این است که در مورد Facebook تحریم — آن را در مورد شانس خود را برای تست و یادگیری از آن

تحریم Facebook ads یک تصمیم دشوار است اما یکی که علامت های تجاری به طور فزاینده ای احساس آنها را به باقی می ماند درست به ارزش های خود را.

من فکر می کنم این یک
فرصت بزرگ برای برندهای برای پیدا کردن راه های خلاق برای غلبه بر بیش از وابستگی به یک پلت فرم اجتماعی است. شاید آن زمان برای تست استراتژی های جدید و فن آوری های به آماده شدن برای غیر قابل اجتناب
از تغییر.
هیچ تضمینی وجود ندارد که رسانه های اجتماعی را حتی شبیه آنچه در آن است در حال حاضر در پنج سال. (آیا کسی حتی به یاد داشته باشید مای اسپیس?)

تست و آموزش
نگه می دارد و مارک های پیش از مسابقه و اختلال. در حالی که یکی از فراگیر اصول در ارتباط به برنامه ریزی این است که “دنبال کردن کاربر” این زمان برای رسانه های حرفه ای در
مقابل رفتار کاربر به دلیل آن را درست انجام دهید.

چرا این زمان برای استفاده از Facebook بودجه به آزمون با استفاده از تلویزیون هوشمند اطلاعات به صورت خطی و تلویزیون و هماهنگی
آن را با تصویری دیجیتال برای ایجاد یک جامع برنامه ریزی و اندازه گیری استراتژی ؟

تبلیغات

تبلیغات

داده محور خطی است, بعد از همه, یکی از سریعترین تغییر مناظر در رسانه ها. (البته شما باید
در حال حاضر با استفاده از آت و CTV.) شما می دانید که تلویزیون سنتی رتبه بندی کاهش یافته است, هزینه ادامه به افزایش جریان و طناب برش, نیز در حال افزایش است. آیا این را حس را به نگه داشتن برنامه ریزی
و خرید تلویزیون به عنوان ما برای چندین دهه ؟

قدیمی مدرسه برنامه ریزی می گوید: رسیدن به بار فرکانس برابر GRPs.

از طریق آزمایشات گسترده با استفاده از Samba تلویزیون داده ها با
متعدد مشتریان و مخاطبان ما آموخته است که همواره 80 درصد از کل ما GRPs قرار بود به 20 درصد از مخاطبان ما سنگین ترین کاربران. آنها به شدت بیش از خدمت به خصوص در کابل
اقدام به خرید.

ما آموخته است که رسیدن به رشد می کند نه به عنوان برنامه ریزی شده. کاربران نور غیر ممکن است برای رسیدن به خطی در تلویزیون, تماشای یک تا سه ساعت در هفته است. کاربران به طور متوسط تنها به تماشای هشت تا 10 ساعت از تلویزیون.
مدرسه ریاضی نیست فقط اشتباه — این واقعا اشتباه است. رسیدن منحنی مسطح سریع تر از ما فکر می کردیم در حالی که فرکانس شتاب سریع تر است.

به
را در رسیدن به — و مهم تر منحصر به فرد رسیدن به — ما نیاز به تست یک برنامه ریزی استراتژیک روش طراحی شده برای محدود کردن فرکانس و گسترش برسد. Samba تلویزیون اطلاعات ما را قادر به اندازه گیری و بهینه سازی
که. ما اندازه گیری منحصر به فرد رسیدن به, منحصر به فرد, سایت بازدیدکننده داشته است و سخت تر جامع ترکیب خطی و دیجیتال کمپین صرف.

ما اضافه شده در فروشگاه بازدید و اندازه گیری برای مارک های با آجر و ملات
locations. ما می توانید ببینید که در مبارزات انتخاباتی داده ها در روزهای مبارزات انتخاباتی را شروع و پس از چند هفته ما می توانید ترفند و به هر دو خطی و دیجیتال بر اساس داده ها و بزرگتر بهینه سازی داده های یک بار
تثبیت.

این تنها بخشی از سحر و جادو. جدید ابزار برنامه ریزی در حال ظهور است که اجازه می دهد تا شما را به برنامه ریزی خطی و دیجیتال پسوند دقیق و با هم. خواهد شما
مانند تلویزیون خود را/ویدئو به اندازه گیری و بهینه سازی در پرواز واقعی kpi ها?

آیا شما خود را به حداکثر رساندن مشتری داده ؟ این “Cookieless جهان” است barreling
نسبت به ما. آیا شما آماده ؟

آیا شما یک CDP به اجرا خود را با DMP? شما تست شده جایگزین به داده ها از third-حزب ردیابی مانند ID منحصر به فرد
راه حل های مانند این یکی در تجارت میز یا پل ؟ آنها را به دو چیز مهم به بازاریابی خود را: مردم واقعی و مقیاس.

اگر شما با احتیاط از یک اکوسیستم دیجیتال که overemphasizes
دیواره باغ, این بار به تست و یادگیری است.

آیا شما آزمایش “توجه سنجش” با ID منحصر به فرد با هدف قرار دادن راه حل ؟ توجه اندازه گیری به ارمغان می آورد یکی دیگر از
راه منحصر به فرد برای نگاه در تعامل با کاربر با محتوا و می تواند جالب اضافه کردن-در زمانی که این
rd-حزب ردیابی کوکی ها مرده اند.

در نهایت چگونه شما قرار دادن خودتان در گفتگو باقی می ماند و یا فرهنگی مربوطه بدون خرید آن را از طریق کانال های اجتماعی?

آن همه حول محور توانایی خود را به
ایجاد معنی دار و جذاب و مرتبط با محتوای توزیع شده از طریق متعلق به کانال. شما را به کاوش محصول یکپارچگی مانع چریکی ویژه فقط دعوت و یا تجربه منحصر به فرد برای خود را
نام تجاری سفیران? آیا شما به طور تصادفی تعجب و لذت آنها را ؟

شما نمی نیاز به پرداخت های اجتماعی سیستم عامل برای انجام این کار. اگر شما می توانید تحریک و فعال خود را با نام تجاری سفیران خود را از مارک محتوا
همیشه مشترک حتی در صورتی که از طریق خوب قدیمی از مد افتاده کلمه از دهان.

وجود دارد بسیاری از راه های خلاق به شیر به این دست raisers و سرعت بخشیدن به خود
محتوا اگر شما مایل به سعی کنید برخی از پیچش های جدید.

چالش خود را به سازمان و همکاران شما را بزرگتر ایده ها و چیزهای جدید را امتحان کنید. شریک با مارک های که
همچنین مهم هسته ای خود را به مخاطبان و با هم ایجاد کنید.

اقدام و تست و یادگیری میباشد برای موفقیت بازاریابی.

تغییر در حال آمدن است برای
همه ما آن را به عنوان همیشه و همیشه خواهد شد. برخی از ما فقط بهتر آماده به وفق دهند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *