همه گیر infodemic: چگونه رسانه های اجتماعی کمک می کند (و درد) در طول شیوع کروناویروس

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

در حال حاضر جهان در حال مبارزه با یک بیماری کروناویروس. آن را در آغاز ماه دسامبر 2019 هنگامی که یک گروه از مردم از چین شمالی هوبئی استان توسعه غیر قابل توضیح ذات الریه-مانند بیماری است. با پایان ماه های محلی جامعه علمی موفق به مشخص کردن منبع از این بیماری و ایجاد ارتباط آن با ویروس سارس است که ترس و وحشت جهان از 17 سال پیش.

به عنوان 2020 نورد در اطراف شیوع تبدیل به یک بین المللی بیماری همه گیر. هر کشور این ویروس به سوخت وحشت و تقاضا برای اطلاعات در مورد این بیماری است. به عنوان یک نتیجه, رسانه های اجتماعی تبدیل شد و هر دو یک منبع ضروری از اطلاعات حیاتی و زمینه مناسبی برای خطرناک شایعه اذهان عمومی با ادعای برابر شوک ارزش اما متفاوت حقیقت ساخت امواج بزرگ در سراسر جهان است. این که مدیر کل حتی اظهار داشت: “ما نه فقط در مبارزه با یک بیماری همه گیر; ما در حال مبارزه با یک infodemic.” این وضعیت این است که این عهد به قدرت خام از رسانه های اجتماعی و نشانه چقدر ما زمانی که آن را به محدود کردن گسترش خطرناک نهفته است آنلاین. اجازه دهید بحث در مورد آن.

بیماری های همه گیر از رسانه های اجتماعی سن

از شیوع کروناویروس نبود برای اولین بار وارد در عصر رسانه های اجتماعی: حداقل سه دیگر بین المللی بیماری های همه گیر رخ داده در ده سال قبل از آن. H1N1 (آنفولانزای خوکی) همه گیری این بیماری همه گیر ابولا و Zika شیوع همه برجسته و به طور گسترده ای مستند نفوذ در رسانه های اجتماعی مکالمات. فقط ده سال پیش سازمان های غیر دولتی نیست لزوما مجهز به برقراری ارتباط خطر آنلاین اطلاعات. مردم با استفاده از رسانه های اجتماعی به دنبال دستورات اما غیر قابل اعتماد و/یا منابع غیر رسمی تا به حال بلندترین صدای.

زمان 2014 وارد سازمان بهداشت و درمان بودند بسیار بهتر آماده برای راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود را و اثرگذارندهها به آنها کمک کرد قرار گرفتن در معرض. اما شبکه های اجتماعی خود را به حال مشکل شناسایی بازیگران مخرب و برخورد با اطلاعات غلط. این روزها ما پیشرفت فوق العاده ای. شبکه های اجتماعی بالغ باید نظر خود را, قابلیت, سازمان های بزرگ رو بهتر است در برقراری ارتباط آنلاین و زیر مقیاس اطلاعات غلط مبارزات انتخاباتی 2016, مردم بدست کمی بهتر در گفتن حقیقت از داستان. چه نقش رسانه های اجتماعی در این بازی اتفاق می افتند ،

منبع اطلاعات قابل اثبات

چین معروف آمادگی به مرحله در طول سال 2009 H1N1 شیوع آموخته آن درس که در صف مقابل و شفاف در مورد کوروناویروس وضعیت در رسانه های اجتماعی. در روز پس از خبر اولیه وجود دارد هیچ کمبود اطلاعات قابل اثبات رسمی از منابع چینی.

چه کسانی و دیگر سازمان های بهداشت عمومی نیز استفاده از رسانه های اجتماعی برای اطلاع رسانی عمومی در مورد شیوع و کنترل وحشت. البته این به آن معنا نیست که اطلاعات غلط نیست و در حال گردش در میان کاربران رسانه های اجتماعی. برای بسیاری از مردم, تئوری های توطئه در پاسخ به بی معنی ظلم و ستم از این بحران است. آنها ارائه وضوح و فرصتی برای سرزنش کسی برای ویران کردن. پس از آن غیر منطقی است که تعدادی از تئوری های توطئه خطرناک ‘منفجر کرد’ ارائه جالب البته به طور کامل نادرست راه از مشاهده این وضعیت است. برخی ادعا می کنند که این ویروس یک سلاح بیولوژیکی ایجاد شده توسط هر دو ما (برای کشتن مردم چین) و یا چین (برای کشتن آمریکایی ها). برخی ادعا می کنند که وقوع بود و هماهنگ با تکنولوژی – برای از بین بردن چین وضعیت به عنوان پایتخت جهان با تکنولوژی بالا تولید.

وب سایت رسانه های اجتماعی به طور جدی به مبارزه با این اطلاعات غلط و fearmongering. چینی غول تکنولوژی در حال حاضر به خوبی versed در سانسور قرار دادن ابزار خود را به خوبی مورد استفاده برای جلوگیری از گسترش چنین نهفته است. سازندگان WeChat — چین شماره یک پلت فرم رسانه های اجتماعی — استفاده از محبوب واقعیت-چک کردن پلت فرم برای برطرف کردن مضر تصورات غلط. غربی وب سایت های مانند Twitter, Facebook و Instagram نیز به طور فعال در حال کار برای اطمینان حاصل شود که تنها صحیح منابع دریافت تقویت شده. زمانی که مردم جستجو برای “کوروناویروس” در این سیستم عامل آنها کمتر به احتمال زیاد به روبرو می شوند هر گونه ادعاهای بی اساس از آنها را در طول های اخیر Zika بحران است. محتوا از معتبر’ حساب اولویت قرار داده شده است در حالی که تازه ادعا می کند در حال scrutinised و factchecked.

البته هیچ خبر جعلی — فیلتر الگوریتم مناسب است. به عنوان coronavirus شد روند موضوع بسیاری از مردم در تلاش برای سود کردن محبوبیت خود را در راه است که نمی تواند پیش بینی شده است. چند نوجوان وبلاگ نویسان وانمود آلوده به استنباط شوک از همسالان خود ترحم از آنلاین خود را از پیروان و از همه مهمتر کلیک. مانع مانند این را نمی توان به عنوان به خوبی به عنوان ادعای توطئه بین المللی, اما آنها هنوز هم تا حد زیادی غیر قانونی — و عاملان به احتمال زیاد به صورت عواقب اعمال خود را از کاشت وحشت بر روی هدف است.

روش های ارتباطی

شهرهای متعدد در استان هوبئی در lockdown برای جلوگیری از گسترش ویروس: بیش از 50 میلیون نفر هستند و مانع از خروج خود را از شهرستانها. در سراسر جهان کسانی که مظنون به پناه دادن به این بیماری قرنطینه می شوند در داخل خانه خود و یا در موسسات پزشکی است. در این شرایط رسانه های اجتماعی به عنوان تنها راه قابل اعتماد برای قربانیان این ویروس به برقراری ارتباط با جهان خارج است. تقاضا برای اطلاعات دست اول در مورد شیوع سوخت محبوبیت coronavirus صحبتهای.

مردم مشتاق هستند به داستان خود را و سند زندگی روزانه خود را در برابر این بیماری کشنده. این به خصوص در مورد افراد بسیار در محیط های جدا شده مانند است که از الماس شاهزاده خانم بوش کروز — یک coronavirus آلوده به کشتی. آن را در lockdown برای بسیاری از ماه فوریه با بیش از 3500 مردم پردازنده از جمله 700 coronavirus بیماران.

مسافران اجازه نداشتند به معاشرت و تنها چند تخلیه شدند. در چهره این, وحشت رسانه های اجتماعی تنها راه برای مسافران به اقامت در تماس با خانواده های خود و جهان در بزرگ. آنها صحبتهای وبلاگ و به نظر می رسد در برنامه های زنده تلویزیونی از وهم آور راحتی از کابین خود. شهروندان چینی به خصوص کسانی که در شمال زندگی می کنند, جلوگیری از بیرون رفتن و استفاده از رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از خطر آلوده شدن. آنها می توانند نگه داشتن در تماس با دوستان خود دریافت آخرین اخبار و سفارش غذا با تشکر از رسانه های اجتماعی.

پشتیبانی زیرساخت

رسانه های اجتماعی نیز ابزاری در کمک به بهبود وضعیت.

مانند دیگر حوادث مشابه آن به هنگام تولد به یک سهم عادلانه از آنلاین جمع آوری اعانه هر دو در چین و خارج از مرزهای آن. مردم در حال دادن پول به مبارزه بیمارستان ها و همچنین به عنوان افراد در معرض خطر مرگ ناشی از این بیماری است. شرکت های بزرگ مانند وسترن یونیون و Tencent نیز در پیوستن به تشویق مشتریان خود و کاربران به کمک مالی به این علت است.

دانشمندان با استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی برای همکاری. Coronavirus ژنوم به طور علنی منتشر شده در اوایل در طول شیوع اجازه می دهد هزاران نفر از محققان به اشفتگی فکری موقتی ممکن است راه حل های درمان و توضیحات.

مردم عادی به سادگی می توانید با استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارائه حمایت معنوی به کسانی که تحت تاثیر این ویروس مرگبار است. در یک چینی به طور معمول نمایش همبستگی WeChat کاربران از سراسر چین تصاویر منتشر شده از مواد غذایی محلی خود را در حمایت از کسانی که در ووهان.

در نهایت رسانه های اجتماعی فراهم می کند یک نوع جمعی عزادار فضا. حوادث مانند این می تواند سخت به فرایند روانی و حتی سخت تر به درک. هنگامی که یکی از دانشمندان به کشف ویروس تسلیم به بیماری و مرگ او موجب مکالمات در مورد فداکارانه شجاعت از مردم مبارزه با شیوع. حافظه خود را مفتخر شد هزاران نفر از شهروندان.

Takeaways

در حالی که پوشش زودتر بیماری های همه گیر’ نفوذ رسانه های اجتماعی تا حد زیادی متمرکز اطلاعات غلط آن را واقعا نمی شود عادلانه را به انجام همان در اینجا.

شبکه های اجتماعی در حال انجام بخشی خود را با ایجاد ابزارهای جدید برای مقابله با اخبار جعلی و تئوری های توطئه است. در این مرحله آنها در حال انجام خوب از بد برای کمک به مردم آسیب دیده توسط ویروس. آنها سوخت علمی, همکاری, ایجاد فرصت جذب سرمایه و شاید مهمتر از همه — کمک می کند تا قرنطینه مردم غلبه بر انزوای خود.

رسانه های اجتماعی می تواند یک نیروی غیر قابل توقف به خصوص در زمان بحران. MNFST ما جمعیت ارتقاء پلت فرم می تواند کمک به خود را با نام تجاری اهرم آن و ایجاد هیجان واقعی برای محصول خود را.

مایکل Sokolov است که از بنیانگذاران MNFST

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>