این سال را به Super Bowl TV زمان و هزینه به طور متوسط از $5.6 میلیون نفر در 30 نقطه دوم. آیا این هزینه توجیه نتیجه ؟ پاسخ من: به هیچ وجه.

5.6 میلیون صرف
در یکی از سنگین ترین آگهی روز سال فقط حس را ندارد. به طور جدی, چگونه می خواهید به ایستادگی کردن از جمعیت با 80 تبلیغات بازی ؟ 5.6 میلیون پوسته در
این پلت فرم بود و بیشتر شبیه به یک سوپر زباله.

پایه تئوری اقتصادی حکم می کند که بیش از این به کرات و اشباع بازار اجازه می دهد تا شبکه را به اتهام میلیون بیشتر از حد نرمال در طول
این دوره کوتاه اما قابل اغماض پرداخت کردن برای کسانی که خرید به این شم.

زمانی که شما درگیر در این نوع از shenanigans شما نه به دنبال بازگشت سرمایه گذاری اما
اعتبار برای نام تجاری خود را و که کاملا رک و پوست کنده غم انگیز است.

این است که بیشتر مشهود است در این واقعیت است که ما به ندرت می بینیم مارک’ شعار سازمان مورد مطالعه نتایج حاصل از مبارزات که در اجرای
در طول سوپر باول. دلیل این است که این نوع از نتایج آن است که هر خود احترام کسب و کار را با افتخار می خواهید برای ترویج به سادگی وجود ندارد.

تبلیغات

تبلیغات

سازمان دیده بان برخی از تبلیغات به دلیل
آنها سرگرم کننده تر از بازی (بسته به نوع که در رقابت). اما دوباره آن را به ارزش آن ؟

زمانی که ما در شماره های عینی متوسط سوپر باول می رسد
حدود 100 میلیون بیننده. بیایید فرض کنیم همه 100 میلیون نفر از مردم در حال تماشای آگهی خود را در همان زمان. تبریک! شما فقط
صرف $50 در خود CPM. متوسط CPM در ایالات متحده در Facebook دلار است 7.77, Instagram, $7.91, AdWords گوگل, $2.32 و اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی آن را $6.81.

برای قرار دادن مسائل در چشم انداز
کابل استاندارد تبلیغات را به طور متوسط CPM از $16.50 است که به خوبی در زیر سوپر باول.

به عنوان یک مقایسه, اگر شما
به صرف همان 5 میلیون دلار در رسانه های اجتماعی – 50% در Facebook و 50% Instagram – شما می خواهم رسیدن به 321,750,321 مردم در سابق و 316,055,625 مردم در دومی است. این است که در بیش از
شش برابر مخاطبان خود برسد معادل نقطه تلویزیون در حال رفتن برای رسیدن به بهترین.

با وجود آنچه شما می گویند در مورد این آگهی ارزشاعداد نیست حکم رقت انگیز
نتایج حاصل از این نوع صرف. برای تمام مفاهیم و اهداف آنچه که ما در حال دیدن یک ورزش در خود تبریک تجاری تاکید دارد. و من آن را دریافت کنید. هنگامی که شما تبلیغات خود را در حال اجرا در طول
سوپر باول آن احساس می کند مانند شما از آن ساخته شده ایم. شما سمت راست وجود دارد با تکان دادن پرچم خود را و به اشتراک گذاری این مرحله با یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی سال.

به نظر می رسد
بزرگ. آن را احساس می کند بزرگ است. اما آن را در واقع انجام این کار بسیار برای نام تجاری خود را.

البته وجود دارد کوچک استثنا. نگاهی به آقای بادام زمینی به عنوان مثال. او پوشاندند سراسر
معاملات. این عینک یک چشمی پوشیدن goober حتی از آن ساخته شده به شنبه شب زنده! اما من سوال باقی می ماند که چگونه بسیاری از دیگر ads می تواند به شما به یاد بیاورید در حال حاضر ؟ شخصا, من فکر می کنم از 3 بیشتر است. که لاشی 3
از 86 و تنها دلیل من از آنها آگاه است و به دلیل گسترده روابط عمومی و بازاریابی فشار آنها لذت بردم.

این کمک می کند که من نیز خود اعتراف آگهی دمدمی مزاجی که obsesses
در مورد این مسائل. بنابراین تصور کنید که چگونه این همه احساس به طور کلی مصرف کننده. شلوغ و دشوار است به یاد داشته باشید من شروط.

Super Bowl ads تولید touchdown برای چند را انتخاب کنید.
برای بقیه از ما, اعداد هرگز نقطه به نقطه در حال اجرا تجاری در طول بازی مگر اینکه قیمت ها کاهش یافته است. که واقعیت تلخ اما احتمال این اتفاق می افتد
هر زمان به زودی وجود دارد تا با جو مونتانا به نام از بازنشستگی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im