آن را هرگز اتفاق می افتد اما اجازه دهید ما به شما نشان می دهد این چیز.”

من معرفی شد به زئيف
Neumeier (در حال حاضر معاون ارشد رئيس جمهور از محصول Inscape) که ویژگی های بنیانگذار آنچه شد و سپس تلویزیون تعاملی سیستم که شد شناختی در شبکه های.

تبلیغات

تبلیغات

که
تجربه آغاز شده واقعا قابل توجه محوری برای من. ما فکر کردیم که ما ساختمان یک تلویزیون تعاملی شرکت اما ما بزرگترین سرمایه گذار گفت: “تو نه. شما در حال ساخت یک
شرکت داده است و به همین دلیل من سرمایه گذاری.”

من راه می رفت که نشست و تبدیل به زئيف و گفت: “آیا شما می دانید هر چیزی در مورد داده؟’ او گفت: “هیچ چیز نیست.” من گفتم: “من نه! اجازه دهید برود!” [می خندد.] آن را بسیار شبیه به آن است.

Weisler: که منجر به
شناختی.
[افشای: من با مشورت شناختی از 2013-2015]

Collette: بله ما شروع به مقیاس این شرکت حدود هفت سال پیش. ما یک
دسته واقعا سرگرم کننده تلویزیون تعاملی مسائل با LG به عنوان یک مشتری اما ما به سرعت متوجه شد که سرمایه گذار ما راست بود: جالب ترین و با ارزش خروجی از ACR سیستم داده.

به عنوان مجموعه داده شروع به مقیاس و همانطور که ما شروع به دریافت Vizio راه اندازی در کنار ال جی ما شاهد برخی از عمیق چیزهایی اتفاق می افتد. بنابراین من چندین سال را صرف تمرکز بر ساخت عالی
داده ها.

Weisler: من می دانم که شما باید خاص فلسفه در مورد داده.

Collette: بله. ما در زمان یک رویکرد متفاوت نسبت به دیگر
شرکت در فضا است. آنها با در نظر گرفتن داده ها و ایجاد خدمات با آن است. ما فکر مهم تر چیزی که به انجام به را زیادی داده و برای ایجاد اعتماد در داده بودن واقعا
شفاف که چگونه از آن ساخته شده بود و آنچه در آن بود.

داده های پیچیده است. آن را به شفاف بنابراین مردم می توانند آن را به درستی. همیشه وجود دارد جوانب مثبت و
منفی است.

ما همچنین می خواستم به توانمند سازی یک اکوسیستم بنابراین ما همکاری با تعداد زیادی از مردمی که به آنها اجازه تعقیب جنبه های مختلف استفاده از آن داده است.

Weisler: پس چه چیز بزرگ بعدی در داده ؟

Collette: از کار من با Inscape و همکاری با تام وایس Dativa بنیانگذاران و CTO آن نگاه
مانند تمام شرکت های در حال ظهور در داده محور تلویزیون فضای بودند pivoting به یکدیگر— همه در اطراف اندازه گیری.

این نگاه بسیاری مانند ad-tech قطار خراب
با عرضه بیش از حد مشابه ارائه شده است. ما بر این باور بودند که بسیاری از شرکت ها قرار بود به جمع آوری مقدار زیادی از پول. تعداد کمی از آنها را خوب دسترسی و بسیاری از آنها مبارزه است.

اساسی ما مشاهده شد که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد این است که به عنوان بازار می شود دقیق در مورد گرانول داده انتهایی در بازار — مارک های,
سازمان ها و شبکه –در حال رفتن به شروع به داده ها در خانه.

برخی را که استعداد اما در پایان روز وجود دارد یک نیاز واقعی برای یک
خدمات حرفه ای شرکت برای کمک به کسانی که شرکت پیاده سازی استراتژی های داده های خود را.

این است که در آن Dativa می آید. آن شده است یک حرفه ای خدمات شرکت از
شروع می شود. ما در اینجا به فروش یک پلت فرم. ما عمل به عنوان یک سرویس برای کمک به مشتریان ما ساخت یک پلت فرم است که آنها می خواهند به استفاده از. ما به آنها کمک خواهد کرد گسترش آن را به عنوان آنها آرزو, اما آنها آن را خود. ما فقط ساخت
آنچه مشتریان ما می خواهند پیاده سازی داده های آنها با مجوز و صدور مجوز برای آنها آنچه که ما را.

Weisler: هر شرکت مشغول به کار در فضای داده شده به نگران
در مورد حفظ حریم خصوصی.

Collette: Tخود تأکید چرا insourcing بسیار مهم است. هنگامی که مشتریان به ارمغان می آورد Inscape داده ها را به خود دامنه برای مثال در آن تنظیم
آنها می توانند هر آنچه که دیگر اول یا سوم داده اند.

بنابراین اگر شما یک نام تجاری است و شما باید داده های مشتری شما می توانید مطابقت با مصرف داده شما باید به
مشاهده اطلاعات خصوصی را بدون از دست دادن در اختیار داشتن داده های خود را. امروز حریم خصوصی در جهان است که واقعا مهم است. شما در میانهی شب خود را به اشتراک گذاشته اطلاعات مشتری با هر کسی.
شما فقط با استفاده از آن را برای خود و بینش خود را. از حریم خصوصی نظر است که استفاده از داده ها است که بسیار بیشتر از حد مجاز است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>