اجتماعی فاصله 7: کانال های رسانه ای است که رشد خواهد کرد در طول COVID-19 شیوع

به عنوان آمریکایی ها تمرکز بر ایمنی و بهداشت در طول COVID-19 شیوع آنها پناه در محل کار از خانه — و در مورد به مجموعه ای از پرونده های رسانه ای مصرف.

در سال 2019 قبل
شیوع نیلسن گزارش میانگین مصرف کننده ایالات متحده تماشا خواندن و یا گوش به 10.5 ساعت از رسانه ها هر روز. ما پیش بینی افزایش قابل توجهی در مصرف به عنوان روزمره ما و
عادات تنظیم به این واقعیت جدید.

در اینجا است که به نظر ما از کانال های رسانه ای که به رشد در ماه های آینده.

1. رسانه های اجتماعی — اجتماعی فاصله
صدق نمی کند به رسانه های اجتماعی به عنوان آنلاین تعامل اجتماعی دیده است و عمده سنبله در جهانی همه گیر. یک مطالعه اخیر از فوریه تا مارس یافت 22 درصد افزایش در Instagram برداشت
و 27 درصد افزایش Infinite نامزدی. رسانه های اجتماعی خواهد بود این کانال از انتخاب به عنوان جهان متصل می شود و سهام آن داستان از این بیماری همه گیر. ما پیش بینی یک افزایش قابل توجهی در حال حاضر
عظیم استفاده از رسانه های اجتماعی در ماه های آینده.

تبلیغات

تبلیغات

2. تلفن همراه و بازی های ویدئویی از زمان آغاز شیوع این بیماری در چین زمان صرف شده
در دستگاه های تلفن همراه 20 درصد افزایش یافته است. در سراسر جهان دستگاه های تلفن همراه همچنان در صفحه اول مردم برای دسترسی به اخبار و اطلاعات در رسانه های اجتماعی و مطالب دیگر. نزدیک تر
بیش از 138 میلیون آمریکایی بودند بازی موبایل بازی قبل از COVID-19 شیوع.
بازی های ویدئویی قابل توجه هستند زیرا آنها شامل 44 میلیارد دلار در صنعت در ایالات متحده است که
بازاریابان اغلب نادیده گرفت. نگاه کلی برای استفاده از تلفن همراه و بازی های موبایل به ویژه در به میزان قابل توجهی افزایش در هفته های آینده به مردم جستجو برای یک استراحت از اخبار و روش های جدید برای اتصال
با هر یک از دیگر.

3. تصویری COVID-19 مسائل می تواند به معنای یک 60 ٪ افزایش در میزان محتوای ویدئو تماشا در آمریکا خانه
به گفته نیلسن. آنها گزارش 22 درصد افزایش و در مجموع تلویزیون استفاده در سیاتل/تاکوما مترو آخرین چهارشنبه — یکی از اولین مناطق آسیب دیده در ایالات متحده در مقایسه با هفته
قبل از. با طناب برش خانواده ها در حال حاضر شامل 20% از جمعیت ایالات متحده به اصطلاح “بالا” و یا OTT مشاهده و ویدئو های آنلاین را تشکیل می دهند بخش عمده ای از این تغییر.
پخش زنده در سراسر یوتیوب, حرکت یا کشش ناگهانی Facebook و میکسر رشد بیش از 66 درصد در ایتالیا بین هفته اول ماه مارس و در طول این هفته با توجه به StreamElements و بینندگان به تماشای
نزدیک به دو برابر تعداد کانال. در ایتالیا و اسپانیا برای اولین بار نصب از Netflix برنامه بودند تا 57% و 34% بود با توجه به سنسور برج داده است. و به عنوان سینما تعطیل
استودیوهای هالیوود تبدیل خواهد شد به جریان ویدئو راه حل. Universal Pictures در حال حاضر اعلام کرد آن را دور زدن سنتی 90-بعد پنجره برای تئاتر منتشر و ارسال فیلم جدید به طور مستقیم به
خانه جریان بازار است. صرف نظر از طول همه گیر ما انتظار داریم بسیاری از این تغییرات به گذشته است.

4. جریان
صوتی —
در سال 2020 40 درصد از بزرگسالان ایالات متحده با استفاده از نوعی از موسیقی-جریان, خدمات پرداخت دلار به طور متوسط 34 سال در هر کاربر. هزینه برای گوش دادن به موسیقی از طریق جایگزین فرمت های جریان
بسیار کم است — اغلب رایگان اگر پشتیبانی شده توسط تبلیغات — و این خدمات هستند به احتمال زیاد به عنوان یک معامله در یک زمان از رشد اقتصادی عدم قطعیت است. Spotify در برآورد موسیقی
اشتراک بازار رشد خواهد کرد و از حدود 8.9 میلیارد دلار در سال 2019 به 17.3 میلیارد دلار تا سال 2024 بنابراین به دست آوردن سهم بازار در حال حاضر بحرانی خواهد شد.

