برای برندها و شرکت های رسانه ای که در ساخت آنها زنده بازاریابی تقویم اطراف SXSW لغو سالانه Austin جشنواره قرار دادند بازاریابان به سرعت تجدید نظر خود را به بهترین گذاشته (و در حال حاضر برچیده شد) نظر دارد. درام سهام از دست رفته با نام تجاری تجارب SXSW و می پرسد چگونه خود را برای معماران و طراحان خواهد refigure فعالانه برای استفاده در آینده.

Gore-Tex

گورتکس ضد آب ناجی از شمال غربی اقیانوس آرام کوهنورد شد و با توجه به آوردن یک بیت از واقعی آب و هوا به آب و هوای آفتابی از آستین. به مدت چهار روز با نام تجاری راه اندازی شد به اردوگاه بر روی چمن هتل چهار فصل با پنج تجارب مختلف که همه با هدف آموزش بازدید کنندگان چگونه پارچه فن آوری نگه می دارد و از باد و باران.

“دو نمایشی با تجربه بودند برای رفتن به بزرگ پیاده روی در غرفه بودند که تعاملی و به طور مستقیم با محصولات از طریق دوچرخه سواری در هوای سرد و باد و در نظر گرفتن واقعیت مجازی تجربه در شرایط بسیار سرد گفت:” یک سخنگوی برند.

“دیگر نمایشی شامل پانسمان از سر به پا در Gore-Tex محصولات و پله به دوش باران, تست کفش با Gore-Tex تکنولوژی در استخر wading و ‘غوطه ور شدن در آزمون” که در آن مردم سعی در دستکش و چوب دست خود را در آب.”

این شرکت در حال برنامه ریزی برای میزبانی یک سری از جامعه اجرا می شود که تست کردن کفش های Gore-Tex نامرئی مناسب tech. و درست در SXSW, مد, شاد, ساعت برنامه ریزی شده بود در روز یکشنبه.

Gore-Tex کشیده جشنواره در 5 مارس یک روز قبل از شهر Austin لغو مارس خرما برای SXSW. این عمدتا به دلیل دست در طبیعت از فعال سازی که دیده اند شرکت کنندگان عبور در اطراف VR هدست و نسخه ی نمایشی محصولات.

رفاه کارکنان آن مهم تر بود از تحمیل هزینه های مالی این شرکت گفت: با وجود آن که در حال حاضر با توجه به چگونه به کاهش تلفات است. این برنامه به بررسی فیزیکی عناصر SXSW فعال سازی و تست اگر آنها را می توان در رویدادهای آینده از جمله نشان می دهد تجارت و مصرف کننده-مواجهه با حوادث.

“با توجه به این که ما رویداد بر اساس اطراف دست تجربی دموی… آن دشوار خواهد بود برای ترجمه دقیق تجربه فیزیکی به طور مستقیم به یک تجربه دیجیتال گفت:” سخنگوی. “با این حال ما در حال بررسی چگونه ما می تواند به طور بالقوه ایجاد یک تجربه دیجیتال بیشتر به آموزش جدید و مصرف کنندگان موجود در Gore-Tex با نام تجاری و فن آوری با کمک [تجربه برنامه ریزی سازمان] دو آزمایشگاه.”

قابل مشاهده است

قابل مشاهده در تمام دیجیتال بی سیم حامل به حال تیمی با نام تجاری آژانس Madwell به تولید ‘به Contentorium’ برای SXSW.

این ایده آمد پشت یک تجربه قبلی ‘Phonetopia’ که اجازه شرکت کنندگان جسمی گام به گام در داخل عملکرد داخلی از تلفن های خود را به عنوان به خوبی به عنوان موفقیت سال گذشته SXSW جعبه موسیقی.

این Contentorium برنامه ریزی شده بود به عنوان یک فضای “پر به لبه با محتوای ارزشمند پس زمینه” با توجه به قابل مشاهده است رئیس تجربی, Kirstie Rivard. آن را نیز به مجموعه خانه غیر رسمی سخنرانان اتاق که در آن شرکت کنندگان می توانند فرم خود را در پانل و پای بخاری چت در پرواز از 13-21 مارس.

خلاق concepting برای فضا آغاز شد و در ماه دسامبر و در این تیم مشغول به کار بود در نکات تکمیلی که Austin اعلام آمار سیم. برای قابل رویت چنین تجربه تر بود انتقادی به آن کمپین بازاریابی بیشتر در ارتباطات با توجه به مستقیم به مصرف کننده دیجیتال ماهیت کسب و کار خود را.

“بودن مستقیم به مصرف کننده با نام تجاری با هیچ فروشگاه فیزیکی بازاریابی تجربی بوده است که با ارزش ما بخشی از استراتژی بازاریابی است که اجازه می دهد تا مصرف کنندگان برای رسیدن به می دانم که ما در زندگی واقعی” توضیح Rivard.

بنابراین با ساخت در حال حاضر کامل – و بیشتر تجربی فرصت های صف – قابل مشاهده است در حال حاضر به دنبال بازگشت به بالا فضا برای Contentorium را برای اولین بار.

