سه سال پیش بود وجود دارد مقدار زیادی از سر و صدا در مورد نبرد بین تاسیس سازمان ها و ورود قریب الوقوع بزرگ با نام تجاری-نام مشاوران آمدن به تبلیغات دیجیتال
فضا. این مشاوران قرار بود پس از خلاق, کسب و کار, کسب برنامهای سیستم عامل و غواصی به فضای رسانه ای. وجود رقابتی گفتگو متلاطم است.

سه سال بعد همه چیز هنوز هم همان احساس را به عنوان آنها استفاده می شود. سازمان های اینجا در droves و هیچ چیز واقعا تغییر بسیار زیاد است.

مشاهدات من نیست که
سازمان های در حال ساخت باز گشت و نه آن است که مشاوران باید تصمیم به چشم پوشی از این کسب و کار است. من فکر می کنم حقیقت این است که متنوع تر از آن است.

مشاهدات من است که در واقع
وجود دارد اتاق را برای همه به اندازه کافی برای بازی در تبلیغات دیجیتال. این صنعت ایجاد کرده است به طور کامل عملکرد اکوسیستم که در آن سازمان های مشاوران و یکی کردن مغازه های کوچکتر می تواند همه
خود را حفظ کسب و کار مربوطه.

تبلیغات

تبلیغات

من صرف برای اولین بار 15 سال از زندگی حرفه ای من در این سازمان و آن را دوست داشتم. من یاد گرفتم که یک تن بود و قادر به تمرین صنایع دستی در سراسر مارک های مختلف در
یک بار برای دیدن چه کار می کرد و چه نکرد. این یک ازمایشگاه برای ایده های من, و من فکر می کنم سازمان خواهد بود در اطراف ابد به این دلیل که دیگران آن را به همان شیوه.

این
روز من تعداد زیادی از افرادی که پینگ من و بپرسید که آیا سازمان آنها می خواهند برای راه اندازی یک ایده خوب است یا نه. من بازخورد است که معمولا همان: اهداف شما چه هستند و که در آن شما می بینید که
آژانس در 10 سال ؟ اگر شما به دنبال به ساخت برخی از کرگدن آژانس خواهد بود که رسیده برای کسب در 10 سال من را هدایت شما را از این مسیر. اگر شما به دنبال برای ایجاد یک
بیشتر انعطاف پذیر, شیوه زندگی, کسب و کار که در آن شما می توانید سرگرم کننده انجام کار بزرگ و کسب یک زندگی خوب, پس از آن من فکر می کنم این یک راه برای گرفتن است. مانند هر دیگر تصمیم گیری در زندگی, همه چیز در مورد
که در آن شما می خواهید برای پایان دادن به.

از سوی دیگر مشاوران هستند جایی که شما در یادگیری ساختار راه به کار گیرند. آنها را به رسمیت بسیاری از کسب و کار وجود دارد و برای
چیزهایی مثل آموزش نحوه ایستادن فن آوری پشته پرورش تغییر مدیریت ،

سازمان های زیرک و می تواند به عنوان یک زمین بازی و یا آزمایشگاه برای ایده های خود را در حالی که مشاوره
مغازه ها بیشتر متمرکز بر تکرار مفاهیم مقیاس پذیر. فکر می کنم نوآوری در مقابل مقیاس زمانی که شما نگاه در سازمان در مقابل مشاوران. که قطعا 100% قانون وجود دارد — استثنا — اما این است که چگونه من تمایل به نگاهی به زمین بازی که به من کمک می کند تا تعیین کنید که من ممکن است می خواهم به کار با پایین خط.

هر دو مدل کسب و کار باید یک عنصر مشترک:
مردم. مدل کسب و کار برای یک سازمان به عنوان یک مشاور این است که بر اساس زمان billable. این بدان معناست که آنها پرداخت می شود با اینکه در اتاق کار, مشخصه در پروژه های.

سازمان های فشرده با توجه به فشار از خرید. بنابراین مشاوران هستند. من پیدا مشاوران به شفاف تر در ساعت نسبت به سازمان.

است که می گویند که
سازمان های مات هستند. این درست است که مشاور مدل با وضوح بیشتری بر اساس FTE تخصیص جایی که سازمان تمایل به انجام کارهایی مانند خرید رسانه کمیسیون و یا به صورت مجموعه ای از تعداد
نمایش تبلیغات ،

سازمان پرداخت می شود بیشتر بر اساس محصول در حالی که مشاوران صورتحساب بیشتر بر اساس وقت خود را آشکار. یک بار دیگر هر دو مدل فقط خوب کار می کنند و هر دو را
زندگی می کنند برای سال های بسیاری است اما به عنوان شما را به ساخت کسب و کار شما می خواهید به فکر می کنم از طریق, است که مدل مناسب برای شما.

من انجام می شود سازمان ها و من انجام مشاوره و در حال حاضر
من در خانه. تمام این مسیرها در حال پربار و سرگرم کننده و در دسترس خواهد بود برای نسل های آینده. وجود دارد قطعا بیشتر از کار به اندازه کافی برای رفتن به اطراف و به همان اندازه بیش از
به اندازه کافی مشتریان به پرداخت هزینه برای آن کار می کنند.

من می گویم “به سلامتی” به هر کسی که عنوان کردن این دو مسیرهای مربوطه. شما لذت بردن از روز پیش!

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im