5. پادکست و کتاب های صوتی —در
ایالات متحده آمریکا 90 میلیون نفر در حال حاضر گوش دادن به پادکست ها حداقل یک بار در ماه. در میان شیوع اخبار, سریعترین رشد نوع در پادکست به عنوان کاربران نگاه به هر دو جدید و قابل اعتماد
منابع برای اطلاعات. پس Jan. 22 پادکست شبکه Acast تا به حال بیش از 650 قسمت که مرجع “کرونا” یا “COVID” در قسمت عناوین و این در حال حاضر
دانلود شده است 16 میلیون بار. به طور مشابه در سال گذشته 1 در 5 آمریکایی ها بودند و گوش دادن به کتاب های صوتی به سرعت نزدیک شدن به این سطح از کتاب خوانندگان. به عنوان ما به دنبال چیزی به ما منتقل می کند
زمان در انزوا انتظار داریم پادکست ها و audiobooks به رشد است.

6. جستجو — پس از Feb. 16, Google Trends گزارش می دهد که ایالات متحده جستجو برای “COVID-19” اند
مقیاس بیش از 100x. فراتر از این موضوع خاص موتور جستجو استفاده کنید به احتمال زیاد سودای به عنوان مصرف کنندگان به دنبال اطلاعات در بهداشت و درمان به منظور تامین از طریق پست و یا به دنبال اشکال جدید از سرگرمی است.
گوگل گل رز برجسته به عقب زمانی که اینترنت گیج کننده و دشوار است به حرکت. در این زمان جدید از عدم قطعیت در موتورهای جستجو خواهد بود احیا نقطه ورود برای پیدا کردن قابل اعتماد
اطلاعات.

7. E-commerce — یک Coresight پژوهش در پایان ماه فوریه در بر داشت که 55 درصد از بزرگسالان بیش از سن 30 برنامه ریزی شده برای جلوگیری از همه فروشگاه ها اگر
COVID-19 شیوع بدتر و خرید آنلاین خواهد بود آشکار خود را جایگزین. آمازون قصد دارد به استخدام اضافی 100,000 کارکنان در ایالات متحده آمریکا که میلیون ها نفر از مردم به نوبه خود به صورت آنلاین و تحویل در
سرعت بی سابقه و آمریکایی ها همچنان به reorient زندگی خود را به منظور محدود کردن گسترش جدید کروناویروس. به عنوان خرید حرکت می کند به یک درجه اول آنلاین پیگیری ما پیش بینی است که سایت های تجارت الکترونیک
خواهد شد که با افزایش تبلیغات پرداخت کارگماری ترویج محصولات موجود در سایت خود را به عنوان به خوبی به عنوان مکمل محصولات و خدمات.

و آنچه در مورد اندازه گیری? این رسانه ها تغییر خواهد کرد
فعال بازاریابان برای ارتباط با مصرف کنندگان در راه های جدید; اما تغییر رفتار نیز باعث می شود کمپین اندازه گیری پیچیده تر است. به عنوان خانه نشین, مصرف کنندگان جهش به سرعت در بین رسانه های سیستم عامل —
به احتمال زیاد به تماشای تلویزیون سنتی و سپس فیلم های آنلاین جذاب بر روی سیستم عامل های اجتماعی و شکار به صورت دیجیتال خرید معاملات در نهایت مشت کردن گوگل — چه استفاده می شود “چند لمسی اسناد”
سوال تبدیل خواهد شد و حتی بیشتر گیج کننده است.

ما در حال ورود به یک دنیای جدید از محیط رسانه ای که در آن مصرف کنندگان در خانه در حال شنا کردن در ارتباطات و صرف زمان بیشتر از همیشه قبل از با
تلویزیون سنتی و دیجیتال و موبایل و اجتماعی است. بازاریابان که تکیه بیش از حد بر روی دیجیتال بر داده ها نیاز به ارزیابی مجدد یکپارچه کمپین اندازه گیری.

تفکر فراتر از زمان
شیوع — بله ما خواهد بود و از این طریق در برخی از نقطه — سوال بزرگتر این است که چه تاثیر ماندگار از این تغییرات خواهد بود. COVID-19 خواهد بود accelerant برای همه از این روند و
هوشمند شیفت خود را پرداخت می شود-رسانه های سرمایه گذاری کمک خواهد کرد که شما کارآمد و موثر از طریق شکستن به مخاطبان خود را در یک زمان اجتماعی فاصله.

ما همه آرزو سلامتی و ایمنی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de