هدف این پیام است: تجارت میز با استفاده از مصرف کننده اقدام به خرید برای رسیدن به آگهی Execs

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

در یک
نادر با استفاده از مصرف کننده های رسانه ها برای رسیدن به یک بسیار هدفمند B2B مخاطبان برنامه ریزی رسانه ها-خرید شرکت تجارت میز (TTD) امروز می شکند یک کمپین با استفاده از تلویزیون متصل خرید برای رسیدن به تبلیغ و رسانه
خریداران.

تبلیغات اجرا خواهد شد در تلویزیون معمولی برنامه نویسی مانند NCAA “جنون ماه مارس” کالج بسکتبال مسابقات را از ویژگی های دو لکه های ایجاد شده توسط آژانس تبلیغاتی BBH که نگاه و احساس
مانند مصرف کننده, تبلیغات, اما که پر از punchlines با هدف برنامه ریزی تجاری پیشرفته.

در یک نقطه لباسهای فوت و فن یا treaters توضیح دهید که چگونه “شما می توانید رسیدن به مردم خارج از بسته اکوسیستم با رسانه های مستقل-خرید پلت فرم.” آن را دریافت ؟ چرا که به معنای واقعی کلمه چه TTD در حال انجام است با CTV آگهی خرید.

در حالی که برخی از مصرف کنندگان ممکن است
ابتدا سر خود را بیش از تبلیغات ایده آل TTD را هدف قرار خواهد دور زدن بسیاری از آنها برای رسیدن به خود B2B اهداف.

تبلیغات

تبلیغات

“هدف ما این است که این تبلیغات نشان می دهد تا در مکان های غیر منتظره” توضیح می دهد که TTD
مدیر ارتباطات پاتریک Wentling و اضافه میکند: “به عنوان یک رسانه خریدار شما نمی توانید انتظار برای دیدن یک آگهی در مورد ما در حالی که شما در حال تماشای ورزشی یا” این است که ما ” و یا در هر غیر-صنعت
سایت.”

تبلیغات اجرا خواهد شد برای یک ماه دو پرواز در سراسر CTV. بودجه اعلام نشده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>