‘هیچ اتاق ما نباید در’: رویترز CMO در حال تحول 168 سال

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

مستند در یک dvd

چگونه می توانم به شما reimagine یک 168 سال مستند در یک dvd کسب و کار برای سال 2020? مهر افسر ارشد بازاریابی جاش لندن خواسته است که بسیار سوال زمانی که او پیوست رسانه معتبر غول سال گذشته است. و فقط نه ماه خود را به “شغل رویایی” او در حال حاضر هماهنگ عمده بازسازی تیم خود را به آن را ببینید از طریق آن دو قرن بعد.

رویترز به عنوان بخشی از رسانه های کنگلومرا تامسون رویترز ارائه اخبار محصولات و تحلیل های چند رسانه ای و اطلاعات به مصرف کنندگان و مشتریان شرکت های بزرگ می شود آن را به انتخاب سایت همکاران رسانه ای و یا تلویزیون های رسانه های اجتماعی و برنامه های قرار دادی.

آن است که احتمالا اغلب در ارتباط با آن معروف مستند در یک dvd در حالی که کسب و کار تولید یک تکه کوچک از درآمد آن مسلما درایوهای بیشتر از آن به رسمیت شناختن نام تجاری و اعتماد است. “رویترز است اولین بار در راه های بسیاری. ما شهرت ما اعتماد ما تاریخچه ما با سرعت. آن است که مواد عالی به کار به عنوان بازاریاب” در لندن گفت: برجسته آن 2,500 روزنامه نگاران در 200 مکان.

در سراسر مالی خود را تجزیه و تحلیل محصول خود را news agency آن کسب و کار حرفه ای خود را مصرف کننده ارتباط خود را تازه به دست آورد وقایع کسب و کار مهر وقایع (که قبلا FC هوش کسب و کار) آن است که به سرعت در حال تنوع و پیچیده کسب و کار و به عنوان مثل وجود دارد مقدار زیادی از سر و صدا به قطع از طریق.

برای حمایت از این به طور فزاینده ای پیچیده کسب و کار نیاز به یک بخش بازاریابی مناسب برای هدف. “ما نیاز به یک سطح جهانی بازاریابی سازمان است که پشتیبانی از ما در سطح جهانی روزنامهنگاری” در لندن گفت:.

“ما می خواهیم به تعادل علم و هنر کسب و کار ما و اطلاعات بیشتر متمرکز. ما می خواهیم به سرعت در حال حرکت و تست و یادگیری از روش های ما. ما نیاز به ساده سازی ارائه ما, متحد, ما پیام رسانی و پس از آن روشن است که به بازار هر دو از یک بازاریابی و استراتژی چشم انداز. که بازخورد برای رفتن به سرمقاله بیش از حد”.

هفته گذشته در لندن اعلام کرد تعدادی از استخدام به بخش خود عامل تحت یک ساختار جدید است که او امیدوار خواهد سوق دادن آن به مرحله بعدی رشد آن است. جانباز بازاریاب Buddhika Amis پیوست از پیرسون پس از نانامی به بازی در مارک های از جمله ویزای اروپا رویال بانک اسکاتلند و بانک HSBC متهم به پیشرو استراتژی خود را در حالی که فیل Andraos اغوا شده است از شرکت مشتری بینش تیم به رهبری محصول خود را بازاریابی و رفتن به بازار فرآیندهای. در ضمن کوارتز مدیر بازاریابی کتی Ingman آورده شده است در به منجر آن جهانی و منطقه ای یکپارچه بازاریابی تیم است. ژوئن الله مهاجرانی حتی می پیوندد از فلزات گرانبها بخش به بخش راهنمای تقاضا نسل. این ملاقات پیوستن به الکسی میلگرم داده ها و تجزیه و تحلیل مدیر و رئیس comms جیمی Austin. آن را هنوز هم شکار یک شرکت بازاریابی مدیر.

این رهبران جدید نشستن بالای تیم های ساخته شده در اطراف تخصصی قابلیت قبلا به صورت عمودی siloed ساختار اقتباس به چیزی بیشتر جهانی و افقی منطقه ای با طناب. لندن گفت: بخش بازاریابی در حال حرکت است به دور از “صف های طولانی از کسب و کار بسیاری از کسب و کار تا به حال یک بار” و “مشتریان در حال حاضر فکر می کنم از داده ها و مخاطبان و نه از طریق لنز با نام تجاری”.

