براق شی جدید پادکست: پنج چیز یاد گرفتم از GSK را Shawn روی

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

در آخرین قسط از براق شی جدید, پادکست, Shawn Roy جهانی سرب برای مصرف کننده بینش در GSK است در مصاحبه با خودکار خلاق تام Ollerton. در اینجا پنج چیز Ollerton پیدا کردن به عنوان یک نتیجه از این گفتگو.

بازاریابان باید برای همدردی به موفقیت

Roy آغاز شده به عنوان یک کمی پژوهشگر بعد حرکت به کار کیفی. آن دومی نقش که در آن او متوجه اهمیت تر شدن همدلانه با مصرف کنندگان است. بزرگترین نقطه عطف بود و صرف وقت در این سرزمین هند برای یک مشتری پروژه با جوامع که او هرگز تجربه به هیچ وجه قبل از. او می گوید این را به او آموخت ارزش درک افرادی که از شما انتظار می رود برای استفاده از محصولات شما – شرکت می تواند همه چیز را اما برای موفقیت آنها نیاز به درک انگیزه ها و خواسته مردم است که آنها را خرید. آنها ممکن است بسیار متفاوت به کسانی که از مردم در حال اجرا کمپین های بازاریابی.

برندها نیاز به حرکت فراتر از سرمایه داری بی فکر

Roy براق شی جدید است ‘پایداری و مسئولیت اجتماعی در ایجاد نام تجاری استراتژی. به سادگی – برندها نیاز به یک هدف فراتر از بی فکر فروش. Roy مذاکرات در مورد تحقیقات نشان می دهد که افراد جوان می خواهید علامت های تجاری آنها حمایت به معنی محل زندگی خود را – حمایت از مصرف کننده به معنی تجاری تبدیل به یک فرمت تصویر خود را. آنچه ما انجام داده ایم به نام سرمایه داری ممکن است بی فکر و غیر حساس تا کنون – در حال حاضر زمان برای تغییر این. او در مورد مارک های مانند پاتاگونیا و Toms ایم که واقعا میخ چگونه به انجام هدف خوبی شده توسط آن بخش از کسب و کار خود را نه فقط یک اضافه کردن در از طریق یک جداگانه CSR تیم.

هدف می تواند شروع یک سفر

روی و من به بحث در اطراف موضوع از هدف است. من از او پرسیدم به بحث در مورد کسب و کار است که ممکن است شده اند آغاز شده و با هدف در ذهن اما توسعه یکی بعد از آن. به عنوان مثال او به Alipay را مورچه که در آن مصرف کنندگان که با استفاده از دیجیتال سرویس پرداخت تولید نقاط که منجر به درختان کاشته شده. از کلبی در من نبود تحت تاثیر قرار توسط این – اگر Alipay می خواستم به کاشت درخت چرا که نه فقط آن را به صندوق خود را به جای استفاده از این clicktivism’-سبک روش ؟ Roy باز گشت بود که آن را ممکن است مصرف کنندگان بیشتر درگیر و سرمایه گذاری در این پروژه و افزایش آگاهی در موضوع توسعه پایدار به طور گسترده تر. آن را به وضوح نه یک چیز بد را به نگه داشتن در مقابل ذهن و امیدوارم آن را نیز شروع یک سفر برای Alipay; اگر آنها درست به هدف جدید وجود دارد باید بیشتر به آمده است.

ترک نفس خود را در درب

روی می گوید که در طول سال او آموخته است که فروتنی است صفت مهم در محل کار. آن را در مورد انجام کارها را به عنوان یک تیم نه در مورد چگونه شما می توانید اشتراک خود نفس است. برای انجام این کار, او می گوید که او با تمرکز بر سادگی و اصالت – uncomplicating چیز و واقعی بودن. او در می یابد آن مهم است برای حفظ کانال های ارتباطی باز و صادقانه که آیا شما در برخورد با همکاران و یا اشخاص ثالث مانند سازمان. جلوگیری از اصطلاحات و مزخرف و به مانند آن است.

اولویت های شخصی

Roy, مذاکرات در مورد اهمیت روابط شخصی هر دو در داخل و خارج از محل کار. او تلاش می کند به صحبت می کنند به مردم و جلوگیری از ایمیل دسته جمعی که در آن ممکن است بر اساس روابط شخصی به طوری که با گذشت زمان آن را می شود آسان تر به رویکرد مردم و ابراز احساسات در مورد مسائل مربوط به کار. او می گوید: او آموخته و به دنبال بازگشت و دیدن جایی که او را اشتباه رفته در گذشته بازتاب است که بخش مهمی از رشد است. از کار او تلاش می کند خود را به نگه داشتن فضای شخصی آرام – او بار خوانده شده کتاب های خوب و احاطه خود را با مثبت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>