‘کتاب قانون شده است و پاره پاره کردن’: آژانس تجدید نظر تبادل طول coronavirus رکود

تبلیغ در حال دست و پنجه نرم کردن با یک واقعیت جدید برای سال 2020 منجر به کاهش در بودجه و تاخیر در هر رشته ای بازاریابی تصمیم گیری. این داشتن یک اثر حذفی به سازمان ها و بسیاری از آنها در حال حاضر تجدید نظر در رویکرد خود را به کسب و کار جدید و مشتریان آنها باز به کار با.

مشاوره بازاریابی Ebiquity به تازگی مورد بررسی چشم انداز 44 عمده جهانی تبلیغ با یک ترکیب رسانه صرف بیش از $15bn. تقریبا تمام شد و تجدید نظر در بودجه برای سال با 80% برنامه ریزی برای کاهش صرف در دسترس نباشد. مشاوره مدیریت مدیر برای قاره اروپا Laetitia Zinetti گفت که در حالی که انتظار عمده “چشم انداز مثبت” در مارک های مرور خود را به سازمان های آینده چهارم – اگر وجود داشته اند که یک تعداد انگشت شماری آن مظنون وجود خواهد داشت بطور قابل توجهی بیشتر در Q3 و به طور بالقوه افزایش 2021.

“به عنوان بحران تکامل می یابد بازاریابان به طور فزاینده نیاز به اطمینان از بهره وری به ویژه از دیدگاه هزینه. با توجه به زمان و سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای یک آژانس فرآیند انتخاب ما انتظار داریم که برخی از برندها ممکن است انتخاب کردن به جای خود را به دوباره خود را در رابطه موجود و ایجاد یک تجدید نظر در قرارداد” Zinetti اضافه شده است.

“در حالی که مارک نیست به طور رسمی شروع رزین های ما را دریافت کرده اند دو زمین پیشنهادی برای مارک های جهانی که می خواهند به استفاده از دوره فعلی برای آماده سازی مراحل و نوشتن مختصر. آنها برنامه ریزی برای قرار دادن RFP هنگامی که وضعیت تثبیت شده است.”

ریچارد رابینسون مدیر عامل در Oystercatchers گفت: او را متوجه این سطح از بحث در میان مارک های خود را در مورد سازمان تنظیم یو پی اس رفته است تا در سه هفته گذشته. “این بحث روشن است از بلند مدت تجاری-رشد به زمان واقعی تمرکز در اینجا و در حال حاضر و در برخی از موارد این است که در اینجا و در حال حاضر کسب و کار و بقا برای مارک” او گفت:.

به نظر می رسد که بحث است و در عین حال به نوبه خود به عمل است. جدا تحقیقات از ID Comms به دولت-از-بازی بازی های درون سازمان پیدا کرده است که اکثریت (69%) گزارش کرده اند که زمینهای آنها مشغول به کار شده اند به تعویق افتاد, به تعویق افتاده و یا لغو به دلیل Covid-19.

“برای ما جدید و تماس های کسب و کار را تقریبا به طور کامل متوقف شد” گفت: Neil هندرسون مدیر ارشد اجرایی در آگهی های مستقل آژانس St luke’s.

“این تعجب آور نیست. همه مشتریان شده اند آمار با تغییر عظیم است که نیاز به تمرکز خود را به مسائل عملیاتی و کارکنان خود را. ما تا به حال یک زمین شروع به پس از مستند اما این برای یک کسب و کار است که در پاسخ به سرعت به بحران است. دیگر زمینهای که ما درگیر با به تعویق افتاده اند. 60% تا زمانی که ما می تواند به صورت چهره به چهره دیدار 30% با دو ماه تاخیر. ما واقعا شلوغ تا Covid رسید.”

دیگران در حال پیدا کردن که مشتریان در حال امید بستن به چشم پوشیدن رسمی زمین فرآیند در آب و هوای فعلی و به جای انتصاب سازمان های جدید به خلاصه زیر ارجاع. استفان Corlett مدیر عامل در 180 Kingsday یک سازمان خلاق مستقر در آمستردام گفت که او تا به حال برنده بیشتر کسب و کار جدید بدون زمین در چند هفته گذشته در حالی که تانیا بروکفیلد ارشد اجرایی در الویس گفت که پس از مستند لندن آژانس موفق به کسب دو قرارداد جدید بدون رفتن را از طریق معمول زمین حرف بی ربط.

“به طوری که احساس می کند مانند یک کاتالیزور را کاملا با روشی که ما در حال انتظار به زمین در این صنعت” بروکفیلد گفت.

سازمان های مایل و قادر – اما می خواهم برای دیدن تغییر

شناسه Comms پیدا کرده است که با وجود بسیاری از سازمان ها رو به چشم انداز کاهش اخراج و قرار دادن کارکنان در کردند برخی از 57 درصد از رهبران “اعتماد به نفس” در پاسخ به زمین درخواست در ماه های آینده. و شده اند وجود دارد گزارش به برنده – مینی سیمبا, مرد, شهرستان, Finlandia و O2 همه فشرده پیش رو با بررسی از نخست وزیر بوریس جانسون خواسته های غیر ضروری کسب و کار به پیاده سازی کار از خانه و شیوه های.

مشاوره ارشد اجرایی برای شمال امریکا تام Denford گفت: آن را “تعجب آور” است که بسیاری از آژانس کارفرمایان هنوز هم مشتاق به دیدار با خواسته های مشتریان جدید است. اما او تاکید کرد که در حال حاضر وضعیت به ارمغان آورده است “جدید رئالیسم” در مورد که در آن معقول به رقابت از سازمان های تحت فشار از زمان پروژه های مشتری و همچنین به عنوان کنترل از راه دور کار می کند.

“بسیاری از رهبران می گویند که آنها خواهد شد بیشتر انتخابی در مورد آنها چه رقابت, برای,” او توضیح داد. “در عوض چه چیزی به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر به کشیده جدید رهبران کسب و کار در حال رزین های طراحی شده برای مقابله با مسائل کسب و کار در هر دو کوتاه مدت و میان مدت – بلند پس از coronavirus مستند را تصویب کرده است.”

در ID Comms’, پژوهش, سازمان, مدیران گفت: آنها انتظار دارند بیشتر کارآمد فرآیندهای مطمئن شوید که زمان و تلاش هدر نمی رود مانند محدود کردن دامنه پیشنهادی. اما آنها نیز نگرانی چگونه فرآیندهای مانند شیمی جلسات کار می کنند.

“این یک منطقه که در آن سازمان های علاقه مند به دیدن تبلیغ سرمایه گذاری اضافی در وقت و انرژی به سعی و ساخت شیمی که مورد نیاز برای یک همکاری موفق,” Denford اضافه شده است. “مشتری ارزش مانند تحمل همدلی و انصاف موضوع در حال حاضر بیشتر از همیشه. آژانس مدیران می گویند که بشریت از تبلیغ در زمان هایی از این دست را تحت تاثیر قرار است که زمینهای آنها به رقابت بپردازند و آن را تکذیب می کنند.”

St luke’s هندرسون گفت که او هنوز هم مایل و قادر به پاسخ به درخواست علی رغم اینکه مجبور کردند برخی از آژانس کارکنان. “با این حال مشتریان نیاز به در نظر بگیرید که سازمان در سراسر این صنعت در حال برخورد با یک ناگهانی کاهش در درآمد از مشتریان فعلی خود, بنابراین ممکن است در یک موقعیت برای سرمایه گذاری به شدت در زمین با تمام زنگ ها و سوت. هر کس ساده عملیات در حال حاضر زمین فرآیند نیز باید.”

