هر کس به دنبال یک راه برای افتراق از رقابت است. گاهی اوقات یک آگهی بهترین راه برای انجام این کار است. به نظر می رسد که بیشتر و بیشتر به مشتریان دهانه توجه کوتاه تر. این نوع از تبلیغ ممکن است به طور فزاینده تبدیل شدن به شرکت های راه گرفتن توجه. در اینجا یک شکست کامل در مورد هفت آگهی دوم از جمله برخی از نکات برای کمک به شما در ساخت یکی از خود را.

هدف چیست ؟

تصور این سناریو: فرض کنید دو وجود دارد جداگانه فیلم تریلر (پیش نمایش) به صورت دقیق همان فیلم است. اولین تریلر و سه دقیقه را نشان می دهد و شما نسبی طرح داستان و ژانر فیلم است. آن را فراهم می کند برخی از صحنه های جالب و برخی از فتنه به عنوان به آنچه که اتفاق خواهد افتاد. مطمئنا این ممکن است موثر باشد و شما می توانید هیجان زده برای دیدن این فیلم اگر شما به این نوع از فیلم در آن است. حتی اگر این تریلر هیجان زده برخی از علاقمندان به سینما, شانس هستند آن را شکست خورده به زمین با موفقیت بر دیگران. شاید آنها دوست game, این طرح اما فکر تریلر به دور بیش از حد از دلچسب بخش هایی از این فیلم است. شاید آنها نمی مانند نوع ژانر فیلم می افتد ، شاید آنها دوست نداشتن بازیگران.

در حال حاضر تصویر یکی دیگر از تریلر. آن چشمک می زند چند لحظه خطر در سراسر صفحه نمایش و پس از آن فقط به عنوان به سرعت به عنوان مخاطب آنها را می بیند می دهد این فیلم عنوان و تاریخ انتشار. این تریلر تنها طول می کشد به طور خلاصه مثل هفت ثانیه است. حتی اگر این تبلیغات همان دقیق فیلم شانس هستند این تریلر بیشتر موثر است. آن را ایجاد فتنه و هاله ای از رمز و راز است. همچنین در سمت چپ مخاطبان مایل بیشتر. آن را حتی تمایز خود از دیگر پیش نمایش به عنوان آنها تمام شد و حدود دو دقیقه است. در نهایت آن را نمی پوشند مخاطبان با تمدید پیش نمایش است که نمی تواند توجه خود را نگه دارید.

سناریوی فوق توصیف اساسا قدرت هفت دوم تبلیغات. نه تنها آن را آسان تر برای مصرف آن نیز خود را متمایز از انبوه از تبلیغات دیگر. اگر یک شرکت تبلیغات قطعا اتحاد عناصر مختلف به یک فیلم تریلر ویژگی ها و هدف های بسیار مشابه هستند. گاهی اوقات یک تبلیغ بسیار مرموز و جذاب که این حکم بیشتر به مشتریان و مخاطبان دخالت. گاهی اوقات آن سرزمین به دلیل آن را نمی آنها را با مته سوراخ و منجر ذهن خود را سرگردان.

چگونه برای ایجاد یک

قبل از ایجاد هفت آگهی دوم متوجه البته که هر شرکت در جریان است متفاوت باشد. به اینکه در چنین چیزهایی به عنوان سبک تبلیغ شما مایل به ایجاد این نوع از نام تجاری شما در محل و زمان آگهی خود را است قرار می گیرد و بیشتر.

بعد از آن شما باید برای تصمیم گیری پیام شما قصد برقراری ارتباط است. آیا شما می خواهید مشتریان خود را به دور از تبلیغ خود را با مقدار زیادی از اطلاعات وجود چنین یک زمان کوتاه دیدن جزئیات است ؟ اگر این نیاز به برخی از خلاق قراردادن. آیا شما به جای ترک همه چیز مرموز تر? اگر این مورد است, شما نیاز به تصاویری منحصر به فرد و صوتی و همچنین به عنوان برخی از داستان سرایی (البته حداقل). به یاد داشته باشید که هر آنچه شما انتخاب می کنید باید مناسب به محدوده هفت دوم آگهی.

مهم ترین چیزی که به آغوش یک آگهی که در آن محدودیت ها و نقاط قوت. اگر شما سعی می کنید برای متراکم دو دقیقه آگهی به هفت بار دوم پنجره, شما در حال رفتن به شکست است. به جای روشن کردن این بازی بر روی سر خود را و ایجاد یک تبلیغ که برانگیخته الهام بخش و whets اشتها برای اطلاعات بیشتر. ترک مخاطبان خود را با فتنه به جای بی تفاوتی.

نسبت به تبلیغات دیگر

قطعا وجود دارد یک چیز دیگر آگهی می توانید انجام دهید که هفت آگهی دوم نمی تواند. مثلا دو دقیقه آگهی می دهد شرکت های این شانس را به تفکیک جزئیات کلیدی در مورد محصولات یا خدمات خود را. این اجازه می دهد تا به صورت مفصل داستان سرایی و نام تجاری. آن را ارائه می دهد شانس بیشتری برای نمایش لوگو بازی صدای جرنگ جرنگ و پر سر مشتری با شرکت رنگ. دیگر تبلیغات اجازه می دهد تا کسب و کار نشان می دهد که چرا آنها بهتر از رقبای خود را از طریق جزئیات قیمت و ارزش مقایسه است که کوتاه آگهی فقط احتمالا نمی تواند انجام دهد.

پس چگونه کوتاه آگهی جبران برای هر یک از این ؟ اساسی آن قدرت نهفته است در توانایی خود را برای ارائه پیام خود را بدون وقفه و یا قطع. برای مثال بیایید می گویند وجود دارد دو داستان است. یک رمان و یک داستان کوتاه. یک خواننده تصمیم می گیرد به خواندن هر دو آنها را و آنها را به هر یک امتیاز. تصور کنید که اگر آنها به اتمام رمان, آنها قطعا از آن لذت ببرید بهتر است. اما به خاطر این که خسته از دیگر رمان و برش در نیمه راه از طریق آن. آنها, اما, پایان داستان کوتاه. آنها در نهایت رتبه آن بالاتر است. این یکی از مزایای کوتاه تبلیغ بیش از یکی دیگر.

صرف نظر از اینکه کوتاه تر ad کمتر مواد را ارائه می دهند (و می تواند استدلال می کنند این است که اساسا ‘بدتر’ به عنوان یک نتیجه) اگر بیشتر مخاطبان در حال تکمیل آن داستان آن را برد.

در حال حاضر آن را عادلانه به استدلال می کنند که این امر تنها زمانی که کسی تمایلی به تماشای دیگر تبلیغات است. علاوه بر این در برخی از رسانه های پرش تبلیغ سخت تر است. هر چند این معتبر است آن را پاک نمی کند روند رو به رشد مردم با کاهش دهانه توجه. به طور مشابه, آگهی بازی در حال گسترش است به سیستم که در آن پرش تبلیغات بیشتر و بیشتر امکان پذیر است.

حالا که شما یک درک قوی از چرا و چگونه از آن زمان خود را به هفت دوم آگهی. کشف کردن جزئیات و ایجاد چیزی بسیار قدرتمند است که حتی یک timespan می تواند متوقف شود اثر بخشی آن.

Cory اشمیت رئیس بازاریابی در Canto

// در این مقاله برجسته

Canto

ماموریت ما این است که برای ایجاد تنها انسان محور دیجیتال مدیریت دارایی راه حل است که سبب مشتریان ما را به خود سازماندهی همکاری و انجام کار معنی دار است که همواره کسب و کار خود را به جلو.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im