“ما فوق العاده قدرتمند با نام تجاری در سطح جهانی اما چگونه آن را درک متفاوت منطقه ای,” او اضافه شده است. “پس از آن ما فکر می کنم در مورد محصول بازاریابی و ما چه گزاره ای است برای مخاطبان مختلف.”

تشکیل آن ستون فقرات است که داده ها و تجزیه و تحلیل تیم است که در لندن ادعا نیست فقط ارائه یک عطف به ماسبق نگاهی به عملکرد است اما در حال حاضر کمک به پیش بینی منجر می شود.

“ما نوشت: یک الگوریتم است که در مقایسه با 17 عوامل مختلف است. آن است که یک “ماهی یاب’ برای فرصت. و سپس ازدواج کنیم که با برخی از اطلاعات دیگر در کار است که ما انجام داده ایم در اطراف چه پیام و گزاره ها طنین انداز است.”

به عنوان مثال آن را می توانید مطالعه یک مشتری بر اساس اطلاعات مشخصات قدرت ارتباط خود را با مهر و چگونه اغلب آنها در تعامل با محتوا. هنگامی که یک نامزد به احتمال زیاد’ شناخته شده است, آن اجرا می شود از طریق یک انسان فیلتر.

“آخرین اطلاعات را دیدم در واقع ما خیلی تنگ است.”

گذشته از تمام هوشمند ماشین آلات به دنبال پیدا کردن و تشویق برای خرید بیشتر مشتریان وجود دارد سرایی به انجام.

“بنابراین اگر شما فکر می کنم درباره ما تاریخچه ما همیشه شناخته شده برای سرعت و نوآوری است. اینها راه های جدید است که ما در حال انجام همین کار است.”

صحبت کردن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی از رویترز یک چیز است اما tech مشارکت واقعا می تواند در نشان دادن قدرت خود را ارائه.

آن زد اطلاعات غلط دوره با Facebook خود را از دیدن میوه از آن کارگر در توییتر تصویری از نظر مالی آن را فراهم می کند 45,000 داستان از یک ماه به آمازون. در پتانسیل صدای خاص: “با ما طرفی ما آزادی از تعصب سلامت کامل وسیله نقلیه به قدرت هوش مصنوعی ما نمی باید به سمت چپ یا راست گرایش یا ملی گرایش. آن را به طور کامل هدف قرار گرفتند. و ما واقعا افتخار می کنم که اقتصاددان و دیگران ذکر شده ما را به عنوان مورد اعتماد ترین اخبار تجاری است.”

از صحبت کردن به لندن, از آن آسان است در مقابل این سازمان تلاش های بازاریابی با امثال نیویورک تایمز است که ایستاده بر ” حقیقت این است که ارزش آن را در پلت فرم. این خلاق-led رویکرد ممکن است بهتر است با توجه به حق بیمه عنوان خبر مانند NYT اما برای انتخاب نام تجاری آگاهی کلیدی است و این محتوا را به جهان ثابت می کند کیفیت کار.

نگاهی به عنوان مثال رویترز اتصال آن اخبار دیجیتال پلت فرم است که در دسترس از طریق اشتراک و یا از طریق نقاط جدید مبتنی بر هزینه های, مدل, مهر نقاط. این دو طرفه بازار ارائه می دهد مشتریان پرداخت در انواع مختلف از راه های مختلف به مصرف می کند. محتوای قابل دسترس قدمت تمام راه را به سال 1896.

“ما سعی می کنیم مسائل را به سرعت با منبع. اگر وجود دارد یک جرقه منفجر بر روی آن و سپس هنگامی که ما آن را ثابت پور و گاز در آن به نوبه خود آن را به چیزی است که مقیاس پذیر بر مبنای جهانی.” او نتیجه گرفت: “واقعیت این است که وجود دارد نه یک اتاق در جهان است که رویترز سزاوار نیست به بود و ما باید تمام دارایی های ما باید واقعا قوی در این بازار است. و در حال حاضر ما فقط در حال رفتن به قرار دادن ما پا بر روی گاز است.”

بین سال های 2008 تا 2018 تامسون رویترز تکمیل بیش از 200 خریداری برای تابعه عصر ایران, تغییرات شده اند کمتر چشمگیر, اما پس از خرید از وقایع کسب و کار در ماه اکتبر 2019, شما می توانید انتظار آن را به تصرف در “فرصت های بیشتری برای رشد” در سال آینده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>