“صنعت شده است خواستار به صورت سنتی زمین به نوآوری و شاید وضعیت ما در مجبور است آن را تغییر دهید. این یک زمان بسیار مهم برای برندها به تجدید نظر آنچه مهم به آنها در مورد سازمان و بنابراین فکر می کنم در مورد اطلاعاتی که آنها می خواهند به دانستن است. ما در بررسی های اخیر برای درام توصیه مارک به ما گفت که راه سازمان کار مهم است که با سرعت از ما چگونه جهان در حال حاضر در حال تغییر برندها را به سرعت شناسایی که چگونه به خوبی سازمان می تواند به سرعت پاسخ انطباق و حمایت از آنها موثر است.”

گربه هارتلند سر درام توصیه می کند.

در آمستردام که تحت مشابه مستند به انگلستان Corlett نیز با توجه به هزینه سرمایه گذاری در زمین و “بازجویی” نکات درگیر بودن بدون هزینه یک موقعیت تکرار توسط الویس’ بروکفیلد.

“اگر یک آژانس دچار مشکل است, بازاریابی, بودجه قطع شده است و شما در حال درخواست از آنها برای زمین به صورت رایگان آن را کاملا ناعادلانه” او گفت:.

“ما تا به حال یک رقابتی زمین از طریق آمده و با توجه به آب و هوا کسب و کار ما مدیر پرسید: برای زمین پرداخت. مشتری آن را کردم و خوب بود. پس دوباره وجود دارد نه بیشتر قوانین و این چیزی است که من در یادگیری. و این یک فرصت برای سازمان به “اگر آنها واقعا می خواهید به من در آن لیست آنها نمی خواهد ذهن پرداخت’.

“این همه پایین می آید به این واقعیت که همه ما رنج می برند. بنابراین اجازه دهید فقط سعی کنید برای رسیدن به یک نتیجه مثبت بدون کشتن مردم است. و این بدان معناست که پاره کردن کتاب قانون. و اگر به عنوان یک مشتری شما واقعا می خواهید یک آژانس به زمین و سپس شما باید به آنها یک شانس مبارزه و انعطاف پذیر باشید. و اگر شما لازم نیست و لعنت دلیل خوب برای آن و سپس سازمان نباید بشه. این یک پرچم قرمز است. سازمان های کوچک تر هستند گه در به رسمیت شناختن پرچم های قرمز و تفکر آنها را به زمین برای همه چیز, اما ما نیست.”

Ebiquity خواست تبلیغ با توجه به زمین در ماه های آینده برای پیدا کردن راه حل هایی که برای همه احزاب است. اگر آنها می توانند به پورت اول از تماس باید به مرور زمان راه اندازی و یک تراز هر زمان آژانس روابط است. اگر آنها هنوز هم مطبوعات جلوتر نباید آن را با هدف ساخت پس انداز کوتاه مدت.

“ما در بی سابقه ای برابر با یک قابل توجهی بحران در دست ما است. رفتار هرگز اهمیت بیشتر و در حالی که در حال تغییر سازمان را ممکن است صرفه جویی در هزینه های بازار درک خواهد شد به احتمال زیاد کاملا منفی” Zinetti گفت.

بازده در حال حاضر در حال لذت بردم

برای رزین های که صورت گرفته است بیش از چند هفته گذشته تصویری تکنولوژی مانند زوم دارای نقش مهمی در حصول اطمینان از روند انتخاب را می توان از راه دور و هموار.

آژانس کارفرمایان باید bemoaned چالش های مانند عدم رفاقت می آید که با یک کنترل از راه دور زمین و زمان گرفته شده برای تست تجهیزات و اضافی آماده سازی مورد نیاز برای فن آوری اجتناب ناپذیر اشکالات آمده است که با ارائه از خانه. اما مثبت به مراتب مهم تر از منفی و بسیاری از آنها میگذریم که فرآیندهای آنها فکر بودند بسیار مهم می تواند به راحتی محروم مانده و بدون اثر مضر بر ارائه نهایی است.

“ما در حال پرداخت به سفر به ذخیره کردن بر روی یک گسترش برای مشتریان و یا به تخته. وجود یک تعداد انگشت شماری از زمین مربوط به هزینه های که فقط رفته” گفت: بروکفیلد در انداز فوری او شده است قادر به ایجاد که هر پنی در آژانس در حال شمارش است.

