رویای ازدواج با تلویزیون حق بیمه موجودی با سهولت برنامه ریزی خرید التزام به آرامی.

سازمان ها و صاحبان رسانه عامل تحت legacy systems, ویژگی های ناسازگاری و تناقض وجود ندارد و استانداردهای اندازه گیری در حال مهار توانایی نوسازی راه تلویزیون موجودی است که خرید و فروش در زمانی که بازاریابان در حال تلاش برای پیدا کردن مخاطبان هدف در یک بخشبندی تلویزیون چشم انداز است.

تلویزیون کسب و کار است که هنوز هم تقریبا $65bn بازار و بسیاری از که می آید از سنتی خطی تلویزیون. اما تلویزیون ساخته شده است در اطراف چشمگیر بازار; بودجه در جای خود قرار داده و ماه پیش بر خلاف اکثر دیجیتال خرید که اتفاق می افتد در زمان واقعی است.

جولیان Zilberbrand معاون اجرایی رئیس جمهور از مخاطبان علم در ViacomCBS گفت: در طی یک میزگرد در IAB ALM که پیشرفته تلویزیون برنامه ریزی حساب برای یک “تکه کوچک” از شبکه خطی کل تلویزیون کسب و کار.

“آن را نمی دیجیتال” گفت: Zilberbrand. “آن را به سادگی فقط می خواهم به یک برنامه پلت فرم و به دنبال فعال کردن. شاید آن را دریافت وجود دارد روزی است, اما آن را در واقع بسیار دشوار است برای اجرای نشانی [امروز].”

بسیاری از بحث در این سال IAB سالانه رهبری جلسه در پالم اسپرینگز کالیفرنیا در اطراف محور پرداختن به صنعت کوکی مشکل اما قابل توجه و تمرکز بر رشد بیش از حد بالا (OTT) تلویزیون در بازار به عنوان مصرف کنندگان همچنان به فرار از کابل بسته نرم افزاری.

برنامهای تلویزیون شده است و در بازاریابان ذهن حداقل از اواسط دهه گذشته است. در سال 2015 Comcast خریداری جهان قابل مشاهده برای آن برنامه ریزی خطی تلویزیون پلت فرم AudienceXpress. در 2018, Altice به دست آورد مشابه پلت فرم به نام PlaceMedia و AT&T همین سال گذشته زمانی که آن را خریداری Clypd.

اما شده است وجود دارد حداقل یک مصدوم. کابل گروه Cox اعلام کرد در پایان ماه ژانویه است که آن را پنج ساله در برنامهای تلویزیونی واحد Videa در 31 مارس. می آید که فقط یک ماه پس از آن بی سر و صدا به فروش می رسد حیطه پیشرفته و تلویزیون, کسب و کار به آپولو مدیریت جهانی برای نامعلومی مجموع.

Cox نیست که اظهار نظر فراتر از بیانیه آن منتشر شده Videa بسته شدن در 31 ژانویه.

“در طول سال این شرکت ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی در برنامهای تلویزیونی فضا, اما آن است که دیگر پایدار برای ادامه عملیات. ما تشکر ما فوق العاده کارکنان برای کار سخت خود را ادامه خواهد داد به ارائه منابع برای کمک به آنها را از طریق این انتقال” این شرکت اعلام کرد.

دو مدیران در تلویزیون adtech شرکت گفت که برنامهای تلویزیون تنها حساب برای اواسط تک دیجیتال صرف از کل بازار تلویزیون.

متناقض تعاریف

توسط دقیقترین تعریف برنامه ریزی تبلیغات ترکیبی از کامپیوتر و ابزار های برنامه نویسی با اتوماسیون به هدف قرار دادن کاربران بر اساس اطلاعات موجود: برنامه علاوه اتوماتیک برابر با programmatic.

اما immediateness از اطلاعات غنی اینترنت اضافه شده در زمان واقعی مناقصه و یک به یک هدف به تعریف برنامه ریزی.

که تعریف مناسب نیست در جهان از پخش تلویزیونی که نیست بر روی اینترنت تحویل داده و در بهترین حالت ارائه می دهد خانوار در سطح هدف قرار دادن از طریق جعبه تنظیم بالا داده.

به عنوان یک نتیجه مدیران در خرید و فروش-طرف باید دیدگاه های متفاوتی در مورد اینکه آیا در حال ظهور تلویزیون برنامه ریزی و فعال سازی سیستم عامل مانند NBCU یک پلت فرم و Amerpsand و پلت فرم تعداد به عنوان برنامهای راه حل.

به عنوان یک مدیر اجرایی در یک تلویزیون هوشمند شرکت توضیح داد دیجیتال خریداران استفاده می شود به یک-به-یک هدف نیست wholy تحت تاثیر قرار خانوار-داده ها در سطح, در حالی که تلویزیون خریداران استفاده می شود به تکیه بر نیلسن پانل ها هیجان زده با چشم انداز رسیدن خاص خانواده ها.

بخشی از ریف بیش از تعریف برنامهای تلویزیون پایین می آید به تحویل. خطی پخش تلویزیون مبارزات می توان برنامه ریزی از طریق یک برنامه پلت فرم اما این تبلیغات معمولا آماده به صورت پویا درج مراتب در پیشبرد.

یک سازمان اجرایی گفت: مهمترین برنامهای تلویزیون خرید انجام شده است در پراکندگی بازار خارج چشمگیر فصل و معمولا برنامه ریزی شده هفته ها یا ماه های آینده.

“حتی چیزهای که خودکار است ما هنوز هم رزرو که برای یک ماه دور” گفت: این سازمان اجرایی است.

“تنها راه این مقیاس است که به ارائه تعریف از برنامهای” گفت: یکی از تلویزیون adtech مدیران “است که اطلاعات و اتوماسیون.”

بازسازی تیم

مدیران در سازمان های رسانه ها و صاحبان شرکت adtech همه می گویند که تلویزیون خرید و فروش تیم ها هنوز ساخته شده در راه است که نمی مطابقت تلویزیون عادات مصرف.

آژانس اجرایی گفت: شرکت خود را نقل مکان کرد و به سرعت به ترکیب تلویزیون خرید واحد اعم از خطی یا OTT به یک ویدئو ، با توجه به این حجم از یوتیوب و ظهور سیستم عامل های ویدیو مانند Quibi و Infinite به “منطقه خاکستری از چه دیجیتال و تلویزیون است که واقعا پیچیده است.”

یک مطالعه اخیر از Prohaska مشاوره یافت که در میان 121 سازمان های مورد بررسی نیمی از هزینه های خود را خریداری برنامه نویسی اما تنها یک سوم از سازمان را یکپارچه برنامه ریزی تیم خرید.

مت Prohaska مدیر اجرایی Prohaska مشاوره گفت: اکثر تلویزیون فروش تیم هنوز به واقعا همگرا ،

“میراث چگونه تلویزیون موجودی و عملکرد موفق شده کار کرده نسبتا خوبی برای ناشران برای بیشتر از 60 سال…” گفت: Prohaska. “[W]e درک و قدردانی از ریتم است که روند و به همین دلیل یک ناشر هنوز هم می خواهم به constrict عرضه و تقاضای کل و انجام یک کار بسیار ثابت نجومی به فروش حدود 70 درصد از [خود] سالانه موجودی. که نسبتا خوب بازار برای بسیاری از فروشندگان.”

جاستین روزن معاون رئیس جمهور از پیشرفته تلویزیون اطلاعات و تحقیقات در علامت گفت: در IAB ALM که فرآیندهای داخلی به منظور تسهیل در برنامهای تلویزیونی هنوز در حال شکل گرفتن در سراسر صنعت است.

“این جرات گفت:” روزن. “این عملیات در واقع این اتفاق می افتد حتی با مقیاس که ما در حال حاضر ارائه, که من فکر می کنم کمترین حرکت می کند. اما هنگامی که ما وجود دارد من فکر می کنم ما می بینیم بسیاری از dominos قرار می گیرند.”

اندازه گیری مشکل

برخی از مارک های آماده به صرف نشانی تلویزیون کمپین از طریق یک برنامه ریزی ارائه شده است.

مگی ژانگ معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویری تحقیق و بینش در Dentsu Aegis شبکه گفت: در IAB ALM که او را به دیدن یک “مواد تغییر” از جمعیتی مبتنی بر خرید تلویزیون به مخاطبان مبتنی بر خرید برای برخی از مشتریان.

“اندازه گیری می تواند باز کردن یک مقدار جدید افزایشی, بودجه شیفت از خطی سنتی به مخاطبان مبتنی بر خرید [اما] نیاز مشتریان برای دیدن نتایج گفت:” ژانگ.

ایستگاه گروه شروع به آغوش CPM مبتنی بر خرید OpenAP است کار به استاندارد پیشرفته تلویزیون مخاطبان بخش و پروژه پارو باز است تا بیشتر به نشانی پخش تلویزیون موجودی اما تبلیغات تلویزیونی هنوز هم تا حد زیادی متکی بر GRPs و گسترده جمعیتی مبتنی بر بخش ارائه شده توسط Nielsen.

برنامه ریزی یک نشانی کمپین از طریق یک برنامه پلت فرم تنها برای فعال کردن بر روی یک GRP حمایت 80,000-خانواده پانل دقیقا نمی مش. به عنوان مدیر برنامه ریزی در یک شرکت سرگرمی, توضیح, تبدیل از GRPs به CPMs باعث می شود آن را سخت به پیش بینی” که در آن به تخصیص صرف.

به عنوان یکی دیگر اجرایی در تلویزیون adtech شرکت قرار داده و آن را: “ما تنها در یک سوم زمین باز یافته.”

درام سالانه تبلیغات دیجیتال کنفرانس برنامه ریزی پانچ برگزار خواهد شد در 10 ژوئن در نیویورک است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de