“شامل گزینه های فعال در دیگر جشنواره شاید ظاهر جایی در آستین و یا حتی آوردن این تجارب به [Visble را پایه] دنور” گفت: Rivard. “ما به شدت احساس میکنیم که مردم قادر خواهد بود به هنوز هم لذت بردن از ما Contentorium تجربه نه فقط در SXSW در ماه مارس است.”

علاوه بر این شرکت موفق به جبران تمام هزینه های سفر.

“Austin هتل ها و خطوط هوایی شده است فوق العاده شگفت انگیز برای کار با” اضافه شده Rivard.

شکوه

سرسبز شد برنامه ریزی را به طور معمول یک موضع سیاسی در SXSW.

Parodying رئیس جمهور تهمت وسواس با “آن دیوار”, زیبایی طبیعی با نام تجاری بود که با توجه به فعال کردن آن ‘آزادی’ کمپین با نصب یک ماکت مکزیک, مرز, ساخته شده از آجر از limited-edition صابون.

به جای آن ساختمان های این شرکت را تشویق رهگذران به از بین بردن آن را قطعه قطعه و با فروش هر نوار.

“همه پول مطرح شده از طریق فروش صابون بود که به دلیل رفتن به سازمان های کار در خط مقدم برای گروههای حقوق اوا گفت:” کوک, برند, روابط عمومی متخصص در سرسبز شمال امریکا است. “هنگامی که تمام صابون رفته بود یک یادبود خواهد بود نشان داد, نشان دادن تمام کسانی که جانشان را از دست دادند در حالی که عبور از طریق بیابان به ما فقط در چند سال گذشته است.

“قصد داشت برای جلب توجه به خطرات مهاجران و رانندگی عمومی به نشان دادن حمایت خود را و جمع آوری پول برای سازمان های مختلف از طریق خرید صابون.”

با وجود اعلام برنامه های به رها کردن قبل از جشنواره رسمی لغو سرسبز در حال حاضر ساخته شده دیوار با کمک یک شرکت خارجی. همه در همه, فعال سازی در زمان حدود سه ماه به استراتژی قرار داده و با هم اگر چه “مکالمات منجر به شکوه در حال آماده شدن برای راه اندازی یک کمپین در مورد مهاجرت اتفاق می افتد شده است برای بسیاری دیگر” کوک می افزاید.

با ساختار آماده برای رفتن با شکوه هنوز برنامه ای برای فعال کردن آن در جایی دیگر هنگامی که خطر ابتلا به کروناویروس فروکش کرده است. Mi Casa Es Tu Casa, صابون است که می شده اند در فروش در حال فعال شدن است آنلاین به فروش می رسد و این مستند که تنظیم شده برای اجرا بر روی یک حلقه در سراسر رویداد SXSW در دسترس است به سازمان دیده بان در یوتیوب.

“ما همچنان به برجسته کردن کار از سازمان های مختلف مشغول به کار در خط مقدم برای گروههای حقوق در طول مبارزات انتخاباتی دوره در وب سایت ما و کانال های اجتماعی” اضافه شده طبخ.

“ما در حال اجرا یک Phone2Action صفحه به موجب آن می توانید در تماس مستقیم با نمایندگان محلی خود به تقاضا است که سیستم مهاجرت ما فراهم می کند راه حل دائمی است که تضمین ایمنی برای همه است.”

سرهم بندی کردن

Austin-بر اساس برنامه دوستیابی سرهم بندی کردن برنامه ریزی شده بود یک دوم اجرا با آن SXSW کندو این سال است. مجموعه ای به بازگشت به مرکز شهر جو قهوه دوستیابی و شبکه اجتماعی وعده داده شده پانل مکالمات, ‘مشخصات یک ظاهر طراحی شده’ جلسات افتخاری, سوراخ کردن بدن, ایستگاه نمودار تولد و خوانش کارت تاروت.

سرهم بندی کردن لیست مهمانان ویژه شامل فعال سوفیا بوش بازیگر و خواننده و ترانه سرا Tayla Parx. Squarespace پناهگاه و Meruji شد در هیئت مدیره به عنوان شریک تجاری است.

این برند تا به حال داوطلب خدمت سربازی تجربه شرکت طراحی همدست برای ایجاد کندو این سال است. آژانس بنیانگذاران بن McCraw کرد و گفت: ایجاد یک فضای که در آن بازدید کنندگان “قادر خواهد بود به تجربه خود را به کندو به طور کامل از هر دو دیجیتال و فیزیکی چشم انداز”.

با نام تجاری نماینده گفته است که در حال حاضر هنوز هم بحث در مورد گام های بعدی برای کندو.

پو-Pourri

توالت اسپری نام تجاری پو-Pourri شد و با توجه به 30-پا بلند بادی غول پیکر پو به موسیقی بخشی از SXSW.

تجربه قول داده بود همهجانبه سفر از طریق گه “نه تحت اللفظی گه که constipates بدن خود را گفت:” راشل چمپلن ارشد مدیر روابط عمومی در شرکت, “اما روان گه که constipates ذهن خود را مانند شک و اضطراب و استرس است.”