و به سادگی سلب زمان گرفته شده برای سفر به, مختلف, اغلب غیر ضروری چهره به چهره جلسات St luke’s هندرسون گفت: آژانس قادر بوده است به صرف زمان بیشتری را حل بشه چالش است.

“وقتی این همه چیز را پاک می کند, آن را قطعا به مردم را در نظر بگیرید که چگونه آنها نیاز به یک “محیط کار” در همان راه آنها ممکن است قبل از آن بوده است – و آن را ممکن است آژانس در نظر گرفتن مزایای استفاده از یک کنترل از راه دور’ نیروی کار” اضافه شده 180 Kingsday را Corlett.

“برای آژانس CFOs آن ممکن است معنی آنها سوال نیاز به سه روز سفر به نیویورک برای ملاقات و شاید شما می توانید آن را در یک تماس ویدیویی – که ممکن است به خوبی برای هزینه های سفر و بازده’. اما چه کسی می گویند که کسانی که بیشتر تعاملات انسانی – دستگاه قهوه چت و یا توانایی به مشتری و لرزش دست های خود را ارائه نمی دهد به مراتب بیشتر از منافع در دراز مدت است.”

مشاوره از راه دور و تبادل طول coronavirus مستند

نیل Henderson, مدیر اجرایی, St luke’s

واقعا ساختار مورد که صحبت کردن است و کسی که مدیریت این نشست است. واحد چت که ممکن است در یک جلسه عادی غیر ممکن است به دنبال در یک نشست مجازی. مطمئن شوید که هر یک از اعضای تیم می تواند بیش از این دیگر در مورد یک تکنولوژی شکست!

تانیا Brookfield, مدیر اجرایی, الویس

آن را کاملا خوب بگویید مشتریان شما نمی توانید کاری انجام دهد. من منابع و کارکنان اما در حال حاضر من نمی باید فرآیندهای. هنگامی که مشتریان درخواست برای چیزی که در آن من به طور معمول می گویند آن را پنج روز….من گفتن آنها آن را هشت چون من اصلا به معماران و طراحان در یک اتاق من لازم نیست که طراحان با هم. بنابراین فقط حقیقت را بگویید. آن را بسیار آسان تر برای گفتن “ما در حال نازک بر روی زمین و بنابراین من می تواند تمرکز بر خلاق و استراتژی, اما من نیاز به یک هفته دیگر.”

استفان Corlett, مدیر عامل 180 Kingsday

شما هنوز هم ارائه می شود (نمودار) پس از آماده شدن درآمده است.

Laetitia Zinetti مدیر عامل برای قاره اروپا Ebiquity

در نهایت در حال اجرا یک زمین نیاز به مقدار زیادی از تعامل و سازمان است. اما آن را باید به اجرا متفاوت [در وضعیت فعلی] و حتی واضح تر ارتباطی دستورالعمل ها و انتظارات و نقش ها و مسئولیت و هماهنگی است.

Rania رابینسون, مدیر اجرایی, طوفان آرام صحبت کردن به عنوان بخشی از درام دیجیتال تحول جشنواره به تماشای کامل مصاحبه اینجا)

قرار داده و بیشتر به فکر چیدن که اتاق در خانه شما بشاش در, از, به دلیل آن را گفتن یک داستان است. قطعا با خلاق بررسی های ما در حال اجرا است ما خندید بسیار زیادی و تا به حال بسیاری از سرگرم کننده با چیزهایی که در پس زمینه از اشیاء در mantelpieces و…. ما رو دیدی نسبت به هر یک از دیگر خانه بود که هرگز مورد قبل است. بنابراین فکر کردن در مورد چگونه شما به نمایندگی خود را از طریق پس زمینه خود را واقعا چیز جالب و باید در نظر گرفته به عنوان بخشی از زمین روند.

is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im