پو-Pourri بنیانگذار سوزی Batiz و داخلی ‘PooCrew’ مشغول به کار Pneuhaus پرواز, مدرسه Omnispace 360 و بن Turk مشاوره به تدبیر و تولید چه تنها می تواند به عنوان غول گه.

در عین حال با وجود هزینه های ساختمان به طور کامل گرم شده و تهویه مطبوع, پو, پو-Pourri خواهد بود و زیادی تحت تاثیر SXSW لغو مالی.

فعال سازی تشکیل بخشی از یک موجود در سراسر کشور تور آغاز شد که در ماه اکتبر 2019 و این شرکت خواهد بود انحراف هزینه های مرتبط با اجازه و فضای رویداد نسبت به تغییر زمان یک دیدار به Austin پس از coronavirus وضعیت تحت کنترل است.

این برند نیز به تعویق افتاد و همه از آن دیگر برنامه ریزی شهرستان متوقف می شود تا اواخر ماه آوریل هنگامی که آن را میله میله به زمین در فیلادلفیا.

“ما متعهد به انجام بخشی از ما را برای کمک به حفاظت از کارکنان و همکاران شرکت کنندگان و اعضای جوامع محلی با حفظ نام تجاری ما ارزش ها و مسئولیت های اجتماعی” گفت: چمپلن. “ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر تحولات در آینده تمام مناطق در هفته های آینده.”

در ضمن یک نسخه تعاملی از تجربه زندگی در اختصاص داده شده microsite GiantPoo.com. بازدید کنندگان به سایت می ها “منفی گه [آنها] است برگزاری بر روی” و دیجیتالی خیط و پیت کردن آن را در یک رنگارنگ شکوفا.

تناسب اندام Orangetheory

فرقه تناسب اندام نام تجاری Orangetheory شد و با توجه به نشان می دهد تا خود را برای اولین SXSW با آن فرضیه’ فعال سازی.

چهار روز رویداد با هدف به نمایش گذاشتن تمرین مفهوم “trifecta از علم مربیگری و فناوری” با توجه به آزادی مطبوعات از طریق رسانه های قایقرانی, مسابقه داده های تعاملی تصویری و تمرینات روزانه را از بین المللی Orangefitness مربیان است.

علاوه بر این برند تا به حال سازماندهی خود برنامه از سخنرانان که شامل مدیران از نایک و انجمن قلب آمریکا. Krewela الکترونیکی اواز یا موسیقی دو نفری که موسیقی متن با نام تجاری ‘خوش آمدید به زندگی بیشتر’ کمپین راه اندازی شد برای انجام در باز کردن در شب.

“تناسب اندام Orangetheory امیدوار است به این فرضیه فعال سازی برای زندگی در آینده نزدیک گفت:” یک نام تجاری سخنگوی اضافه کردن آن نیز به دنبال راه هایی می توانید آن استقرار برخی از فعال سازی دارایی های دیجیتالی.

سفید پنجه

به عنوان یک “سوپر حامی’ از SXSW هر frat فرض مورد علاقه سخت seltzer شد و با توجه به چند مرحله فعالانه در جشنواره در یک پیشنهاد به سیمان آن را “اندیشه” از آبجو به عنوان پیشرو حامی در داخل الکل رده.

این شد به قرار زیر امواج با پنجه’ رویداد بنر, که از ویژگی های هنر مقیاس تاسیسات کارگاه های آموزشی و DJ مجموعه ای از “2020 شگفت انگیزترین tastemakers و purveyors از فرهنگ” در صنعتی فضای رویداد در شرق 7th Street.

“امواج با پنجه جشن تقاطع امواج از همه نوع — از فرهنگی و امواج صوتی است که همگرایی در SXSW هر سال به سه کاکل موج است که جاروب صنعت نوشیدنی توسط طوفان” گفت: اصلی لیست رویداد.

“ساخته شده در اطراف روح سفید پنجه را زندگی می کنند خود را موج’, امواج محیط زیست اختصاص داده شده به دفاع از کسانی که در غلبه بر هر مانع به پیدا کردن راه خود را به یک خالص و باین وجود است.”

با نام تجاری کاهش یافته است به نظر در چگونه از آن است که کاهش هزینه ها و repurposing زنده رویداد به صورت آفلاین و یا جایگزین محیط زیست است.

اما یک گروه کوچک از نظریه پردازان توطئه در توییتر درخواست شده است بیشتر فشار دادن سوال: چه اتفاقی برای همه سخت seltzer که روانه بازار شد در این جشنواره?

یک کاربر ادعا کرد توزیع کننده خود به ارمغان آورد در 36 کامیون نوشیدنی در آماده سازی و در حال حاضر “وجود دارد فقط یک shitload سفید پنجه نشسته در انبار خود را”.

“چه اتفاق می افتد با تمام SXSW سفید پنجه پرسید:” جان پل های اجرایی سردبیر Austin American-Statesman. “می توان آن را repurposed به ضد عفونی کننده دست?”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de